wie weet kijkt er wel een meid naar dit topicquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:36 schreef Nosh het volgende:
'haar'?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:37 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
[..]
wie weet kijkt er wel een meid naar dit topic![]()
En hij krijgt nog gelijk ook.quote:spanky
quote:
vrouwen en boodschappenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:39 schreef donnahvh het volgende:
[..]
kut dat heb ik bij de supermarkt ook altijd , denk je mazzel te hebben en gelijk aan de beurt te zijn kan je weer gaan staan wachten
![]()
ik haat wachten ik ga naar mn bed truste allen![]()
zie maar , als je maar opschietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:42 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
[..]
mag het ook ergens anders op dan je billetje?![]()
![]()
Mensen gaan vragen stellen als ze opeens met 2 blauwe ogen rondloopt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:42 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
[..]
mag het ook ergens anders op dan je billetje?![]()
![]()
was je al begonnen dan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:43 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
[..]
nou, dan ben ik nog lang niet klaar hoor
m'n vuist steekt er al bijna helemaal in hoorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:45 schreef donnahvh het volgende:
[..]
was je al begonnen dan?![]()
doe is harder![]()
Geile shit ouwequote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:46 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
[..]
m'n vuist steekt er al bijna helemaal in hoor![]()
whehe zie andere topic , ik hoop dat ie niet daar zit voor jequote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:46 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
[..]
m'n vuist steekt er al bijna helemaal in hoor![]()
nu ben ik bangquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:47 schreef Crack_david het volgende:
een pets op mn billen?
een klap op je waffel kan je krijgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |