ik heb een vaag vermoeden dat je voor nummer 4 gaatquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:35 schreef Genjuro het volgende:
lik mn bruine anjer!
kun jij mij die leren?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:37 schreef devzero het volgende:
Met de juiste techniek hoef je niet af te vegen na het poepen
stel je netjes voor en zeg U u u uquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:35 schreef PrintScreen het volgende:
Dit topic doet me denken aan een nummer van Doe Maar
Veeg je kont af, was je handen, spreek met 2 woorden enzo
scheer je mocrokonthaar.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
kun jij mij die leren?Ik zit altijd helemaal onder
In dit geval zeggen we maar shitquote:
ja maar wel een gers nummerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
In dit geval zeggen we maar shit
lekker stront uit je billetjes petsenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:46 schreef Crack_david het volgende:
hahaha ik vind je username geniaal bij dit onderwerp
In dat geval kun je het beste in bad of onder de douche poepen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:47 schreef donnahvh het volgende:
maar ff serieus soms heb je echt van die plakpoep3 x nieuw papier en vegen en dan nog zo'n nat doekie
is daar nou snellere manier voor?
ook namens de loodgieter alvast bedankt![]()
jah en dan in t putje proppenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:54 schreef devzero het volgende:
[..]
In dat geval kun je het beste in bad of onder de douche poepen.
uit de anus blaffen!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:51 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
[..]
lekker stront uit je billetjes petsen![]()
blijft dat handvat dan niet steken?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:07 schreef Crack_david het volgende:
jij veegt je bips af met een curlingschijf?
Bij de woorden vegen en curling denk ik toch aan een ander attribuut. Maar niettemin het proberen waard.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:07 schreef Crack_david het volgende:
jij veegt je bips af met een curlingschijf?
Ik heb hem zo zitten dat het een 6pack lijkt als ik een strak shirt aan heb.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:18 schreef kutvent het volgende:
[..]
zo lang je er niet op gaat zitten gaat dat wel aardig goed.
De M in stoma staat voor Manhole.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:20 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ach. Wat is er met je stopa gebeurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |