Jazeker ken ik de gekleurde kleiquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:52 schreef tong80 het volgende:
Dan vergis ik me. DAS ken ik nog wel. Maar die gekleurde klei kennen jullie toch ook nog wel ?
Bedoel jij dat spul dat zacht blijft misschien? Waar ook dat videoclipje van Reet Petite mee gemaakt is, zeg maar?quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:52 schreef tong80 het volgende:
Dan vergis ik me. DAS ken ik nog wel. Maar die gekleurde klei kennen jullie toch ook nog wel ?
Das was alleen maar in het grijs weet het zeker, je had ook andere klei in veel kleurtjes.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
DAS ja, volgens mij waren dat juist veel felle kleuren.
Ja, die ken ik ook nog hoor. Da's inderdaad weer andere zachte klei dan dat griesmeelspul.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:16 schreef deedeetee het volgende:
Ja ik bedoel de klei die zacht blijft. Je moest wel goed oppassen dat je de kleuren niet door elkaar mengde.
Hij rook eerder naar stopverf niet naar eten.
Nee dat kwam later pas.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:19 schreef Rewimo het volgende:
Play-doh misschien?
Ik heb 'm ook nog hoorquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:32 schreef Jane het volgende:
Ik heb de Spirograph hier gewoon nog liggen!
Wie kan die nou wegdoen?
Playmobil had ik ook idd, maar kent iemand nog de witte Playmobil die je zelf moest kleuren?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:29 schreef ElisaB het volgende:
En wat te denken van de Playmobil:
Deze had ik:
[afbeelding]
Ik was gek op tekenen, dus ik heb best veel van dat soort tekenhulpdingetjes gehad. Ook iets waarmee je allerlei poppetjes kon tekenen. Waren plastic dingen waarin allerlei vormen van hoofden, monden, ogen, armen, benen, enz. uitgesneden waren en er zaten merkjes op waarmee je precies kon bepalen op welke plaats alles moest komen te zitten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:29 schreef Rewimo het volgende:
Spirograph al genoemd? En Etch-a-Sketch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |