En ik vind haar tof, provoceren geeft een kick.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:15 schreef donnahvh het volgende:
ze is echt sicko
ieder zn dingquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:19 schreef Steijn het volgende:
[..]
En ik vind haar tof, provoceren geeft een kick.![]()
Na de reclame gaat ze verder met een tent van een olifant.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:20 schreef donnahvh het volgende:
gaat t zo nou nog verder met haar of kan ik naar mn nest?
Zou je er niet een keer overheen willen danquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:21 schreef tonks het volgende:
Wat een eng kind! ze kijkt ook uit der ogen alsof ze helemaal gestoord is.
hoe komt ze daar dan weer aan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:22 schreef Steijn het volgende:
[..]
Na de reclame gaat ze verder met een tent van een olifant.
word je gelijk geviltquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:22 schreef Adidah het volgende:
[..]
Zou je er niet een keer overheen willen dan.
Met een bulldozer zeker welquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:22 schreef Adidah het volgende:
[..]
Zou je er niet een keer overheen willen dan.
Dit is niet eens provoceren, dit is goedkoop scoren en interessant doen. Zo'n typisch 'ik wil uniek zijn' kunstzinnig wijf wat op de middelbare school lekker in haar arm stond te kerven en als klein meisje het al leuk vond om nietjes in de oren van de hond te schieten.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:19 schreef Steijn het volgende:
[..]
En ik vind haar tof, provoceren geeft een kick.![]()
Hahaha!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dit had ik niet willen zien.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |