zum kotsen...quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:39 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Google, dat is de website van de ex Fok gebruikster die nu bij B en van D in de uitzending zit![]()
Katinka's vertrouw ik sowieso niet.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:39 schreef zakjapannertje het volgende:
Katinka van Bruggen aka Tinkebell, staat op Talpa Teletekst
Die discussie is jaren geleden al gevoerd. COnclusie was: Katinka is een gestoord dom wijf wat graag aandacht heeft.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:39 schreef LostFormat het volgende:
Ik zag het net ook al. Het wachten is nu op de hysterische F&F regulars.
Ik weet het, ik discussieerde net zo hard mee. Ik vind al die ophef maar hypocriet namelijk.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:41 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Die discussie is jaren geleden al gevoerd. COnclusie was: Katinka is een gestoord dom wijf wat graag aandacht heeft.
Nope... uit die posthistorie:quote:
Tinkaaa is gewoon een kloon van tinkebellquote:Op zaterdag 22 januari 2005 09:10 schreef tinkebell het volgende:
update op http://www.tinkebell.com/pinkeltje
Dan nog heb ik er moeite mee, om mijn katje binnenstebuiten te keren.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:45 schreef Replacement_driver het volgende:
Sjezus, die kat was al dood, die is er niet om vermoord. Huilies.
Jazeker. En sommigen kunnen ook nog schrijven.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Kunnen fokkers zo netjes praten in het echt dan?
Staat er toch allangquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:40 schreef _The_General_ het volgende:
Maar haar fok profiel is nog niet gevonden!
Dieren met mijn beste vrienden vergelijken! Mijn god, de oppervlakkigheid.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:46 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Dan nog heb ik er moeite mee, om mijn katje binnenstebuiten te keren.
Je gaat je stapmaatjes toch ook niet opzetten als ze overlijden? Laat staan als campingzeil gebruiken of iets anders plastisch praktisch.
wtf?quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:47 schreef Verbal het volgende:
[..]
Jazeker. En sommigen kunnen ook nog schrijven.
V.
Daar is niks aanquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:47 schreef Verbal het volgende:
[..]
Jazeker. En sommigen kunnen ook nog schrijven.
V.
Huisdieren gaan zo doende langer mee dan stapmaatjes. Beste vrienden danwel partner noemde ik expres niet vanwege de overgelijkbaarheid.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:48 schreef Replacement_driver het volgende:
Dieren met mijn beste vrienden vergelijken! Mijn god, de oppervlakkigheid.
Ze heeft toch echt een tijd trots beweerd dat ze die kat hiervoor vermoord had.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:45 schreef Replacement_driver het volgende:
Sjezus, die kat was al dood, die is er niet om vermoord. Huilies.
Dan nog is het belachelijk om mensen, vol van retoriek, argumentatie en rede, de een meer dan de ander, gelijk te gaan stellen met een dier.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:49 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Huisdieren gaan zo doende langer mee dan stapmaatjes. Beste vrienden danwel partner noemde ik expres niet vanwege de overgelijkbaarheid.
Je kent mijn stapmaatjes nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:51 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Dan nog is het belachelijk om mensen, vol van retoriek, argumentatie en rede, de een meer dan de ander, gelijk te gaan stellen met een dier.
Echt?quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:51 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ze heeft toch echt een tijd trots beweerd dat ze die kat hiervoor vermoord had.
Okay, niet in dronken toestand dan.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Je kent mijn stapmaatjes niet![]()
Qua emotionele waarde acht ik dat zeker mogelijk?quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:51 schreef Replacement_driver het volgende:
Dan nog is het belachelijk om mensen, vol van retoriek, argumentatie en rede, de een meer dan de ander, gelijk te gaan stellen met een dier.
Sommigen hebben dat met hun auto. Of hun treintjesverzameling.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:53 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Qua emotionele waarde acht ik dat zeker mogelijk?
pciesquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
Staat er toch allang
tinkebell
Daarin post ze ook weer als Tinkaa oid.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:54 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Of hun treintjesverzameling.
Ik ben geneigd te stellen 'de een nóg minder dan de ander'.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:51 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Het is wel vakwerk waar de Ku Klux Klan een punt aan kan zuigen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:54 schreef 7eVeNL het volgende:
Je maakt toch ook geen handtas van je dooie schoenmoeder?! waarom is het dan wel oke bij een kat?![]()
Hoezo, dat waren toch geen vaklui ofzoquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Het is wel vakwerk waar de Ku Klux Klan een punt aan kan zuigen.
tja leer enzo.... wie maakt er nou jassen van een koequote:Op donderdag 16 maart 2006 23:54 schreef 7eVeNL het volgende:
Je maakt toch ook geen handtas van je dooie schoenmoeder?! waarom is het dan wel oke bij een kat?![]()
Dat zal best, maar als zij van haar beest, of zij daar zo'n band mee heeft daar gelaten, een tas wil maken, moet ze dan nog altijd zelf weten, mits ze die beesten daar niet voor vermoord heeft. Er zijn weinig argumenten die daar tegen kunnen pleiten. En aan "respect voor de dieren" heb ik een broertje dood, dat is een drogreden.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:55 schreef Verbal het volgende:
[..]
Na mijn vriendin is mijn hond het belangrijkste levende wezen in mijn leven. Punt.
Billie Holiday - Strange Fruitquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:57 schreef Verbal het volgende:
[..]
een boom volhangen met vreemd fruit
Is een heel boek over volgens mij. Stond ook in hoe je kattenpootjes kan uithollen waarna je ze als pennenbakje kan gebruikenquote:
Ná de dood dus. Ná!quote:
Betwist ik dat ergensquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:59 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Dat zal best, maar als zij van haar beest, of zij daar zo'n band mee heeft daar gelaten, een tas wil maken, moet ze dan nog altijd zelf weten
En dát mag ze dan volgens jou weer niet zelf weten, omdat... (laat me raden)jij het daar toevallig niet mee eens bent?quote:, mits ze die beesten daar niet voor vermoord heeft.
Ook niet qua lampekappenquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:57 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hoezo, dat waren toch geen vaklui ofzoDie klojo's konden niks beters bedenken dan een boom volhangen met vreemd fruit
V.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:00 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Billie Holiday - Strange Fruit
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:00 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Is een heel boek over volgens mij. Stond ook in hoe je kattenpootjes kan uithollen waarna je ze als pennenbakje kan gebruiken![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |