Fuck off ik ruim me kamer zelf wel op. Gewoon optiefen van me kamer en zeker als ik tentamens heb.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:46 schreef djenneke het volgende:
Het is haar huis, wees blij dat je er sowieso al mag wonen, en dan nog zeiken als ze je kamer opruimt... ondankbaar kutkind.
Ben ik ook van plan, maar dan werd Salsagirl boos. Dus dat doe ik toch maar nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:48 schreef renz0r het volgende:
Haar kamer binnenlopen en kledingkasten leeggooien. Zal der leren!
Nee, je moeder nu wel, wees maar blij jij ondankbaar kutkind.quote:
Vooralsnog veronderstel ik dat het háár huis is?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:43 schreef Camplo het volgende:
Je hebt er geen fuck te zoeken
Door 2 glazen weg te halen, en dan maar ff alle dvd's weg te schoppen, me muis te slopen, zooi neer te flikkeren op me keyboard, alle kleding en shit in de kast te flikkeren etc? Helpen my ass... pure baldadigheidquote:
Me pa woont er ook nog maar die zit op Kretaquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, je moeder nu wel, wees maar blij jij ondankbaar kutkind.
Ik geef hem groot gelijk...quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:52 schreef Camplo het volgende:
[..]
Me pa woont er ook nog maar die zit op Kreta![]()
Jah maar als ik moet leren zoek ik het niet alles op te ruimen en vervolgens weer boeken rond te slingeren/geprinte samenvattinge (80+ pagina's) en geprinte sheets.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:52 schreef Salsagirl het volgende:
Maar Ik hou me kamer maar netjes anders gaat de mijne er ook door heen als een wervelwind
Ben ik dus maar liever voor,voordat ze dingen gaat weg gooien etc
Wow, ik had nog niet eens gelezen dat je 21 (!!!!) wasquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:51 schreef Camplo het volgende:
[..]
Op je 21e![]()
Het duurt niet overal zo lang als bij jou.
Je betaalt huur?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:53 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jah maar als ik moet leren zoek ik het niet alles op te ruimen en vervolgens weer boeken rond te slingeren/geprinte samenvattinge (80+ pagina's) en geprinte sheets.
Dus ze moet niet zaniken. Daarbij is het mijn kamer.
yeahquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik... arme man, gedwongen moeten vluchten voor zijn kutpuber...quote:
Waarom t'is toch mijn kamer? Als ik die van me ouders een rommel vind ga ik toch geen ravage aanrichten. Zou wat wezen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:52 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het duurt niet bij iedereen zo lang dat ze nog op hun 21ste thuiswonen en dan nog zeiken als een of andere kuttiener...![]()
Je hebt hem gekocht?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:55 schreef Camplo het volgende:
[..]
Waarom t'is toch mijn kamer? Als ik die van me ouders een rommel vind ga ik toch geen ravage aanrichten. Zou wat wezen.![]()
quote:
oververwend kutkind, er is niks van jou bij...quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:57 schreef Camplo het volgende:
[..]
Nee, ik woon er sinds me geboorte. Of ja, slaap er dan.
Wat een kutreactie; die moeder heeft kinderen en die kinderen moeten blij zijn dat ze onderdak krijgen? Straks zeg je nog dat ze moeten gaan werken om hun eten te verdienen. Als je kinderen krijgt MOET je ze onderdak geven, klaar.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:46 schreef djenneke het volgende:
Het is haar huis, wees blij dat je er sowieso al mag wonen, en dan nog zeiken als ze je kamer opruimt... ondankbaar kutkind.
TS is 21quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:57 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Wat een kutreactie; die moeder heeft kinderen en die kinderen moeten blij zijn dat ze onderdak krijgen? Straks zeg je nog dat ze moeten gaan werken om hun eten te verdienen. Als je kinderen krijgt MOET je ze onderdak geven, klaar.
En als TS tijdens tentamens de orde wat minder heeft, nou en? Boeit dat dan? Moet die moeder de dingen voor hem nog moeilijker maken dan ze zijn door alles wat te gaan verleggen?
Ja inderdaad; voor hetzelfde geld gooit je moeder je gewoon op straat. Ow nee wacht, het is ten eerste illegaal en ten tweede immoreel om je eigen kinderen geen onderdak te geven.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:57 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Wat een kutreactie; die moeder heeft kinderen en die kinderen moeten blij zijn dat ze onderdak krijgen? Straks zeg je nog dat ze moeten gaan werken om hun eten te verdienen. Als je kinderen krijgt MOET je ze onderdak geven, klaar.
En als TS tijdens tentamens de orde wat minder heeft, nou en? Boeit dat dan? Moet die moeder de dingen voor hem nog moeilijker maken dan ze zijn door alles wat te gaan verleggen?
TS is 21quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:59 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Ja inderdaad; voor hetzelfde geld gooit je moeder je gewoon op straat. Ow nee wacht, het is ten eerste illegaal en ten tweede immoreel om je eigen kinderen geen onderdak te geven.
Niet iedereen stopt op z'n 18 met school om aan de band te gaan staan, of te gaan leechen van iemand van 't ander geslacht. Sommige mensen studeren voort en dan ben je op je 21 niet klaar.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:52 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het duurt niet bij iedereen zo lang dat ze nog op hun 21ste thuiswonen en dan nog zeiken als een of andere kuttiener...![]()
2)quote:Opleiding: Organisatiewetenschappen
+ vroeg ik erom geboren te worden?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:59 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Ja inderdaad; voor hetzelfde geld gooit je moeder je gewoon op straat. Ow nee wacht, het is ten eerste illegaal en ten tweede immoreel om je eigen kinderen geen onderdak te geven.
Deed ik en denk dat ik ze allebei gehaald heb. Maar dan nog 2,5 jaar zucht.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:00 schreef MPG het volgende:
1)
[..]
2)
Ipv klagen kun je ook leren voor je tentamens, deze halen, je diploma incasseren en op jezelf gaan wonen![]()
En dus mag moeders een kamer in HAAR huis niet opruimen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:00 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Niet iedereen stopt op z'n 18 met school om aan de band te gaan staan, of te gaan leechen van iemand van 't ander geslacht. Sommige mensen studeren voort en dan ben je op je 21 niet klaar.
Eerder voor zijn kutvrouw denk ik.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik... arme man, gedwongen moeten vluchten voor zijn kutpuber...
Dat snapt het gros van de plebs niet.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:00 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Niet iedereen stopt op z'n 18 met school om aan de band te gaan staan, of te gaan leechen van iemand van 't ander geslacht. Sommige mensen studeren voort en dan ben je op je 21 niet klaar.
Oververwend? Omdat hij een slaapplaats heeft?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
[..]
oververwend kutkind, er is niks van jou bij...![]()
Dit was niet opruimen, dit was doelbewust ravage aanrichten om te sarren. Als jij knoeit in je kamer met wat cola pak je een doekje en veeg je het weg. Zet je er ook geen hogedrukspuit op ofwel soms?quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:01 schreef djenneke het volgende:
[..]
En dus mag moeders een kamer in HAAR huis niet opruimen?![]()
Ik heb mijn doctoraal al lang op zak knuppel.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:01 schreef Camplo het volgende:
[..]
Dat snapt het gros van de plebs niet.
Dat jij op je 13e, zonder geld, 7 maanden zwanger en uitgehongerd het huis van je ouders uitgetrapt bent betekent niet dat TS ook op deze jonge leeftijd het kind in hem vaarwel moet zeggen.quote:
Als ze er niet om vroeg had ze niet moeten neuken met me pa. Easy as pie.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
wie zegt dat zij er wel om vroeg?![]()
Nou en?quote:
Betekent nog niet dat hij hier moet gaan zitten zeiken over zijn moeder die zijn kamer opruimt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:03 schreef vbmot het volgende:
[..]
Dat jij op je 13e, zonder geld, 7 maanden zwanger en uitgehongerd het huis van je ouders uitgetrapt bent betekent niet dat TS ook op deze jonge leeftijd het kind in hem vaarwel moet zeggen.
En dan zo oerdom reageren? Je hebt vast een vooraanstaande functie bij een afvalverwerkingsbedrijf, que?quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:03 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb mijn doctoraal al lang op zak knuppel.![]()
Het gaat om een financiele plicht, en hij woont er toch? Dat maakt alleen echter nog niet dat het zijn (TS) huis is. Dat ik dat moet uitleggenquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:03 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Nou en?
Je ouders zijn bij wet verplicht hun kinderen te steunen zolang ze onderwijs volgen. Wie denkt dat die plicht wegvalt op 't moment dat kinderen 18 worden moeten zich dringend gaan informeren.
Hey 'oostindisch blinde' kyotowoelrat. Ze RUIMDE NIET OP, ze richtte ravage aan door 2 glazen 'weg te halen' ...quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
Betekent nog niet dat hij hier moet gaan zitten zeiken over zijn moeder die zijn kamer opruimt.![]()
wij kinderen vragen er ook om, zijn moeder wilde toch kinderen, moet hij daar nog voor bedanken ook?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:46 schreef djenneke het volgende:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:04 schreef Camplo het volgende:
[..]
En dan zo oerdom reageren? Je hebt vast een vooraanstaande functie bij een afvalverwerkingsbedrijf, que?
Ah, en daarom zijn kinderen op eens baas in huis? Logischquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:06 schreef rival het volgende:
[..]
wij kinderen vragen er ook om, zijn moeder wilde toch kinderen, moet hij daar nog voor bedanken ook?
was het maar een kwestie van opruimen!!quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:01 schreef djenneke het volgende:
[..]
En dus mag moeders een kamer in HAAR huis niet opruimen?![]()
Wees dan maar blij dat ze niet op je kamer komt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:04 schreef Camplo het volgende:
[..]
Je hebt vast een vooraanstaande functie bij een afvalverwerkingsbedrijf, que?
Jij verdraait echt alles dat eender wie zegt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ah, en daarom zijn kinderen op eens baas in huis? Logisch![]()
Ik neem de versie van TS niet voor waarheid aan...quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:07 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
was het maar een kwestie van opruimen!!
ZE GOOIT KLEDING IN DE KAST..noem ik dus geen opruimen
En daarbij hoef ze het niet op zo´n manier te doen
En als je dus nog thuis woont dan mag je moeder zich zo een weg banen door je kamer er bestaat ook nog zoiets als privacy![]()
En ja is wel iets voor te zeggen dat hij nog verder door studeerd en je weet dat dat geen vetpot is
en daarbij weet ik toevallig dat hij dus niet verwend is..maar zeker zijn steentje bijdraagt
En ook niet beroerd is beneden de huiskamer en keuken bij te houden..
Wat geloof je niet? Maak morgen wel wat foto's herinner me eraan. Ga nu toch niks meer doen, was pas uur geleden thuis, en morgen kranten, dan tukken, en dan komen er eens foto's. Kijken wat je dan te zeggen hebt, of je dat opruimen vind.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:08 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik neem de versie van TS niet voor waarheid aan...![]()
Nee inderdaad, je verdraait het naar iets waar je leuk commentaar op kan geven.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:08 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik neem de versie van TS niet voor waarheid aan...![]()
Wat hap je toch lekkerquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:10 schreef Camplo het volgende:
[..]
Wat geloof je niet? Maak morgen wel wat foto's herinner me eraan. Ga nu toch niks meer doen, was pas uur geleden thuis, en morgen kranten, dan tukken, en dan komen er eens foto's. Kijken wat je dan te zeggen hebt, of je dat opruimen vind.
Elke weekend stofzuigen, stoffen, eens per maand ramen lappen, tv afnemen, alles schoonmaken etc.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:09 schreef CartWOman het volgende:
Als TS inderdaad met regelmaat z'n kamer opruimt: puur sarren van moeders. En kinderachtig.
Ze had misschien haar dag even niet.
Maar als het je echt zo hoog zit: vraag waarom ze zo doet.![]()
Ik ben paranormaal afvalverwerkster van beroepquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:10 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Nee inderdaad, je verdraait het naar iets waar je leuk commentaar op kan geven.
Jij hebt vast paranormale krachten, dat je zo de situatie beter weet dan dat TS ze omschrijft.
Wat wring jij je toch in allerlei bochten om ook maar niks te hoeven toegeven.quote:
Ik kan die moeder en ze heb wel vaker haar dag niet..vooral als zijn pa voor bepaalde tijd weg moetquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:09 schreef CartWOman het volgende:
Als TS inderdaad met regelmaat z'n kamer opruimt: puur sarren van moeders. En kinderachtig.
Ze had misschien haar dag even niet.
Maar als het je echt zo hoog zit: vraag waarom ze zo doet.![]()
Heb jij een beroep, dan? Je komt over als huismoeder.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:11 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben paranormaal afvalverwerkster van beroep![]()
Mits ik technisch genoeg ben om dat in te bouwen ga ik er morgen 1 halen. Iemand die uitleg kan geven over hoe je zoiets erop zet?quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:11 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
TS zet gewoon een slot op je kamer, klaar.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:11 schreef Camplo het volgende:
[..]
Wat wring jij je toch in allerlei bochten om ook maar niks te hoeven toegeven.![]()
En jij, hap jij ook lekker? Of moeten we dat aan kasta vragen?quote:
ik zal de foto's van mijn appartement maar niet plaatsen danquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:12 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Heb jij een beroep, dan? Je komt over als huismoeder.
Hangt er vanaf wat voor slot het is, maar binnenhuisdeuren zijn meestal erg eenvoudig. Gewoon hetgeen dat er nu zit eruit vijzen, langst de zijkant een nieuw erin duwen en vijsjes weer vastmaken.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:12 schreef Camplo het volgende:
[..]
Mits ik technisch genoeg ben om dat in te bouwen ga ik er morgen 1 halen. Iemand die uitleg kan geven over hoe je zoiets erop zet?
Dan heb je gelijk, al neem ik aan dat je je moeder irl niet met heks aanspreekt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:10 schreef Camplo het volgende:
[..]
Elke weekend stofzuigen, stoffen, eens per maand ramen lappen, tv afnemen, alles schoonmaken etc.
Nu dus week niet gedaan ivm leren en meteen de drastische hand erover.![]()
Ben ik heel vreemd als ik dit niet begrijp?quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:13 schreef vbmot het volgende:
[..]
En jij, hap jij ook lekker? Of moeten we dat aan kasta vragen?
Nee ik denk niet dat dat iemand boeit.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:13 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik zal de foto's van mijn appartement maar niet plaatsen dan![]()
![]()
Waarom reageer je dan nog?quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:13 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Nee ik denk niet dat dat iemand boeit.
Hou morgen dat Klusjes topic maar in de gaten. Ga er namelijk 100% zeker 1 halen. Ze is morgen pas rond 17:00 thuis, en me zusje de kleine feeks ook weg dus kan ik rustig knutselen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:13 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat voor slot het is, maar binnenhuisdeuren zijn meestal erg eenvoudig. Gewoon hetgeen dat er nu zit eruit vijzen, langst de zijkant een nieuw erin duwen en vijsjes weer vastmaken.
Blijk ik niet van poppen te houdenquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:14 schreef Maisnon het volgende:
neem ik helemaal de moeite potverdorie om dat plaatje van Eucalypta te uploaden!
Hij is stikleukquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:14 schreef Maisnon het volgende:
neem ik helemaal de moeite potverdorie om dat plaatje van Eucalypta te uploaden!
Je doet in postgedrag een beetje aan Xennia denken, dat zal het wel zijn.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:13 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ben ik heel vreemd als ik dit niet begrijp?
Had ik dit ook nooit geweten, dus dat is appels met peren vergelijken.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:15 schreef Sjaak_Polak het volgende:
Sjit man.. toon es wa respect voor je moeder! Vergeet niet, zonder haar was jij hier nu niet geweest en had je dit topic nooit kunne maken chap
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:13 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ben ik heel vreemd als ik dit niet begrijp?
hij is opgemerkt hoor!!quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:14 schreef Maisnon het volgende:
Hij heeft er niet om gevraagd om geboren te wordenquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:15 schreef Sjaak_Polak het volgende:
Sjit man.. toon es wa respect voor je moeder! Vergeet niet, zonder haar was jij hier nu niet geweest en had je dit topic nooit kunne maken chap
Dus eigenlijk zijn wij degenen die over die heks mogen klagen, en niet hij?quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:15 schreef Sjaak_Polak het volgende:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:16 schreef Camplo het volgende:
[..]
Had ik dit ook nooit geweten, dus dat is appels met peren vergelijken.
Heb respect genoeg, maar als ik zeg, ik ruim me kamer morgen op, moet ze niet gaan steenbokken en lastig doen. En express keetschoppen, destructief bezig zijn, en me dvd rekken (totaal 503 dvd's) een schop geven, waardoor er minstens 30 uitliggen nu
Puberaal gedrag is je kamer niet opruimen, het weigeren te doen, de trap opstampen als een wijf, en dan de deur keihard dichtsmijten.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:19 schreef Sjaak_Polak het volgende:
[..]
Typisch geval van puberaal gedrag
Nee, dat hoort in de kleuterfase.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:20 schreef Camplo het volgende:
[..]
Puberaal gedrag is je kamer niet opruimen, het weigeren te doen, de trap opstampen als een wijf, en dan de deur keihard dichtsmijten.
Dus met andere woorden: je moeder vertoont puberaal gedrag...?quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:20 schreef Camplo het volgende:
[..]
Puberaal gedrag is je kamer niet opruimen, het weigeren te doen, de trap opstampen als een wijf, en dan de deur keihard dichtsmijten.
Als je dat gedrag nou eens afleert en normaal met die toverkol in gesprek gaat?quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:20 schreef Camplo het volgende:
[..]
je kamer niet opruimen, het weigeren te doen, de trap opstampen als een wijf, en dan de deur keihard dichtsmijten.
Dat gedrag vertoon ik juist niet. Ik zei ik heb morgen niet veel te doen, en dan ruim ik op.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:23 schreef vbmot het volgende:
[..]
Als je dat gedrag nou eens afleert en normaal met die toverkol in gesprek gaat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |