quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:49 schreef 2609 het volgende:
ze zouden eens in mijn schoenen moeten staan weet je wel hoe zwaar het is om 24 uur per daag zo cool als mij te zijn![]()
Er zo hard voor werken om cool te zijn, en dan toch zo jammerlijk daarin mislukken... arme jijquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:49 schreef 2609 het volgende:
"ik werk altijd zo hard"
"vandaag was het zo druk op mn werk"
je kent het wel zoveel mensen zeggen dat he
ze zouden eens in mijn schoenen moeten staan weet je wel hoe zwaar het is om 24 uur per daag zo cool als mij te zijn![]()
Je bent een pop in Maddam Tussaudquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:49 schreef 2609 het volgende:
In zijn profiel staat dat hij op een universiteit zit. Waarschijnlijk is hij nog niet uit zijn droom ontwaakt.quote:
Ik zit ook op de universiteit en zeg ook altijd als mij en dan mij en als ik en dan ik op de verkeerde plekkenquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
In zijn profiel staat dat hij op een universiteit zit. Waarschijnlijk is hij nog niet uit zijn droom ontwaakt.![]()
Of de dubbele ontkenning waardoor het juist een bevestiging wordt.quote:
"Zat 2609 op de universiteit. Zei die rector "hee, ga eens van mijn uni af!" "quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
In zijn profiel staat dat hij op een universiteit zit. Waarschijnlijk is hij nog niet uit zijn droom ontwaakt.![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:49 schreef 2609 het volgende:
2609 kent het verschijnsel werk waarschijnlijk enkel van de televisieprogramma´s.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:03 schreef DaForZz het volgende:
Werk?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik zit ook op de universiteit en zeg ook altijd als mij en dan mij en als ik en dan ik op de verkeerde plekken
Dan haalde je op de middelbare school zeker ook hoge cijfers met Nederlands?quote:
op de mavo was dat na gym mn slechtste vak jaquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:05 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dan haalde je op de middelbare school zeker ook hoge cijfers met Nederlands?![]()
Toen netquote:
Van MAVO naar de universiteit, hoelang heeft je dat geduurd?quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
op de mavo was dat na gym mn slechtste vak ja!
7 jaarquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Van MAVO naar de universiteit, hoelang heeft je dat geduurd?![]()
ik ben als ik klaar ben met de universiteit 24 dat valt nog meequote:Op donderdag 16 maart 2006 21:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Van MAVO naar de universiteit, hoelang heeft je dat geduurd?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |