quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:49 schreef 2609 het volgende:
ze zouden eens in mijn schoenen moeten staan weet je wel hoe zwaar het is om 24 uur per daag zo cool als mij te zijn![]()
Er zo hard voor werken om cool te zijn, en dan toch zo jammerlijk daarin mislukken... arme jijquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:49 schreef 2609 het volgende:
"ik werk altijd zo hard"
"vandaag was het zo druk op mn werk"
je kent het wel zoveel mensen zeggen dat he
ze zouden eens in mijn schoenen moeten staan weet je wel hoe zwaar het is om 24 uur per daag zo cool als mij te zijn![]()
Je bent een pop in Maddam Tussaudquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:49 schreef 2609 het volgende:
In zijn profiel staat dat hij op een universiteit zit. Waarschijnlijk is hij nog niet uit zijn droom ontwaakt.quote:
Ik zit ook op de universiteit en zeg ook altijd als mij en dan mij en als ik en dan ik op de verkeerde plekkenquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
In zijn profiel staat dat hij op een universiteit zit. Waarschijnlijk is hij nog niet uit zijn droom ontwaakt.![]()
Of de dubbele ontkenning waardoor het juist een bevestiging wordt.quote:
"Zat 2609 op de universiteit. Zei die rector "hee, ga eens van mijn uni af!" "quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
In zijn profiel staat dat hij op een universiteit zit. Waarschijnlijk is hij nog niet uit zijn droom ontwaakt.![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:49 schreef 2609 het volgende:
2609 kent het verschijnsel werk waarschijnlijk enkel van de televisieprogramma´s.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:03 schreef DaForZz het volgende:
Werk?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik zit ook op de universiteit en zeg ook altijd als mij en dan mij en als ik en dan ik op de verkeerde plekken
Dan haalde je op de middelbare school zeker ook hoge cijfers met Nederlands?quote:
op de mavo was dat na gym mn slechtste vak jaquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:05 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dan haalde je op de middelbare school zeker ook hoge cijfers met Nederlands?![]()
Toen netquote:
Van MAVO naar de universiteit, hoelang heeft je dat geduurd?quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
op de mavo was dat na gym mn slechtste vak ja!
7 jaarquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Van MAVO naar de universiteit, hoelang heeft je dat geduurd?![]()
ik ben als ik klaar ben met de universiteit 24 dat valt nog meequote:Op donderdag 16 maart 2006 21:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Van MAVO naar de universiteit, hoelang heeft je dat geduurd?![]()
Jij zegt ook anthausiast als je enthousiast bedoelt. En allebij als je allebei bedoelt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik zit ook op de universiteit en zeg ook altijd als mij en dan mij en als ik en dan ik op de verkeerde plekken
Respect.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik ben als ik klaar ben met de universiteit 24 dat valt nog mee
exactquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Jij zegt ook anthausiast als je enthousiast bedoelt. En allebij als je allebei bedoelt.
en ik zit nu in de VS onderzoek te doenquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:23 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Respect.![]()
Met een propedeuse ingestroomd, lucky bastard ben je dan geweest.![]()
Wie zegt er nou in godsnaam anthausiast. Dat is wel een hele stomme taalfout.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Jij zegt ook anthausiast als je enthousiast bedoelt. En allebij als je allebei bedoelt.
Bosbeetle. Dat zeg ik net.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:25 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wie zegt er nou in godsnaam anthausiast.
ik denk niet na als ik op fok typ zie mn postcountquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:25 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wie zegt er nou in godsnaam anthausiast. Dat is wel een hele stomme taalfout.![]()
Ah..ik zie het al. 95% van jouw posts zijn in ONZ geplaatst. Ofniet, spambeer?quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik denk niet na als ik op fok typ zie mn postcount
Rector op een uni?quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:00 schreef Molluck het volgende:
[..]
"Zat 2609 op de universiteit. Zei die rector "hee, ga eens van mijn uni af!" "![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Op je doorzettingsvermogen is in ieder geval niets aan te merken.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik ben als ik klaar ben met de universiteit 24 dat valt nog mee
4 jaar MBO --> 2,5 jaar HBO --> 0,5 jaar stage uitloop voor de lol --> 2 jaar master
en dan hoef ik maar een half jaar stufi te lenen
hehe heeft weinig met doorzettingsvermogen te maken.. ik vond de banen die ik met desbetreffende opleidingen kon doen niet leuk (slaafje van AIO slaafje van post-doc). En het is ook niet zo dat ik een plafond bereikt had kwa wat ik aan kon. Ik haal op de universiteit dezelfde cijfers als op de MBO. En ik vind wat ik doe gewoon te leuk om een slaaf te worden van iemand ik wil mn eigen wegen kiezen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:33 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Op je doorzettingsvermogen is in ieder geval niets aan te merken.
Hoe ben je in eerste instantie dan op MBO-niveau terechtgekomen, lijkt mij dat je daar dan in eerste instantie niets te zoeken hebt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hehe heeft weinig met doorzettingsvermogen te maken.. ik vond de banen die ik met desbetreffende opleidingen kon doen niet leuk (slaafje van AIO slaafje van post-doc). En het is ook niet zo dat ik een plafond bereikt had kwa wat ik aan kon. Ik haal op de universiteit dezelfde cijfers als op de MBO. En ik vind wat ik doe gewoon te leuk om een slaaf te worden van iemand ik wil mn eigen wegen kiezen.
er is een klein punt geweest in de eerste van de mavo zou ik naar de havo.. boeken gekocht en ik ging naar de havo klas .. maar de mentor van de havo klas vond dat dat zomaar niet kon (hij stond letterlijk in de deuropening en liet me er niet in, en stuurde me terug). Toen dacht ik fuck it en heb de hele mavo niks iutgevretenquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:44 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hoe ben je in eerste instantie dan op MBO-niveau terechtgekomen, lijkt mij dat je daar dan in eerste instantie niets te zoeken hebt.
volgend jaar hebben 4 hele goede vrienden van mij allemaal hun master .. en het zijn vrienden van de MBO (wij waren de etters van de MBO )quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ach, ik heb ook nog een tijdje mbo gedaan en ga volgend jaar allicht ook naar de universiteit. Er zijn veel mensen die van mbo naar hbo doorstromen en er zullen vast wel regelmatig mensen daarna met propedeuse naar de uni gaan.
Veel mensen zijn ook gewoon op de middelbare school te lui natuurlijk, dus zitten op mbo nogal onder hun niveau.
Je moet wel het grootste geluk hebben om ingeloot te worden. Ik hoop dat ik later ook naar de uni kan doorstromen met HBO.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ach, ik heb ook nog een tijdje mbo gedaan en ga volgend jaar allicht ook naar de universiteit. Er zijn veel mensen die van mbo naar hbo doorstromen en er zullen vast wel regelmatig mensen daarna met propedeuse naar de uni gaan.
Veel mensen zijn ook gewoon op de middelbare school te lui natuurlijk, dus zitten op mbo nogal onder hun niveau.
De wonderen zijn dus de wereld nog niet uit.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
volgend jaar hebben 4 hele goede vrienden van mij allemaal hun master .. en het zijn vrienden van de MBO (wij waren de etters van de MBO )
Bij veel opleidingen wordt niet geloot hoor.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:50 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je moet wel het grootste geluk hebben om ingeloot te worden. Ik hoop dat ik later ook naar de uni kan doorstromen met HBO.![]()
Rector Magnificusquote:
3 moleculair biologen en 1 wetenschaps filosoofquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:50 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De wonderen zijn dus de wereld nog niet uit.![]()
Ha! Ik wist het, je bent een Maikuuul kloon!quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:15 schreef 2609 het volgende:
wtf man jullie verneuken mn hele topic met dat universiteits gelul
haha maar we denken niet dat we hard werkenquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:15 schreef 2609 het volgende:
hoe kom je daar nou weer bij danquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ha! Ik wist het, je bent een Maikuuul kloon!![]()
Je bedoelt dat er voor het eerst iets zinnigs gezegd is in 1 van jouw topics?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:15 schreef 2609 het volgende:
Aan de leugens en de manier van praten.quote:
Ach, zolang mijn baas doet alsof hij me goed betaald, doe ik net alsof ik hard werk.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:58 schreef MociN het volgende:
Haha, zgn. altijd druk druk druk, maar ondertussen gewoon de hele dag door een beetje koffie leuten. Ben nooit druk, maar maak m'n dag wel vol.
hahahahaquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:41 schreef rucksichlos het volgende:
[..]
Ach, zolang mijn baas doet alsof hij me goed betaald, doe ik net alsof ik hard werk.
Die had je nog nooit gehoord he?quote:
nee nog nooit !quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die had je nog nooit gehoord he?
2609 heeft op de universiteit gezeten, hij werkte als dakdekkerquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:00 schreef Molluck het volgende:
[..]
"Zat 2609 op de universiteit. Zei die rector "hee, ga eens van mijn uni af!" "![]()
![]()
![]()
![]()
Hahahahaha!quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:07 schreef MPG het volgende:
[..]
2609 heeft op de universiteit gezeten, hij werkte als dakdekker![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Aan de leugens en de manier van praten.![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:07 schreef MPG het volgende:
[..]
2609 heeft op de universiteit gezeten, hij werkte als dakdekker![]()
![]()
![]()
![]()
Och arme, is het allemaal te intelligent voor je werkende aars die wel 24 uur per dag moet werken en tussendoor ook nog tijd vindt om te spammen op Fok?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:15 schreef 2609 het volgende:
jij bent altijw grappigquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:17 schreef 2609 het volgende:
ik snapte hem nu pas opzich wel grappig jah jammer dat die grap over mij gaat dat doet de grap geen goed laat ik het zo zeggen
maar zo'n kneus dat het gewoon grappig is.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee het is een kneus![]()
Een foutje eruit gehaald![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:48 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
maar zo'n kneus dat het gewoon grappig is.
Hou zou nog een topic in dig openen met de vraag hoe z'n casetterecorder werkt.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:56 schreef Skv het volgende:
TS, ik heb een hekel aan mensen als jij.
Echt.
zeg kun jij niet samen met 2609 een eigen forum beginnen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:25 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe idd gek, ik zeg dat wel altijdals ik op pauze ga: Boh gek ik heb weer te hard gewerkt.
Maarja das voor het grap.
Mensen die de hele dag zeuren: ooh ik ben zo moedas pas gaar
jah idd daar gaat dit topic dus ook overquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:25 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die de hele dag zeuren: ooh ik ben zo moedas pas gaar
hoezo? leg dan ook even uit waarom misschien kan ik eraan werkenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:56 schreef Skv het volgende:
TS, ik heb een hekel aan mensen als jij.
Echt.
lolleromfgquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:59 schreef Maikuuul het volgende:
Morgen weer werkenzo leuk altijd
Maar 1 iemand van het groentens is ziekdat zuigt wel.
Naja van 7-4 werken, dan thuiskomen en lekker lolleropfrissen en dan komt allemaal visite
Je zal wel zwetenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:59 schreef Maikuuul het volgende:
Morgen weer werkenzo leuk altijd
Maar 1 iemand van het groentens is ziekdat zuigt wel.
Naja van 7-4 werken, dan thuiskomen en lekker lolleropfrissen en dan komt allemaal visite
dit topic is tantoeoud hoe kom je hier nou weer meequote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:57 schreef Browncoat het volgende:
Wat een bagger, kutkloon, slotje?
Je werkt niet eens!
Uit maart 2006?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:21 schreef 2609 het volgende:
[..]
dit topic is tantoeoud hoe kom je hier nou weer mee![]()
Onderschat het werk van een ambtenaar niet.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:41 schreef Cupra_Inside het volgende:
Ja, en als je zegt dat je ambtenaar wilt worden krijg je commentaar
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:53 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Onderschat het werk van een ambtenaar niet.
3 kannen koffie per dag... daar heb je een sterke maag voor nodig![]()
Ruilen van baan? Huisjes verkopen kan ik wel..quote:
Ik heb nog geen werkquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:52 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Ruilen van baan? Huisjes verkopen kan ik wel..![]()
Als je daar hard voor moet werken doe je toch echt iets fout.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:49 schreef 2609 het volgende:
Ik heb nog nooit gezweet onder het werkenquote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:45 schreef twetwe het volgende:
Ik was vandaag vrij man! Maar mijn werk is wel teringzwaar, en als je dat werk doet, ben je ubercool
quote:Beroep: Schoonmaker en werk bij TPG Post
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |