Ik maak het uit!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Bevuilak Babette's mouw maar. Asociaal!
Als je me ff oppikt ga ik ZEKER mee, beloofdquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik gadat zou toch op zich genoeg moeten zijn
![]()
je mag zelfs meerijden, hoewel me dat enorm onlogisch lijkt aangezien jij uit Groningen moet komen
maar heb ik 't iig aangeboden hihi![]()
Ja, loop maar weer weg voor conflictsituaties! Altijd de makkelijke weg kiezen jij.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:12 schreef PeRi het volgende:
Ik maak het uit!
wie laat jou achter?! en wat heeft mijn mouw jou misdaan?!?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:08 schreef PeRi het volgende:
En hij laat mij hier achter bij jullie. *Neus afveegt aan babette's mouw*
fixedquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:13 schreef Copycat het volgende:
En dat is een image NOT hosted by tripod...
Wie loopt er hier nou weg? Richting Parijs welteverstaan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, loop maar weer weg voor conflictsituaties! Altijd de makkelijke weg kiezen jij..
Tom! Ik kom bij jouw mouw even uithuilen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
wie laat jou achter?! en wat heeft mijn mouw jou misdaan?!?
Parijs is veelquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:15 schreef PeRi het volgende:
Wie loopt er hier nou weg? Richting Parijs welteverstaan?.
quote:
Hij heeft een mond, dus heeft hij ook tanden. HIj moet zich toch verstaanbaar kunnen maken. Ik vind piem0l goed zoals ie isquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laat die maar gewoon in je broek!
En overweeg een bezoek aan een plastisch chirurg. Een lul met tandjes is rrrraaarrrrr!
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:18 schreef mark_03 het volgende:
Girl, put your records on, tell me your favourite song
![]()
gekkiequote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:13 schreef mark_03 het volgende:
Als je me ff oppikt ga ik ZEKER mee, beloofd.
Krijg helemaal zin in de lente van dat nummer... beetje Nelly Furtado-achtig. Album vind ik tegenvallenquote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:00 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik wil opzich best wel mee. Maar dan moeten er wel meer mee gaan
.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
achWat hebben jullie allemaal tegen CDP
![]()
Zijn jullie wel blij met mij![]()
Ff binnenslepen zoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:40 schreef babette21 het volgende:
kennen jullie dit album?! ik heb er 'n paar keer een commercial van gezien, en 't klinkt erg fijn
[afbeelding]
Norah Jones met dat bandje dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |