WOW!!quote:Op maandag 18 december 2006 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kijk eens wat ik gehad heb van een heel lief meisje![]()
[afbeelding]
Hij is inderdaad vetquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:10 schreef MatthijsDvD het volgende:
Deze al gezien? ik vind hem vet
http://www.ifilm.com/ifilmdetail/2686716?htv=12&htv=12&htv=12&htv=12&htv=12&htv=12
dat is zeker leukquote:Op donderdag 5 april 2007 22:26 schreef BroesWillems het volgende:
Ahh... was is retro gaming toch heerlijk...![]()
Ik krijg een foutmelding. Maar over de N64 controller: voor fightgames en nog wat genres wat hij niet echt lekker. Zelf vind ik het na de GC controller de beste controller die ik ooit heb gebruikt.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:57 schreef BroesWillems het volgende:
Top 7 fouten die Nintendo heeft gemaakt.
Er zitten heel veel waarheden in, maar het wordt wel van één kant belicht.
En de N64 controller slecht noemen?
Echt niet![]()
überfijne controller!
edit: en dat stuk over de Wii klopt natuurlijk ook niet...
lol, de meeste punten zet ik net in mijn stukje hierbovenquote:
En het stuk over de Wii kan natuurlijk alleen nog maar speculatie zijn. Op dit moment lijkt het er iig op dat dat niet klopt. Over een paar jaar kun je pas zeggen of het een fout was of niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:47 schreef Cheiron het volgende:
[..]
lol, de meeste punten zet ik net in mijn stukje hierbovenLekker open-deur stukje dan.
Eigenlijk eens met alles behalve de N64 controller.
daarom voor mij geen Wii meer.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
De 360 controller is de beste ooit, en de Wii heeft potentie voor RPGs omdat ik voor die games graag éénhandscontrollers wil zodat ik liggend kan gamen.
De Wii vind ik vooralsnog geen fout van Nintendo, ze verkopen simpelweg teveel. De grootste fout in mijn ogen is Square-Enix en Rare laten gaan.
Daarnaast zijn deze deuren al zo vaak opengetrapt dat ze tot op de scharnieren zijn afgesleten.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:57 schreef BroesWillems het volgende:
Top 7 fouten die Nintendo heeft gemaakt.
Er zitten heel veel waarheden in, maar het wordt wel van één kant belicht.
inderdaadquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:10 schreef Pronk het volgende:
Ik klaag eigenlijk nooit, maar deze nieuwe indeling van het games forum is best kut,
waarom geen Wii reeks meer?....![]()
![]()
![]()
preciesquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:10 schreef Pronk het volgende:
Ik klaag eigenlijk nooit, maar deze nieuwe indeling van het games forum is best kut!
Waarom geen Wii reeks meer?....![]()
![]()
![]()
Met mijn 1up-mushroom shirt heb ik al vele nieuwe vrienden gemaakt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:31 schreef BroesWillems het volgende:
maar om ontopic te blijven: Ik heb 2 nintendo shirtjes besteld....
niet dat ik die in het openbaar ga dragen
Die wil ik maar kan ik niet vinden in een Nederlandse (internet)winkel... heb je een tip?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:36 schreef chibibo het volgende:
[..]
Met mijn 1up-mushroom shirt heb ik al vele nieuwe vrienden gemaakt.
Wederom een laat antwoord: ik heb hem bij een Amerikaanse webwinkel gekocht. Helaas weet ik de naam niet meer, maar met Google moet je er genoeg kunnen vinden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:40 schreef BroesWillems het volgende:
Die wil ik maar kan ik niet vinden in een Nederlandse (internet)winkel... heb je een tip?
De beste is zijn review van TMNT:quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:36 schreef Nijemanting het volgende:
Kijk er hier weleens iemand naar de Angry Nintendo Nerd? Wat een super grappige filmpjes maakt die gast zeg. Hij maakt op een hilarische manier reviews van oude NES spellen. Hier reviewed hij bijvoorbeeld Die Hard op de NES. Zo grappig!
Angry Nintendo Nerd reviewed Die Hard voor de NES.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |