Gelukkig niet een beetje makkelijk te faken. Zelfs ik had dat filmpje kunnen maken; 2 GC's en 3 controllersquote:
Tis echtquote:Op maandag 12 juni 2006 22:58 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Gelukkig niet een beetje makkelijk te faken. Zelfs ik had dat filmpje kunnen maken; 2 GC's en 3 controllers
-edit-
Dat dacht ik tot de laatste minuut...
die is echt goed jaquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:29 schreef Xrenity het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=108769
Angry Nintendo nerd
De TMNT video is briljant
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:28 schreef mini-lellan het volgende:
Nintendo 64 Kid Remix
jullie kennen em mischien al mar ik kwam de remix tegen!![]()
![]()
ZOMG Die Jas is mad of Win Awesome and Legend ;_ ;quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:02 schreef Ruzbeh het volgende:
[afbeelding]
Waar kan ik deze aanschaffen?
Ik vind haast alle webcomics zuigen. P-A heeft imo nog de minst leuke comics.. VGcats is al een stukje beter.quote:Op maandag 4 september 2006 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, VG Cats zuigt. Dit is één van de weinige leuke
Achtung luftalarm!quote:Op maandag 4 september 2006 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
P-A heerst BMH, ik moet er altijd wel op zn minst om gniffelen
Verschrikkelijk lelijk! Dat kan iedereen makenquote:Op woensdag 6 september 2006 09:27 schreef BMH het volgende:
[[url=http://i18.ebayimg.com/06/i/08/1a/9d/86_1.JPG]afbeelding][/url]
Muziek downen in Nederland is legaal... Vandaar dat ik een hoop OST's op me schijf heb staanquote:Op woensdag 6 september 2006 12:07 schreef mini-lellan het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Alleen zo duur 17,99 per stuk![]()
ja maar, ik wil alles in 1 hebben das veel handigerquote:Op woensdag 6 september 2006 12:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Muziek downen in Nederland is legaal... Vandaar dat ik een hoop OST's op me schijf heb staan
nieuwsgroepen.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:25 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
ja maar, ik wil alles in 1 hebben das veel handiger![]()
maar duurder![]()
en waar kun je trouwens de échte tracks downen in plaats van die midi files van internet![]()
gewoon L!mewir3 enzo?
Die eerste twee zien er behoorlijk nep uit, of het zijn zo'n cheap-ass versies zoals de CD's die je soms in de sterrencatalogus ziet.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:07 schreef mini-lellan het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Alleen zo duur 17,99 per stuk![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |