Ja, cheyl.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:30 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Wil je nu met mij een stukje in mijn auto booeken?
quote:
jaman jewist!!quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:31 schreef OG-Loco het volgende:
Dit is een soort van insider-napraat?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:34 schreef rudedeltadude het volgende:
kansloos topic, misschien ook wel een kansloze TS...
ze kan alleen niet zo goed tegen roséquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:35 schreef junkiesietze het volgende:
ik moet toegeven, majojo is best okay
Ik ben stoer, weetjetoch.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:35 schreef junkiesietze het volgende:
Ook niet tegen tequilla, heb je m'n tequilla topique nog niet gezien?quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:36 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ze kan alleen niet zo goed tegen rosé![]()
ook geen behoefte aanquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:37 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ook niet tegen tequilla, heb je m'n tequilla topique nog niet gezien?.
wie ben jij dan:{quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:38 schreef rudedeltadude het volgende:
je hebt van die mensen in je msn-lijst staan, die nooit wat tegen je zeggen maar zodra ze een aandachtstopic hebben ineens tegen je beginnen te lullen.
Sja... die lijst binnenkort maar eens opschonen denk ik
wie ben jij dan?quote:
Sorry ties.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:38 schreef rudedeltadude het volgende:
je hebt van die mensen in je msn-lijst staan, die nooit wat tegen je zeggen maar zodra ze een aandachtstopic hebben ineens tegen je beginnen te lullen.
Sja... die lijst binnenkort maar eens opschonen denk ik
zei ik toch!quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:35 schreef junkiesietze het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |