Niet bij mandyquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:28 schreef maxamius het volgende:
meestal toch hun eigen schuld dat ze gepest worden.
het is toch altijd een bepaald soort mensen dat gepest word
maja kut voor je dat je weer gaat verhuizen
quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:37 schreef flugeltje het volgende:
De boel opgeschoond...
Een grapje af en toe is best leuk, maar in dit topic wil ik geen bagger meer zien![]()
Hoezo?quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:27 schreef erikkll het volgende:
Wat loopt iedereen toch te zeikenmen
hey, en je had mij en theun wel in je levensbeschrijving mogen zetten mandy![]()
We zullen zien. Ik sta nu steviger in m'n schoenen dan vroeger aangezien ik nu minder last heb van puistjes en een beugel heb gehadquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:28 schreef maxamius het volgende:
meestal toch hun eigen schuld dat ze gepest worden.
het is toch altijd een bepaald soort mensen dat gepest word
maja kut voor je dat je weer gaat verhuizen
Dank je wel, bespaart mij een hele grote post.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:37 schreef flugeltje het volgende:
De boel opgeschoond...
Een grapje af en toe is best leuk, maar in dit topic wil ik geen bagger meer zien![]()
Waar staat dat ik een man ben? Je bedoelt het woordje vriendin?quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:40 schreef Devlinsect het volgende:
In je profiel staat dat je een vrouw bent. In je OP staat dat je een man bent.
Ikke niet meer snap. Jou wel suc6 wens in andere stad / dorp.
Ik heb geen idee. Toen ze hier gingen wonen was het omdat het andere huis te duur werd en er te weinig ruimte was, maar hier snap ik niks van.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:40 schreef SvenM het volgende:
Waarom willen je ouders steeds verhuizen dan?
Ga hier eens heen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:47 schreef tonks het volgende:
Mandy ik hou van je!
hehequote:Op donderdag 16 maart 2006 18:54 schreef tonks het volgende:
Labiele meisjes wijzen mij altijd af
Frieslandquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:56 schreef MeneerMuis het volgende:
En waar ga je nu heen verhuizen dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |