Ongelooflijk he, echt verbijsterend.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:42 schreef golfer het volgende:
Net even de video van gisteren uit de uitzending Profiel over die ex-jeugdtrainer van Elinkwijk bekeken. (Joop Lith)
Wat een onvoorstelbaar verhaal.
Ik heb het gisteren ook gezien en het verhaal blijft inderdaad ongelooflijk. De broer die veel in het nieuws was, zat bij mij op de middelbare school en was er destijds al erg mee bezig. En ongelooflijk dat iemand met die functies (jeugdtrainer en leraar) zo'n beest wasquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:42 schreef golfer het volgende:
Net even de video van gisteren uit de uitzending Profiel over die ex-jeugdtrainer van Elinkwijk bekeken. (Joop Lith)
Echt onvoorstelbaar dat iemand zo'n dubbelleven zo lang kon volhouden.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:44 schreef SCH het volgende:
Ongelooflijk he, echt verbijsterend.
Matige uitzending trouwens maar het hele verhaal zou afgekeurd worden als filmscript, zo idioot is het.
Ik wist het wel...quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:50 schreef SCH het volgende:
Ik leid ook een dubbelleven, ik ben helemaal geen homo eigenlijk
Praat me bij?quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:42 schreef golfer het volgende:
SCH is eigenlijk een vrouwquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:50 schreef SCH het volgende:
Je bent schizofreen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:50 schreef SCH het volgende:
http://portal.omroep.nl/mplayer?nav=bnrfuEsHEnCoVtHjIqgdBquote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat heb ik echt heel lang gedacht idd..
quote:
Maar niet zo dik als die van...................quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:56 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Hij heeft in ieder geval hele dikke borsten.
Clau? Bloemsj? JM? Shmoopy?quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar niet zo dik als die van...................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |