abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 oktober 2006 @ 18:57:24 #51
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_42702636
dat soort mensen zijn inderdaad imbeciel orwell.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_42715383
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 13:50 schreef Viajero het volgende:

[..]

Ik ga hier niet proberen je te overtuigen, je hebt gelijk. Het zijn de zionisten, samen met de reptilians, de illuminati en Elvis. Samen schieten ze in Irak atoomwapens af om Europa te vergiftigen.

Geen mods aanwezig hier?

een schop naar TRU lijkt me echt beter voor dit topic...
Vooral niet met tegenargumenten komen, idd. Je kunt beter het hele onderwerp bij voorbaat als belachelijk bestempelen zonder er over te discussieren. See no evil, hear no evil.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 05:15:53 #53
111528 Viajero
Who dares wins
pi_42731562
Heerlijk die reacties hier

Als het maar anti-Amerikaans is, dan nemen we direct alles aan. Gezond verstand erop los laten zal wel geen optie zijn, he jongens? Vooral voor de aanwezige Moslims niet..

Feitje: Israel ligt een stuk dichter bij Irak dan Nederland, en volgens jullie denkwijze zou Amerika toch nooit iets doen om Israel te beschadigen? Je denkwijze is enigszins tegenstrijdig..

Verder ga ik deze onzin dus echt niet met argumenten verwaardigen, zodat jullie er weer allerlei conspiracies op los kunnen laten.. daar hebben jullie mij toch niet voor nodig?

Ik blijf dit topic bekijken, misschien reageer ik weer eens als het weer echt belachelijk wordt.

Keep 'em coming!
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_42733205
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 05:15 schreef Viajero het volgende:
Heerlijk die reacties hier

Als het maar anti-Amerikaans is, dan nemen we direct alles aan. Gezond verstand erop los laten zal wel geen optie zijn, he jongens? Vooral voor de aanwezige Moslims niet..
Poetin gebruikt het ook schreef ik, en is de NATO nu ook al Amerika...ja eigenlijk wel he.
quote:
Feitje: Israel ligt een stuk dichter bij Irak dan Nederland, en volgens jullie denkwijze zou Amerika toch nooit iets doen om Israel te beschadigen? Je denkwijze is enigszins tegenstrijdig..
Joh, ze beschadigen zelfs hun eigen troepen.
quote:
Verder ga ik deze onzin dus echt niet met argumenten verwaardigen, zodat jullie er weer allerlei conspiracies op los kunnen laten.. daar hebben jullie mij toch niet voor nodig?

Ik blijf dit topic bekijken, misschien reageer ik weer eens als het weer echt belachelijk wordt.

Keep 'em coming!
Nee, i.d.d. met argumenten kom je niet ver waarschijnlijk, dus laat dat reageren dan ook maar zitten hoor.

[ Bericht 2% gewijzigd door Resonancer op 17-10-2006 10:13:20 ]
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 10:31:00 #55
156355 NeoTribalist
Gbl eats yer insides!!11
pi_42734242
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 19:54 schreef Viajero het volgende:
Wat een onzin.

Conspiracy theory
Anti-Amerikanisme

Ik geloof er echt helemaal niks van, dit is verzonnen (wel vrij creatief trouwens) om weer eens lekker op Amerika te kunnen kankeren.
lolleromfgbbbq
That is Sin, to hold thine holy spirit in!
Go on, go on in thy might; and let no man make thee afraid.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 11:40:46 #56
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_42735955
het is best sneu dat er altijd van die achterlijke trollers komen te roepen dat het wel allemaal weer even antiamerikazeikerij is, blind voor de feiten denk ik dan maar weer, wat doen zulke mensen toch op aarde..
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_42740676
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 18:02 schreef Sebastral het volgende:

[..]

Dit is nou juist het probleem; politici en media die niet verder kijken dan dit soort bullshit. Hoe komt het dat het bullshit is? Net zoals bij het WHO worden dergelijke rapporten eerst 'goedgekeurd'.
Maar zo gaat dat nou eenmaal en Beyond Treason verkankeren wij toch lekker door ; Depleted Uranium is scarecly spoken about but is ever present in the lives of Kuwaitis and in neighboring states .

[afbeelding]

Ow, en wat die baby betreft nog; McConnell received images of what the sender believed was an “alien baby.” The alien baby turned out to be a child suffering from the effects of Depleted Uranium. ( )
Spelfouten op de poster
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')