Vooral niet met tegenargumenten komen, idd. Je kunt beter het hele onderwerp bij voorbaat als belachelijk bestempelen zonder er over te discussieren. See no evil, hear no evil.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:50 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ik ga hier niet proberen je te overtuigen, je hebt gelijk. Het zijn de zionisten, samen met de reptilians, de illuminati en Elvis. Samen schieten ze in Irak atoomwapens af om Europa te vergiftigen.
Geen mods aanwezig hier?
een schop naar TRU lijkt me echt beter voor dit topic...
Poetin gebruikt het ook schreef ik, en is de NATO nu ook al Amerika...ja eigenlijk wel he.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 05:15 schreef Viajero het volgende:
Heerlijk die reacties hier![]()
Als het maar anti-Amerikaans is, dan nemen we direct alles aan. Gezond verstand erop los laten zal wel geen optie zijn, he jongens? Vooral voor de aanwezige Moslims niet..
Joh, ze beschadigen zelfs hun eigen troepen.quote:Feitje: Israel ligt een stuk dichter bij Irak dan Nederland, en volgens jullie denkwijze zou Amerika toch nooit iets doen om Israel te beschadigen? Je denkwijze is enigszins tegenstrijdig..
Nee, i.d.d. met argumenten kom je niet ver waarschijnlijk, dus laat dat reageren dan ook maar zitten hoor.quote:Verder ga ik deze onzin dus echt niet met argumenten verwaardigen, zodat jullie er weer allerlei conspiracies op los kunnen laten.. daar hebben jullie mij toch niet voor nodig?![]()
Ik blijf dit topic bekijken, misschien reageer ik weer eens als het weer echt belachelijk wordt.
Keep 'em coming!![]()
lolleromfgbbbqquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:54 schreef Viajero het volgende:
Wat een onzin.
Conspiracy theory![]()
Anti-Amerikanisme![]()
Ik geloof er echt helemaal niks van, dit is verzonnen (wel vrij creatief trouwens) om weer eens lekker op Amerika te kunnen kankeren.
Spelfouten op de posterquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:02 schreef Sebastral het volgende:
[..]
Dit is nou juist het probleem; politici en media die niet verder kijken dan dit soort bullshit. Hoe komt het dat het bullshit is? Net zoals bij het WHO worden dergelijke rapporten eerst 'goedgekeurd'.
Maar zo gaat dat nou eenmaal en Beyond Treason verkankeren wij toch lekker door; Depleted Uranium is scarecly spoken about but is ever present in the lives of Kuwaitis and in neighboring states
.
[afbeelding]
Ow, en wat die baby betreft nog; McConnell received images of what the sender believed was an “alien baby.” The alien baby turned out to be a child suffering from the effects of Depleted Uranium. ()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |