Ik wilde dan ookquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:47 schreef PsyCha het volgende:
[..]
fok smlilies werken daar alleen niet.
Dat je dat weet is al erg genoeg!quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wilde dan ookdoen, maar dan denken die MSN-Kutjes dat het zo'n nadenk-smiley is.
Vriendinnen en vrienDEN.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:40 schreef mr.zeun het volgende:
http://www.omroep.nl/nps/fokjou/
Yvonne 16 maart 2006
Dit lijkt me nou een leuke serie.
Aangezien mijn dochter nu al ouder aan het worden is gaat ze meer de deur uit naar vriendinnen en kan ik me gangetje gaan als je begrijpt wat ik bedoel.
Maargoed ik zou het ook wel leuk vinden als een leuke oudere man ( 40+ ) eens naar mij komt en dan maken we er samen een gezellig avondje van.
Groetjes Yvonne
Administrator Forum.fok.nl
slettebak
O je houdt van beide? Pics?quote:
Waarvan? Dat je van zowel vrienden als vriendinnen houdt?quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:03 schreef Brechtje het volgende:
ksnap er niets van eigelijk.
wel vreemd dat je moeder zoiets post hequote:Op donderdag 16 maart 2006 17:03 schreef Brechtje het volgende:
Zoveelste grapjas die de naam Yvonne gebruiktquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:03 schreef Brechtje het volgende:
Jij bent het niet, jij gebruikt geen hoofdlettersquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:57 schreef zoalshetis het volgende:
mea culpa. ik dacht dat je het wel leuk zou vinden yvonne.
shit wat ben ik toch snel te ontmaskeren.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij bent het niet, jij gebruikt geen hoofdletters
En je zou nooit dit: "Forum.fok.nl "gebruiken en me geen "groetjes"laten zeggen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
shit wat ben ik toch snel te ontmaskeren.
Het was Tonksquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
En je zou nooit dit: "Forum.fok.nl "gebruiken en me geen "groetjes"laten zeggen.
Zo, next
echt?quote:
heftig, misschien kunnen we in tru een genezingstopic openen?quote:
als het niet waar is, is het een slechte grap.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heftig, misschien kunnen we in tru een genezingstopic openen?
idd. en dan wens ik hem nog steeds veel beterschapquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:45 schreef PsyCha het volgende:
[..]
als het niet waar is, is het een slechte zieke grap.
hij is en blijft ongeneeselijkquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
idd. en dan wens ik hem nog steeds veel beterschap![]()
Oh ik dacht dat het echt was.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zoveelste grapjas die de naam Yvonne gebruikt
Aaaah, heeft de kleine meid geen zakgeldverhoging gehadquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:55 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het echt was.
Omdat je naar die mannen vroeg enzo.
Puberculosequote:Op donderdag 16 maart 2006 22:06 schreef Maikuuul het volgende:
Lollers
Tjah de ietwat oudere mensen op dit forum willen ook wat
Treffendquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Aaaah, heeft de kleine meid geen zakgeldverhoging gehad![]()
Wilde Ma dat leuke truitje niet betalen![]()
Jij hebt het slecht![]()
Charmingquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:06 schreef Maikuuul het volgende:
Lollers
Tjah de ietwat oudere mensen op dit forum willen ook wat
Neuken, eigenlijk?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |