abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 maart 2006 @ 19:41:10 #276
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36241461
lekker buikje
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_36242215
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 19:35 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Maar wat moet je met een barbiepop die neukt als een dooie vis?
Die dump je of leer je neuken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36242441
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 19:35 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Maar wat moet je met een barbiepop die neukt als een dooie vis? Effe de eigen prestaties buiten beschouwing gelaten verder... alleen een mooi uiterlijk is na 5 seconden ook wel weer leuk geweest.
Waar jij de koppeling van mooi meisje aan beroerd neuken vandaan haalt is mij een grote vraag? Ik heb liever een mooi meisje die goed neukt, dan een dikke koe die in neuken een ster is.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 20:15:14 #279
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36242602
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 20:10 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Waar jij de koppeling van mooi meisje aan beroerd neuken vandaan haalt is mij een grote vraag? Ik heb liever een mooi meisje die goed neukt, dan een dikke koe die in neuken een ster is.
ervaring, maar ik ben de eerste om toe te geven dat de steekproef waar ik me op heb mogen uitleven never nooit niet representatief is voor de gehele vrouwelijke wereldbevolking.

was 't maar waar

overigens had ik het over barbiepopjes, niet over knappe meisjes.
pi_36242692
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 20:15 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

ervaring, maar ik ben de eerste om toe te geven dat de steekproef waar ik me op heb mogen uitleven never nooit niet representatief is voor de gehele vrouwelijke wereldbevolking.

was 't maar waar

overigens had ik het over barbiepopjes, niet over knappe meisjes.
Wat is het kenmerkende verschil volgens JOU tussen barbiepopjes en knappe meisjes dan?

Ik vind meisjes met de perfecte maten en een lekker snoetje niet verkeerd, maar goed ze zullen wel slecht neuken als jij het zegt.

Dan neem ik daar wel genoegen mee.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 20:19:28 #281
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36242760
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 20:17 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Wat is het kenmerkende verschil volgens JOU tussen barbiepopjes en knappe meisjes dan?

Ik vind meisjes met de perfecte maten en een lekker snoetje niet verkeerd, maar goed ze zullen wel slecht neuken als jij het zegt.

Dan neem ik daar wel genoegen mee.
barbiepopjes zijn meisjes die teveel moeite doen om hun uiterlijke schoonheid er dik bovenop te laten liggen... teveel make up, teveel gelikte kleding, etc, etc

en als je leuk wil zijn is dat prima, maar misbruik mijn tekst daar niet voor ajb. je kunt vast wel lezen
pi_36242798
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 20:19 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

barbiepopjes zijn meisjes die teveel moeite doen om hun uiterlijke schoonheid er dik bovenop te laten liggen... teveel make up, teveel gelikte kleding, etc, etc
Die mogen mij adden op MSN voor een beurt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 21 maart 2006 @ 20:21:37 #283
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36242839
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 20:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Die mogen mij adden op MSN voor een beurt
Kheb nog wel een reject voor je... u zegt het maar.
pi_36242950
Pass de msn maar door aan die reject
  dinsdag 21 maart 2006 @ 20:25:31 #285
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36242963
geef maar
pi_36243056
Staat in mijn profiel
  dinsdag 21 maart 2006 @ 21:15:42 #287
37769 erodome
Zweefteef
pi_36244836
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 19:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vrouwen die minder aantrekklijk compenseren vrijwel zonder uitzondering. Maar dat is ook logisch
Ik weet van mezelf dat ik echt geen wereldschoonheid ben, maar ik compenseer toch echt niets, daarin ben ik erg rechtlijnig, je krijgt wat je ziet en daar heb je het maar mee te doen, graag of niet.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_36245852
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 20:19 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

en als je leuk wil zijn is dat prima, maar misbruik mijn tekst daar niet voor ajb. je kunt vast wel lezen
Barbiepopjes zijn dus verzorgde dames die (wellicht in jouw ogen teveel) moeite doen er goed uit te zien. He gatver wat een walgelijke dames zeg!

Kijk natuurlijk ken ik ook wel middelmatig uitziende dames die hun hele hoofd vol plamuur smeren en dergelijke en ik denk dat je dat bedoeld. Vrouwen die veel make-up NODIG hebben zijn sowieso zelden mooi. Zoals je het omschrijft echter hoef je de vrouwen niet die ik rete-aantrekkelijk vind, verzorgde vrouwen met gevoel voor stijl. Dag Pappie-menneke

P.S. Ik ben leuk van nature, daar heb ik jouw gekrabbel niet voor nodig.
pi_36250283
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 21:15 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik weet van mezelf dat ik echt geen wereldschoonheid ben, maar ik compenseer toch echt niets, daarin ben ik erg rechtlijnig, je krijgt wat je ziet en daar heb je het maar mee te doen, graag of niet.
Komen de mannen op je af?
  dinsdag 21 maart 2006 @ 23:46:01 #290
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_36250919
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 21:38 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Barbiepopjes zijn dus verzorgde dames die (wellicht in jouw ogen teveel) moeite doen er goed uit te zien. He gatver wat een walgelijke dames zeg!

Kijk natuurlijk ken ik ook wel middelmatig uitziende dames die hun hele hoofd vol plamuur smeren en dergelijke en ik denk dat je dat bedoeld. Vrouwen die veel make-up NODIG hebben zijn sowieso zelden mooi. Zoals je het omschrijft echter hoef je de vrouwen niet die ik rete-aantrekkelijk vind, verzorgde vrouwen met gevoel voor stijl. Dag Pappie-menneke

P.S. Ik ben leuk van nature, daar heb ik jouw gekrabbel niet voor nodig.
Barbiepopjes zijn vrouwen zonder leuke uitstraling en zonder dingen die van nature opwindend zijn. Puur plastic en niet aantrekkelijk zonder plamuur is juist hetgene wat vaak als barbiepop wordt omschreven.
pi_36251289
Het is lastig om te bepalen wat nu precies slank, voller en dik is, maar probeer deze discussie svp vrij te houden van persoonlijke aanvallen.

Alvast bedankt, uw slanke SEX-mod die volgens sommigen een maatje meer heeft. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_36251305
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 23:46 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Barbiepopjes zijn vrouwen zonder leuke uitstraling en zonder dingen die van nature opwindend zijn. Puur plastic en niet aantrekkelijk zonder plamuur is juist hetgene wat vaak als barbiepop wordt omschreven.
Dan zijn barbiepoppen dus sowieso al niet aantrekkelijk of knap, dus waar heeft Pappie het dan nog over?

Het ging er toch om dat die dames alleen maar mooi konden zijn, je stelt nu toch duidelijk dat ze dat dus niet zijn.

Een vrouw die zonder plamuur het daglicht niet kan verdragen.
  woensdag 22 maart 2006 @ 09:17:09 #293
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36255252
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 21:15 schreef erodome het volgende:

[..]

toe maar dan
pi_36255296
Ik vraag me af waarom TS het volkomen onzinnige idee heeft dat haar dochters later een enorm maatschappelijk probleem gaan krijgen als ze anderhalve maat boven 38 zitten. Natuurlijk zullen er altijd mensen zijn die niet zo heel erg op een maat 40 of 42 vallen; over smaak valt ten slotte nauwelijk te twisten, en er zijn ook genoem mensen die vooral vallen op rood haar of kleine voeten of sproeten of één grote, doorlopende wenkbrauw. Ikzelf behoor ook tot diegenen die van vrij mager houden, maar een belangrijk punt is het niet, en zal het ook nooit worden. En dat geldt voor het gros van de mensen.
Ikzelf ben van een maat 42 naar een maat 36 gegaan en ik moet eerlijk zeggen dat ik er geen greintje meer of minder aandacht door ben gaan krijgen. Ik vind het nogal overtrokken gedoe.
  woensdag 22 maart 2006 @ 09:23:27 #295
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36255345
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 09:19 schreef minilotje het volgende:
Ik vraag me af waarom TS het volkomen onzinnige idee heeft dat haar dochters later een enorm maatschappelijk probleem gaan krijgen als ze anderhalve maat boven 38 zitten. Natuurlijk zullen er altijd mensen zijn die niet zo heel erg op een maat 40 of 42 vallen; over smaak valt ten slotte nauwelijk te twisten, en er zijn ook genoem mensen die vooral vallen op rood haar of kleine voeten of sproeten of één grote, doorlopende wenkbrauw. Ikzelf behoor ook tot diegenen die van vrij mager houden, maar een belangrijk punt is het niet, en zal het ook nooit worden. En dat geldt voor het gros van de mensen.
Ikzelf ben van een maat 42 naar een maat 36 gegaan en ik moet eerlijk zeggen dat ik er geen greintje meer of minder aandacht door ben gaan krijgen. Ik vind het nogal overtrokken gedoe.
is het ook... wat ik vooral erg triest vind is dat sommige vrouwen dan zeggen dat het de schuld is van het schoonheidsideaal dat mannen hen via de media opdringen
  Moderator woensdag 22 maart 2006 @ 09:28:07 #296
5428 crew  miss_sly
pi_36255415
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 09:23 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

is het ook... wat ik vooral erg triest vind is dat sommige vrouwen dan zeggen dat het de schuld is van het schoonheidsideaal dat mannen hen via de media opdringen
Nou, niet dat mannen opdringen, maar wel de media voor een groot deel.
Een reclamespotje als van Dove met vrouwen die niet superslank zijn, wordt toch als bijzonder gezien, terwijl de vrouwen in dat spotje een betere afspiegeling van de gemiddelde vrouw zijn, dan al die heel mooie en superslanke modellen in de meeste reclames.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 22 maart 2006 @ 09:39:28 #297
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36255625
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 09:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nou, niet dat mannen opdringen, maar wel de media voor een groot deel.
Met mannen toch net zo? Hoeveel totaal on athletisch gevormde mannen zie je op TV?

Gek genoeg hoor ik daar dus echt nooit iemand over.
pi_36255834
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 09:39 schreef Pappie_Culo het volgende:
Met mannen toch net zo? Hoeveel totaal on athletisch gevormde mannen zie je op TV?

Vollere dames
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
  Moderator woensdag 22 maart 2006 @ 09:50:11 #299
5428 crew  miss_sly
pi_36255856
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 09:39 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Nee, dat is ook zo, en dat vind ik ergens ook wel gek. Toch lijkt het meer geaccepteerd dat een man lovehandles en een bierbuik creeert, ook al is dat niet conform het "schoonheidsideaal" voor mannen, en zowel mannen als vrouwen vinden dat van mannen meer acceptabel.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 22 maart 2006 @ 09:59:20 #300
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36256095
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 09:50 schreef miss_sly het volgende:
Toch lijkt het meer geaccepteerd dat een man lovehandles en een bierbuik creeert, ook al is dat niet conform het "schoonheidsideaal" voor mannen, en zowel mannen als vrouwen vinden dat van mannen meer acceptabel.
Denk dat dat meer te maken heeft met wat er bij jou persoonlijk tussen de oren zit. En natuurlijk het feit dat een hoop mannen grote praatjesmakers zijn die hier en elders wel de mond vol hebben over eisen, maar al lang blij zijn als ze een keer wat hebben.

Ikke niet natuurlijk he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')