Die dump je of leer je neukenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:35 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Maar wat moet je met een barbiepop die neukt als een dooie vis?
Waar jij de koppeling van mooi meisje aan beroerd neuken vandaan haalt is mij een grote vraag? Ik heb liever een mooi meisje die goed neukt, dan een dikke koe die in neuken een ster is.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:35 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Maar wat moet je met een barbiepop die neukt als een dooie vis? Effe de eigen prestaties buiten beschouwing gelaten verder... alleen een mooi uiterlijk is na 5 seconden ook wel weer leuk geweest.
ervaring, maar ik ben de eerste om toe te geven dat de steekproef waar ik me op heb mogen uitleven never nooit niet representatief is voor de gehele vrouwelijke wereldbevolking.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Waar jij de koppeling van mooi meisje aan beroerd neuken vandaan haalt is mij een grote vraag? Ik heb liever een mooi meisje die goed neukt, dan een dikke koe die in neuken een ster is.![]()
Wat is het kenmerkende verschil volgens JOU tussen barbiepopjes en knappe meisjes dan?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:15 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
ervaring, maar ik ben de eerste om toe te geven dat de steekproef waar ik me op heb mogen uitleven never nooit niet representatief is voor de gehele vrouwelijke wereldbevolking.
was 't maar waar
overigens had ik het over barbiepopjes, niet over knappe meisjes.
barbiepopjes zijn meisjes die teveel moeite doen om hun uiterlijke schoonheid er dik bovenop te laten liggen... teveel make up, teveel gelikte kleding, etc, etcquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wat is het kenmerkende verschil volgens JOU tussen barbiepopjes en knappe meisjes dan?
Ik vind meisjes met de perfecte maten en een lekker snoetje niet verkeerd, maar goed ze zullen wel slecht neuken als jij het zegt.![]()
Dan neem ik daar wel genoegen mee.![]()
![]()
Die mogen mij adden op MSN voor een beurtquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:19 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
barbiepopjes zijn meisjes die teveel moeite doen om hun uiterlijke schoonheid er dik bovenop te laten liggen... teveel make up, teveel gelikte kleding, etc, etc
Kheb nog wel een reject voor je... u zegt het maar.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Die mogen mij adden op MSN voor een beurt
Ik weet van mezelf dat ik echt geen wereldschoonheid ben, maar ik compenseer toch echt niets, daarin ben ik erg rechtlijnig, je krijgt wat je ziet en daar heb je het maar mee te doen, graag of niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vrouwen die minder aantrekklijk compenseren vrijwel zonder uitzondering. Maar dat is ook logisch
Barbiepopjes zijn dus verzorgde dames die (wellicht in jouw ogen teveel) moeite doen er goed uit te zien. He gatver wat een walgelijke dames zeg!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:19 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
barbiepopjes zijn meisjes die teveel moeite doen om hun uiterlijke schoonheid er dik bovenop te laten liggen... teveel make up, teveel gelikte kleding, etc, etc
en als je leuk wil zijn is dat prima, maar misbruik mijn tekst daar niet voor ajb. je kunt vast wel lezen![]()
Komen de mannen op je af?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:15 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik weet van mezelf dat ik echt geen wereldschoonheid ben, maar ik compenseer toch echt niets, daarin ben ik erg rechtlijnig, je krijgt wat je ziet en daar heb je het maar mee te doen, graag of niet.
Barbiepopjes zijn vrouwen zonder leuke uitstraling en zonder dingen die van nature opwindend zijn. Puur plastic en niet aantrekkelijk zonder plamuur is juist hetgene wat vaak als barbiepop wordt omschreven.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Barbiepopjes zijn dus verzorgde dames die (wellicht in jouw ogen teveel) moeite doen er goed uit te zien. He gatver wat een walgelijke dames zeg!![]()
Kijk natuurlijk ken ik ook wel middelmatig uitziende dames die hun hele hoofd vol plamuur smeren en dergelijke en ik denk dat je dat bedoeld. Vrouwen die veel make-up NODIG hebben zijn sowieso zelden mooi. Zoals je het omschrijft echter hoef je de vrouwen niet die ik rete-aantrekkelijk vind, verzorgde vrouwen met gevoel voor stijl. Dag Pappie-menneke![]()
![]()
P.S. Ik ben leuk van nature, daar heb ik jouw gekrabbel niet voor nodig.![]()
Dan zijn barbiepoppen dus sowieso al niet aantrekkelijk of knap, dus waar heeft Pappie het dan nog over?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Barbiepopjes zijn vrouwen zonder leuke uitstraling en zonder dingen die van nature opwindend zijn. Puur plastic en niet aantrekkelijk zonder plamuur is juist hetgene wat vaak als barbiepop wordt omschreven.
toe maar danquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:15 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik weet van mezelf dat ik echt geen wereldschoonheid ben, maar ik compenseer toch echt niets, daarin ben ik erg rechtlijnig, je krijgt wat je ziet en daar heb je het maar mee te doen, graag of niet.
is het ook... wat ik vooral erg triest vind is dat sommige vrouwen dan zeggen dat het de schuld is van het schoonheidsideaal dat mannen hen via de media opdringenquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:19 schreef minilotje het volgende:
Ik vraag me af waarom TS het volkomen onzinnige idee heeft dat haar dochters later een enorm maatschappelijk probleem gaan krijgen als ze anderhalve maat boven 38 zitten. Natuurlijk zullen er altijd mensen zijn die niet zo heel erg op een maat 40 of 42 vallen; over smaak valt ten slotte nauwelijk te twisten, en er zijn ook genoem mensen die vooral vallen op rood haar of kleine voeten of sproeten of één grote, doorlopende wenkbrauw. Ikzelf behoor ook tot diegenen die van vrij mager houden, maar een belangrijk punt is het niet, en zal het ook nooit worden. En dat geldt voor het gros van de mensen.
Ikzelf ben van een maat 42 naar een maat 36 gegaan en ik moet eerlijk zeggen dat ik er geen greintje meer of minder aandacht door ben gaan krijgen. Ik vind het nogal overtrokken gedoe.
Nou, niet dat mannen opdringen, maar wel de media voor een groot deel.quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:23 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
is het ook... wat ik vooral erg triest vind is dat sommige vrouwen dan zeggen dat het de schuld is van het schoonheidsideaal dat mannen hen via de media opdringen
Met mannen toch net zo? Hoeveel totaal on athletisch gevormde mannen zie je op TV?quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, niet dat mannen opdringen, maar wel de media voor een groot deel.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:39 schreef Pappie_Culo het volgende:
Met mannen toch net zo? Hoeveel totaal on athletisch gevormde mannen zie je op TV?
Gek genoeg hoor ik daar dus echt nooit iemand over.
Nee, dat is ook zo, en dat vind ik ergens ook wel gek. Toch lijkt het meer geaccepteerd dat een man lovehandles en een bierbuik creeert, ook al is dat niet conform het "schoonheidsideaal" voor mannen, en zowel mannen als vrouwen vinden dat van mannen meer acceptabel.quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:39 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Met mannen toch net zo? Hoeveel totaal on athletisch gevormde mannen zie je op TV?
Gek genoeg hoor ik daar dus echt nooit iemand over.
Denk dat dat meer te maken heeft met wat er bij jou persoonlijk tussen de oren zit. En natuurlijk het feit dat een hoop mannen grote praatjesmakers zijn die hier en elders wel de mond vol hebben over eisen, maar al lang blij zijn als ze een keer wat hebben.quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:50 schreef miss_sly het volgende:
Toch lijkt het meer geaccepteerd dat een man lovehandles en een bierbuik creeert, ook al is dat niet conform het "schoonheidsideaal" voor mannen, en zowel mannen als vrouwen vinden dat van mannen meer acceptabel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |