Ze moet compenserenquote:Op maandag 20 maart 2006 22:44 schreef PietjePrecies het volgende:
Ey,
Ik heb ook een 'vollere dame' alhoewel ik daar eigenlijk niet echt op val.
Ik heb haar ontmoet op een dating-site en toen we elkaar voor het eerst zagen had ik wel iets van......slik, wat een ass!!
Maar we kenden elkaar al zo goed dat het eigenlijk niet zo belangrijk meer voor mij was en met neuken heeft het nog nooit in de weg gezeten. Ik heb zelfs nog nooit zo geweldig geneukt als met haar!!!!!
Harder haar best doenquote:
compensatie voor een nachtje?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:33 schreef Tranceptor het volgende:
Ben ik de enige die vind dat als een vrouw moet 'compenseren' (op wat voor manier dan ook) je jezelf ontzettend tekort doet?![]()
En ook de vrouw in kwestie doe je tekort/doet zichzelf tekort.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:33 schreef Tranceptor het volgende:
Ben ik de enige die vind dat als een vrouw moet 'compenseren' (op wat voor manier dan ook) je jezelf ontzettend tekort doet?![]()
Je zei net nog dat je gelukkig met haar was. Nu accepteer je het als een gegeven feit dat zij haar gewicht moet compenseren. Huichelaar.quote:
Een fobie is het niet, een 'harde' voorwaarde wel. Het is vaak inderdaad wel die onherroepelijke weg, vrijwel alle vrouwen komen naarmate de jaren verstrijken aan. (overigens mannen ook)quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:57 schreef Hexagon het volgende:
Jezus Tranceptor. Het lijkt wel of je een soort fobie hebt voor alles wat ook maar een beetje extra heeft. Alsof het de onheroepelijke weg is naar een vet monster.
Kijk niemand in dit topic zit te wachten op een type bulldozer. Maar om alles wat boven 36 komt als dikker (en meteen richting het extreme) te gaan beschouwen lijkt me overdreven. Het gaat uiteindelijk om de optelsom het geheel.
Zulke types komen mijn bed niet in, sorry. Ik vind het gewoon niet aantrekkelijk en word gewoon niet warm van dikke dames. Ik bespaar ons beiden liever de ongeinspireerde seks.quote:
Als je compleet niet seksueel aangetrokken bent tot een persoon moet je dat ook niet gaanquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:27 schreef Maeghan het volgende:
Ok, dus als je een vriendin neemt omdat ze lief is, dan doe je jezelf en haar tekort. Doe je haar dan een plezier als je haar afwijst alleen omdat ze te dik is of zo? Volgens mij werkt dat zo niet helemaal.![]()
Dat jij het niet wilt moet jij weten hoor, maar je doet er zo negatief over dat het lijkt alsof niemand ooit werkelijk gelukkig kan zijn met een partner die uiterlijk niet perfect is.
Ja, daar ben ik het ook wel mee eens hoor. Maar men stelt het hier zo voor alsof iedere dikke vrouw maar moet compenseren, want dikke vrouwen zijn per definitie onaantrekkelijk, etc.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:34 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Als je compleet niet seksueel aangetrokken bent tot een persoon moet je dat ook niet gaan
beweren tegen die persoon... Laat staan het gaan doen...
t is volgens mij beter om gewoon vrienden te worden als t dan echt zo goed klikt...
De cijfers qua vreemdgaan, het belang van een eerste indruk/uiterlijk en dergelijke spreken me niet per se tegen. Ik zie het alleen niet zo zwart-wit als jij hierboven schets. Ik ben niet op zoek naar absolute perfectie, maar eerder een vorm van relatieve perfectie dan.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:27
Dat jij het niet wilt moet jij weten hoor, maar je doet er zo negatief over dat het lijkt alsof niemand ooit werkelijk gelukkig kan zijn met een partner die uiterlijk niet perfect is.
Die gozer stelt zelf dat zijn vriendin moet compenseren, vrij impliciet.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:57 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het ook wel mee eens hoor. Maar men stelt het hier zo voor alsof iedere dikke vrouw maar moet compenseren, want dikke vrouwen zijn per definitie onaantrekkelijk, etc.
Voor veel mensen schijnt dit zo te werken, voor mij in ieder geval niet. Natuurlijk kan iemand als je diegene beter leert kennen best wel 'iets' hebben dat je aantrekkelijk vind, maar als er genoeg aantrekkingskracht is dan merk ik dat wel eerder. Maar goed, ik ben niet iedereen.quote:Sowieso kan die aantrekkingskracht ook nog 'groeien'. Het gebeurt me weleens dat ik iemand in eerste instantie maar matig aantrekkelijk vind, en dan later als ik meer met iemand om ga zie 'oh, hij heeft eigenlijk wel mooie armen' of 'hij lacht wel leuk', terwijl ik in eerste instantie iemand alleen maar zag als 'net iets te dik' of iemand gewoon een te suf kapsel vond hebben waardoor je niet gelijk verderkijkt. Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die dat heeft.
Men doet net of het een het ander uitsluit.Tuurlijk is een geestelijke klik het belangrijkst, amar je wil ookw at in je bed hebben liggen waar je wat mee kan lichamelijk lijkt me. Niet dat het is "Close your eyes and think of england". Het lijkt me logisch dat je iemand zoekt waar je je lichamelijk en geestelijk toe aangetrokken voeltquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:32 schreef erodome het volgende:
Het lijkt mij belangerijker dat het geestelijk echt goed klikt dan dat het lichamelijk goed klikt, want dat lichamelijke vergaat vanzelf, is een kwestie van tijd, het geestelijke is wat overblijft.
Je moet natuurlijk niet bah denken als je iemand ziet, een beetje een lust voor het oog is wel zo prettig, maar als het geestelijk niet goed zit kan je er net zo goed niet aan beginnen...
eensch... heb hier en daar ook wel eens een 'foutje' gemaakt... en bovenop een stom wijf kan ik het maar met zeer veel moeite.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:32 schreef erodome het volgende:
Het lijkt mij belangerijker dat het geestelijk echt goed klikt dan dat het lichamelijk goed klikt, want dat lichamelijke vergaat vanzelf, is een kwestie van tijd, het geestelijke is wat overblijft.
Je moet natuurlijk niet bah denken als je iemand ziet, een beetje een lust voor het oog is wel zo prettig, maar als het geestelijk niet goed zit kan je er net zo goed niet aan beginnen...
Maar wat moet je met een barbiepop die neukt als een dooie vis? Effe de eigen prestaties buiten beschouwing gelaten verder... alleen een mooi uiterlijk is na 5 seconden ook wel weer leuk geweest.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vrouwen die minder aantrekklijk compenseren vrijwel zonder uitzondering. Maar dat is ook logisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |