abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36217325
quote:
Op maandag 20 maart 2006 22:44 schreef PietjePrecies het volgende:
Ey,

Ik heb ook een 'vollere dame' alhoewel ik daar eigenlijk niet echt op val.
Ik heb haar ontmoet op een dating-site en toen we elkaar voor het eerst zagen had ik wel iets van......slik, wat een ass!!
Maar we kenden elkaar al zo goed dat het eigenlijk niet zo belangrijk meer voor mij was en met neuken heeft het nog nooit in de weg gezeten. Ik heb zelfs nog nooit zo geweldig geneukt als met haar!!!!!
Ze moet compenseren
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36217774
quote:
Op maandag 20 maart 2006 23:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ze moet compenseren
Harder haar best doen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_36218149
Beter en vaker zuigen en alles accepteren
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 20 maart 2006 @ 23:25:40 #254
144784 PietjePrecies
past precies!!
pi_36218410
Is ook geen probleem hoor
pi_36223409
Ben ik de enige die vind dat als een vrouw moet 'compenseren' (op wat voor manier dan ook) je jezelf ontzettend tekort doet?
  dinsdag 21 maart 2006 @ 09:44:09 #256
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36223637
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 09:33 schreef Tranceptor het volgende:
Ben ik de enige die vind dat als een vrouw moet 'compenseren' (op wat voor manier dan ook) je jezelf ontzettend tekort doet?
compensatie voor een nachtje?
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  Moderator dinsdag 21 maart 2006 @ 09:44:16 #257
5428 crew  miss_sly
pi_36223642
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 09:33 schreef Tranceptor het volgende:
En ook de vrouw in kwestie doe je tekort/doet zichzelf tekort.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 21 maart 2006 @ 09:54:35 #258
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_36223892
Hmmm... dat van dat compenseren komt van een reactie van iemand op de post
van PietjePrecies die zegt gelukkig te zijn met een gezette vriendin...

Ik weet niet ofdat compenseren zo vaak voorkomt... Misschien kunnen we t
opgooien in een nieuw topic?

Ik denk overigens wel dat veel mensen genoegen nemen met minder, zodat ze
samen zijn met iemand die of lichamelijk, of geestelijk niet helemaal bij ze aansluit
en/of daarbij misbruik maakt van de situatie...

Lees: Domme naieve meisjes die samen zijn met een scummy man, en nog liever zwanger
worden dan dat ze eens gaan nadenken over dat ze misschien gebruikt worden...
Of gezette mensen die mentaal worden afgebroken en financieel worden
uitgekleed door losbandige mooie mensen... etc.
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  dinsdag 21 maart 2006 @ 09:57:22 #259
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_36223951
Jezus Tranceptor. Het lijkt wel of je een soort fobie hebt voor alles wat ook maar een beetje extra heeft. Alsof het de onheroepelijke weg is naar een vet monster.

Kijk niemand in dit topic zit te wachten op een type bulldozer. Maar om alles wat boven 36 komt als dikker (en meteen richting het extreme) te gaan beschouwen lijkt me overdreven. Het gaat uiteindelijk om de optelsom het geheel.
  Moderator dinsdag 21 maart 2006 @ 10:02:53 #260
5428 crew  miss_sly
pi_36224042
Feitelijk is maat 36 de kleinste damesmaat, volgens mij. Er is ook nog maat 34, maar dat is eigenlijk een kindermaat. dat wil dus zeggen dat puur logisch gezien maat 38 gewoonweg niet dik is en niet gekwalificeerd kan worden als 'maatje meer'.

Dat iedereen een andere smaak heeft en sommigen nou eenmaal het liefst een magere vrouw zien dan eentje met een beetje vlees, heeft niets te maken met of 38 een grote maat is, maar alles met persooniljke voorkeur.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_36224296
quote:
Op maandag 20 maart 2006 23:25 schreef PietjePrecies het volgende:
Is ook geen probleem hoor
Je zei net nog dat je gelukkig met haar was. Nu accepteer je het als een gegeven feit dat zij haar gewicht moet compenseren. Huichelaar.
pi_36226372
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 09:57 schreef Hexagon het volgende:
Jezus Tranceptor. Het lijkt wel of je een soort fobie hebt voor alles wat ook maar een beetje extra heeft. Alsof het de onheroepelijke weg is naar een vet monster.

Kijk niemand in dit topic zit te wachten op een type bulldozer. Maar om alles wat boven 36 komt als dikker (en meteen richting het extreme) te gaan beschouwen lijkt me overdreven. Het gaat uiteindelijk om de optelsom het geheel.
Een fobie is het niet, een 'harde' voorwaarde wel. Het is vaak inderdaad wel die onherroepelijke weg, vrijwel alle vrouwen komen naarmate de jaren verstrijken aan. (overigens mannen ook)

Dan kun je praktisch gezien sowieso beter een vrouw hebben die vrij slank is, die heeft nog wat 'speelruimte' voor je haar als 'dik' kan betitelen.

Ik heb reeds aangegeven wat IK en wat denk ik de meeste mensen als TE dik beschouwen. Een paar kilo's extra, daar valt over te praten. Te dik is te dik en als je een vriendin neemt puur omdat ze lief is doe je jezelf en die vriendin tekort. Dat is wat ik ervan vind.
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 09:44 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

compensatie voor een nachtje?
Zulke types komen mijn bed niet in, sorry. Ik vind het gewoon niet aantrekkelijk en word gewoon niet warm van dikke dames. Ik bespaar ons beiden liever de ongeinspireerde seks.
pi_36231748
Ok, dus als je een vriendin neemt omdat ze lief is, dan doe je jezelf en haar tekort. Doe je haar dan een plezier als je haar afwijst alleen omdat ze te dik is of zo? Volgens mij werkt dat zo niet helemaal.

Dat jij het niet wilt moet jij weten hoor, maar je doet er zo negatief over dat het lijkt alsof niemand ooit werkelijk gelukkig kan zijn met een partner die uiterlijk niet perfect is.
Sanity is (not) statistical
  dinsdag 21 maart 2006 @ 14:32:24 #264
37769 erodome
Zweefteef
pi_36231900
Het lijkt mij belangerijker dat het geestelijk echt goed klikt dan dat het lichamelijk goed klikt, want dat lichamelijke vergaat vanzelf, is een kwestie van tijd, het geestelijke is wat overblijft.

Je moet natuurlijk niet bah denken als je iemand ziet, een beetje een lust voor het oog is wel zo prettig, maar als het geestelijk niet goed zit kan je er net zo goed niet aan beginnen...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 14:34:38 #265
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_36231960
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 14:27 schreef Maeghan het volgende:
Ok, dus als je een vriendin neemt omdat ze lief is, dan doe je jezelf en haar tekort. Doe je haar dan een plezier als je haar afwijst alleen omdat ze te dik is of zo? Volgens mij werkt dat zo niet helemaal.

Dat jij het niet wilt moet jij weten hoor, maar je doet er zo negatief over dat het lijkt alsof niemand ooit werkelijk gelukkig kan zijn met een partner die uiterlijk niet perfect is.
Als je compleet niet seksueel aangetrokken bent tot een persoon moet je dat ook niet gaan
beweren tegen die persoon... Laat staan het gaan doen...

t is volgens mij beter om gewoon vrienden te worden als t dan echt zo goed klikt...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_36232814
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 14:34 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Als je compleet niet seksueel aangetrokken bent tot een persoon moet je dat ook niet gaan
beweren tegen die persoon... Laat staan het gaan doen...

t is volgens mij beter om gewoon vrienden te worden als t dan echt zo goed klikt...
Ja, daar ben ik het ook wel mee eens hoor. Maar men stelt het hier zo voor alsof iedere dikke vrouw maar moet compenseren, want dikke vrouwen zijn per definitie onaantrekkelijk, etc.

Sowieso kan die aantrekkingskracht ook nog 'groeien'. Het gebeurt me weleens dat ik iemand in eerste instantie maar matig aantrekkelijk vind, en dan later als ik meer met iemand om ga zie 'oh, hij heeft eigenlijk wel mooie armen' of 'hij lacht wel leuk', terwijl ik in eerste instantie iemand alleen maar zag als 'net iets te dik' of iemand gewoon een te suf kapsel vond hebben waardoor je niet gelijk verderkijkt. Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die dat heeft.
Sanity is (not) statistical
pi_36233082
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 14:27
De cijfers qua vreemdgaan, het belang van een eerste indruk/uiterlijk en dergelijke spreken me niet per se tegen. Ik zie het alleen niet zo zwart-wit als jij hierboven schets. Ik ben niet op zoek naar absolute perfectie, maar eerder een vorm van relatieve perfectie dan.
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 14:57 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Ja, daar ben ik het ook wel mee eens hoor. Maar men stelt het hier zo voor alsof iedere dikke vrouw maar moet compenseren, want dikke vrouwen zijn per definitie onaantrekkelijk, etc.
Die gozer stelt zelf dat zijn vriendin moet compenseren, vrij impliciet.
quote:
Sowieso kan die aantrekkingskracht ook nog 'groeien'. Het gebeurt me weleens dat ik iemand in eerste instantie maar matig aantrekkelijk vind, en dan later als ik meer met iemand om ga zie 'oh, hij heeft eigenlijk wel mooie armen' of 'hij lacht wel leuk', terwijl ik in eerste instantie iemand alleen maar zag als 'net iets te dik' of iemand gewoon een te suf kapsel vond hebben waardoor je niet gelijk verderkijkt. Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die dat heeft.
Voor veel mensen schijnt dit zo te werken, voor mij in ieder geval niet. Natuurlijk kan iemand als je diegene beter leert kennen best wel 'iets' hebben dat je aantrekkelijk vind, maar als er genoeg aantrekkingskracht is dan merk ik dat wel eerder. Maar goed, ik ben niet iedereen.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 16:50:08 #268
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_36236378
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 14:32 schreef erodome het volgende:
Het lijkt mij belangerijker dat het geestelijk echt goed klikt dan dat het lichamelijk goed klikt, want dat lichamelijke vergaat vanzelf, is een kwestie van tijd, het geestelijke is wat overblijft.

Je moet natuurlijk niet bah denken als je iemand ziet, een beetje een lust voor het oog is wel zo prettig, maar als het geestelijk niet goed zit kan je er net zo goed niet aan beginnen...
Men doet net of het een het ander uitsluit.Tuurlijk is een geestelijke klik het belangrijkst, amar je wil ookw at in je bed hebben liggen waar je wat mee kan lichamelijk lijkt me. Niet dat het is "Close your eyes and think of england". Het lijkt me logisch dat je iemand zoekt waar je je lichamelijk en geestelijk toe aangetrokken voelt

En voor de een is dat een iets vollere vrouw en voor de ander niet. IK ben zelf wat voller, maar val niet zo op vollere mannen. En mijn vriendje is mager maar valt niet zo op magere vrouwen. Ieder zijn meug en zijn eigen invulling van aantrekkingskracht. Maar als er gecompenseerd moet worden is die aantrekkingskracht dus gewoon niet groot genoeg.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 16:52:11 #269
37769 erodome
Zweefteef
pi_36236449
Compenseren lijkt me idd ook geen goed idee, maar ik heb het dan ook niet dat ik iemand na een tijd pas aantrekkelijk ga vinden, dat weet ik eigenlijk al in de eerste minuut contact zo'n beetje...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 17:20:23 #270
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_36237322
Ach uiteindelijk draait het om het totaalplaatje qua uiterlijk. Er zijn vrouwen die met 36 het best tot hun recht komen maar ik ken ook vrouwen die echt beter 40 kunnen hebben omdat slanker gewoon niet staat. Je moet gewoon mooie vrouwelijke vormen kunnen zien. Lekker rond, vrouwelijk en gezond.

Zodra het aankomt op randverschijnselen als uitstekende botten, ingevallen gezichten, missen van rondingen, onderkinnen en blubberreten dan is het buiten proporties en dus minder/niet aantrekkelijk.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 17:28:25 #271
49700 CRoNiXX
Ignorance is Bliss
pi_36237569
waar blijven de foto's?
niks boven lekkere dikke billen
(nie overdrijven!)
"jaaaa ik kom alleen ff printen..."
  dinsdag 21 maart 2006 @ 19:00:39 #272
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36240304
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 14:32 schreef erodome het volgende:

eensch... heb hier en daar ook wel eens een 'foutje' gemaakt... en bovenop een stom wijf kan ik het maar met zeer veel moeite.

bovenop een fysiek iets minder aantrekkelijke dame met een aantrekkelijk karakter cq leuke uitstraling lukt het prima.

Maar goed ik ben sowieso een rare in dat soort dingen... ik vind lompigheid bv uber charmant
pi_36241223
Vrouwen die minder aantrekklijk compenseren vrijwel zonder uitzondering. Maar dat is ook logisch
  dinsdag 21 maart 2006 @ 19:35:10 #274
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36241291
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 19:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vrouwen die minder aantrekklijk compenseren vrijwel zonder uitzondering. Maar dat is ook logisch
Maar wat moet je met een barbiepop die neukt als een dooie vis? Effe de eigen prestaties buiten beschouwing gelaten verder... alleen een mooi uiterlijk is na 5 seconden ook wel weer leuk geweest.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 19:36:34 #275
51221 Loontjah
Rustaaaagh
pi_36241332
vollere dames... hmmm lekkere tieten
Sappig !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')