quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:41 schreef Tref het volgende:
gruwel je al bij de gedachte dat die monstertruck dat zometeen in haar koentunnel gaat steken.
Klopt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:44 schreef ReVu het volgende:
Dat weet je he als je bij de mac gaat 'dineren'...
quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:44 schreef ReVu het volgende:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
Post eens een foto van je vriendin
het is dat ik geen zin in een ban, heb maar het is wel erg verleidelijk om tubgirl neer te zetten.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hoezo dat. Lijkt JOU vriendin op tubgirl dan ?quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:48 schreef immortalsean het volgende:
[..]
het is dat ik geen zin in een ban, heb maar het is wel erg verleidelijk om tubgirl neer te zetten.
"Ja maar schat, ik had toch gezegd dat we naar het restaurant met de twee gouden bogen zouden gaan?"quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:44 schreef ReVu het volgende:
leuk compliment voor je vriendinquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:48 schreef immortalsean het volgende:
[..]
het is dat ik geen zin in een ban, heb maar het is wel erg verleidelijk om tubgirl neer te zetten.
Dan doe ik het wel voor je, maar dan in een sexy positie die iets minder je eetlust bederft:quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:48 schreef immortalsean het volgende:
Owh man, thats just sick.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:50 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dan doe ik het wel voor je, maar dan in een sexy positie die iets minder je eetlust bederft:
Vriendin van TS'er
Inderdaad, maar in zo''n pitoresk restaurantje is het nog net wat erger omdat je het monster ook daadwerkelijk in actie ziet. Het hele voorkomen vloekte gewoon met de mooie kunst en kruiken die her en der aan de muur hingen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:46 schreef Candera het volgende:
Ik vind dat er überhaupt een algeheel straatverbod moet komen voor zulk soort![]()
Dan doe ik het maar voor je. Voor volk en vaderlandquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:50 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dan doe ik het wel voor je, maar dan in een sexy positie die iets minder je eetlust bederft:
Vriendin van TS'er
quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:56 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dan doe ik het maar voor je. Voor volk en vaderland
Ik pleit voor een horecaverbod voor alle tientonners, we gaan niet discrimineren toch?quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:41 schreef Tref het volgende:
Ik pleit voor een horecaverbod voor vrouwelijke tientonners![]()
Ow, de Pizzahut?quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:45 schreef Tref het volgende:
[..]
Klopt.
Ware het niet dat het een Italiaans restaurantje was waar we hoopten op een smaakvolle en gezellige avond.
Hij discrimineerd niet, hij constateerd alleen feiten!quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:03 schreef LSS het volgende:
Ik pleit voor een horecaverbod voor alle tientonners, we gaan niet discrimineren toch?
Goed we weten genoeg...quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:41 schreef Tref het volgende:
Terwijl ik met mijn (denkbeeldige) vriendin aan een gezonde maaltijd bezig ben, zit dat varken tegenover onze neus te schrokken waarbij het vet langs haar bolle mond druipt.
quote:
"Dat kan best smaken met een sausje eroverheen"quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:45 schreef Martijn_77 het volgende:
Wie weet wat die vrouw van jullie vond
Ze heeft mijn oude gordijnen gebruiktquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:56 schreef Tref het volgende:
[..]
Zeg maar tegen je moeder dat ze een lelijke onderbroek aan heeft.
Hee, een extra chocolade wortelquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:52 schreef Koenholio het volgende:
Wedden dat als je op haar bord schijt, dat ze het dan niet eens merkt?
Als vetzakken verboden moeten worden in de horeca zoals de TS voorstelt , dan lijkt het mij fair om niet alleen de meisjesvetzakken maar ook mannelijke tientonners dit verbod op te leggen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:20 schreef M3THoD_MAN het volgende:
[..]
Hij discrimineerd niet, hij constateerd alleen feiten!
WAHAHAHA!!!!quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:56 schreef Tref het volgende:
[..]
Zeg maar tegen je moeder dat ze een lelijke onderbroek aan heeft.
Jij eerst, vieze anti-nudist goorlap....quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
Boeit het dan dat ze gezond aant eten was ?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:33 schreef sweaty het volgende:
Je had toch ook je stoel wat kunnen draaien als je er echt zo'n moeite mee had?, maar nee eigenlijk vond je het best wel interessant. Misschien had het stel al weken gezond gegeten en gingen ze nu weer eens ouderwets uiteten, who cares. Waarom laat niemand elkaar nou in de waarde? Moeten we misschien allemaal zeggen dat jij en je vriendinnetje zo gezond bezig zijn of wat? Wat wil je met je topic nu eigenlijk zeggen??? Zucht, hoe lomp kan je wezen.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:48 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Hoezo dat. Lijkt JOU vriendin op tubgirl dan ?![]()
![]()
ja, en in de zomer blokkeren ze de zon.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:21 schreef MrKickass het volgende:
ze vangen de wind als je achter hun fietst
Nee, mij kan het niet boeien dat ze gezond aten, maar de ts vermeldt het er zo expliciet bij alsof hij wil laten merken dat hij geweldig is omdat hij in een restaurant een salade neemt. Dat is dus echt LEKKER BOEIEND...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Boeit het dan dat ze gezond aant eten was ?
En iemand in zijn waarde laten op een forum
Dat is net zoiets als roflen zonder een vloer
Want?????????????quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:06 schreef HenkieVdV het volgende:
Mensen die dik zijn hebben geen respect voor zichzelf.
quote:Terwijl ik met mijn (beeldige ) vriendin ( die na haar eerste zwangerschap 40 kg aankomt)aan een gezonde maaltijd bezig ben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |