Das wel toevallig!quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:16 schreef Grimm het volgende:
Haha Al Bundy had van é week 't zelfde
Kijken even naar de reactie van Grimm!quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:41 schreef Zeverzak het volgende:
Kijk even naar de Avatar van MarkyB
een knuffelquote:
Doe alsjeblieft niet, dan krijgen we nog meer KLB-topics!quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:30 schreef Ratt het volgende:
Ik ga denk ik maar eens geen bier meer drinken
Dat meen je niet. Dat zouden ze moeten verfilmen, wordt eg een kaskrakerquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:06 schreef Ratt het volgende:
Ik heb het even helemaal gehad met deze week
Dinsdag ben ik met mijn fiets tegen een andere fietser opgeknalt met als gevolg dat deze persoon dermate slecht viel dat er voor 100euri schade aan zijn fiets was die ik mocht gaan lappen
En Gister (woensdag) had ik zoveel gedronken op een studentenfeesje dat ik straalbezopen naar huis ben gestrompeld, toen heb ik onderweg nog klappen gevangen van 3 heren die correct nederlands spraken en een blanke huidskleur hadden, deze hebben ook mijn portefeuille ontnomen. en daarna ben ik ook nog met mijn zatte rotkop door het raam van mijn voordeur gevallen
En nu zit ik hier met een kater van hebbikjoudaar, zonder creditcard of bankpas een gekneusde pols, een gat in me kop en een voordeur zonder raamen dat vind ik niet prettig!
Gelukkig heb je zelf niet door dat het misschien een beetje aan jezelf kan liggenquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:06 schreef Ratt het volgende:
Ik heb het even helemaal gehad met deze week
Dinsdag ben ik met mijn fiets tegen een andere fietser opgeknalt met als gevolg dat deze persoon dermate slecht viel dat er voor 100euri schade aan zijn fiets was die ik mocht gaan lappen
En Gister (woensdag) had ik zoveel gedronken op een studentenfeesje dat ik straalbezopen naar huis ben gestrompeld, toen heb ik onderweg nog klappen gevangen van 3 heren die correct nederlands spraken en een blanke huidskleur hadden, deze hebben ook mijn portefeuille ontnomen. en daarna ben ik ook nog met mijn zatte rotkop door het raam van mijn voordeur gevallen
En nu zit ik hier met een kater van hebbikjoudaar, zonder creditcard of bankpas een gekneusde pols, een gat in me kop en een voordeur zonder raamen dat vind ik niet prettig!
Als jij overal tussendoor aan het zigzaggen bent terwijl het druk is, heb je het toch echt aan jezelf te danken en is het geen pech.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:06 schreef Ratt het volgende:
[..]
een knuffel![]()
en jah keb het aan mezelf te danken, die fiets was gewoon domme pech, het was druk, allemaal studentjen waar ik tussendoor aan het zigzaggen was en toen zag ik die andere fietsert niet aankomen, en als ik zo zag hoe hij viel heb ik eigenlijk nog geluk gehad dat hij zelf nog heel was![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |