Zoals in de op staatquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:35 schreef blup het volgende:
hoe kom je aan ziekveel punten dan?
Er waren verkeerde batterijen bij geleverd en dit waren de enige (maar ook veel duurder) op voorraad.quote:Ik heb er zoveel omdat ik voor mijn bedrijf verkeerde batterijen geleverd kreeg en dus snel andere (duracell) batterijen moest hebben.
veel batterijen kopen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:35 schreef blup het volgende:
hoe kom je aan ziekveel punten dan?
Heb er al 100 weggegeven, dus bij elkaar had ik iets van 2000 batterijen nodigquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:39 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Zoals in de op staat:
[..]
Er waren verkeerde batterijen bij geleverd en dit waren de enige (maar ook veel duurder) op voorraad.
Je moet ze opplakken, dit heb ik al gedaan en ze opsturen naar Duracell. Kijk anders even op hun site hoe het precies ziet, aangezien je je ook moet aanmelden als spaarder.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:39 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
veel batterijen kopen?
ontopic: hoe kan je die dan inleveren enzo?
quote:Het bestellen van een cadeau naar keuze gaat zeer eenvoudig. Als u voldoende bunnies heeft gespaard plakt u deze op de spaarkaart die u zelf kunt printen. Print vervolgens het bestelformulier en vul deze volledig in. Controleer aub nog even of u voldoende bunnies op de spaarkaart heeft geplakt. Indien u geen printer tot uw beschikking heeft schrijft u alle benodigde aflevergegevens en uw cadeau op een A4-tje. De uitgeknipte bunnies plakt u op de achterzijde van dit A4-tje.
Stuur uw bestelformulier voorzien van de spaarkaart(en) naar:
Duracell Spaaractie
Postbus 40086
6203 EH Maastricht
Ik heb er voor meer dan 2000 euro batterijen aan moeten kopen hoor.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:44 schreef Le-xxx-ie het volgende:
Is het niet zo dat je geen gratis verkregen dingen mag verkopen op FOK! ?
25, daar gaat ie niet voor weg maar dat had je zelf ook al wel door.....quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:44 schreef -Marc- het volgende:
Ik tvp em voor als ik vanavond be catalogus kan bekijken!
o.b.v. 25 geboden
Verdikkie...quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:48 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
25, daar gaat ie niet voor weg maar dat had je zelf ook al wel door.....
Is toch ook een richtprijs of niet dan, en het zijn wel JVC spelersquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:52 schreef thefunny het volgende:
375 euro is wel duur voor pakweg 4 DVD-spelertjes.
Nee 40 euro bieden is niet erg.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
De vraagprijs is wel heeeel erg hoor.
Ik bied 40 euro.
Dat is wel een goede vraag.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:58 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Moet het in één koop of kan ik er ook 75 of 100 kopen?
Als ik ze allemaal kwijtkan heeft dat voorrang, maar losse verkoop wil ik best maar dan moet ik ook wel alles kwijtraken.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:58 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Moet het in één koop of kan ik er ook 75 of 100 kopen?
Is het wel dezelfde als jou plaatje, bij duracell staat geen type bijquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:03 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
weg
Das 40 tientjes voor de hele zooi.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:02 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
ter informatie, die mp3speler van 100 punten kan je voor ¤49,- kopen op mp3shop.nl, dus als je een prijs maakt van ¤0,10 cent per punt ofzo. is misschien wel makkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |