Is Geqxon dan geen kloon van......?quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:20 schreef Klonk het volgende:
en BHFH heeft ook veel serieuze dingen gedaan, zie TRV enzo, staan massa's foto's.
dan heeft er iemand een serieus sociaal probleemquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:40 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Is Geqxon dan geen kloon van......?
Lees het topic eens door draak !quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:44 schreef Thomas__Acda het volgende:
Tis wel verdacht dat we geen admin's zien in dit topic!!!
Ok.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:47 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Lees het topic eens door draak !
BHFH populair? Zo populair als de gemiddelde dorpsgek in een inteeltgehucht ja.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:33 schreef GSi het volgende:
Het oudste truukje op fok. Iets zeggen waardoor het lijkt dat jij de kloon bent en vervolgens hopen dat je gequote word en dan als je gequote word je post editten.
Huhu, kijk mij eens net doen alsof ik een populaire kloon ben!![]()
Heb jij niet aandacht genoeg gehad deze maand?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:39 schreef Geqxon het volgende:
TVP.
Bekende kloo(w)n danquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:41 schreef djenneke het volgende:
[..]
BHFH populair? Zo populair als de gemiddelde dorpsgek in een inteeltgehucht ja.
Wat een lekker gevoel moet dat zijn.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:41 schreef djenneke het volgende:
[..]
BHFH populair? Zo populair als de gemiddelde dorpsgek in een inteeltgehucht ja.
misschien andersom wel.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:50 schreef Molluck het volgende:
[..]
In PUB zijn ze er wel van 13, maar die zijn gewoon 'echt' 13, je begrijpt wat ik bedoel
Áls BHFH een kloon is, dan is het van een user met wat meer levenservaring, ik geloof niet dat Gexqon al 4 jaar zo'n sterk/uniek personage neer kan zetten.
Zeker als je ziet hoe hij reageert op die fotorel, dan geloof ik niet dat hij in staat is zo'n dijk van een kloon te maken.
Ik heb ook op jouw naam geoefend.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geqxon (ik heb geoefend)
mag ik m dan nu respecteren?
spel je naam goed!quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:59 schreef GSi het volgende:
[..]
Ik heb ook op jouw naam geoefend.
Alexxxxx
Goed he.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:04 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Yup, maar zijn reactie staat eronder nog gewoon gequote
Als je schrijft met een hoofletter wel.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geqxon (ik heb geoefend)
mag ik m dan nu respecteren?
Die is echt daar heb ik een fiets van gekocht.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:40 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Is Geqxon dan geen kloon van......?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |