quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:19 schreef donnahvh het volgende:
dr heeft een vogel gescheten op mn lip![]()
nu heb ik dit![]()
[afbeelding]
wie wil er zoenen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drie Duitse vogels wilden over de Nederlandse grens vliegen. Welke kon door?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is er ook een vogel die niet naar Nederland toe kan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -
[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 22:58:20 ]![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:38 schreef Intxaurraga het volgende:
Wordt een pauw preventief afgemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drie Duitse vogels wilden over de Nederlandse grens vliegen. Welke kon door?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is er ook een vogel die niet naar Nederland toe kan?Ze zijn best grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore![]()
Op school: leraar geeft les aan de kuikens..
Hey pekeltje, welke som staat hier op het bord?
Pekeltje: Ha, Haaa..5 en 1..tsjoe meester, das 6
Meester: da's niet goed, ruimen die troep
Gitanki pakt een zoutbus en strooit de inhoud op z'n kop
[ Bericht 2% gewijzigd door Gitanki op 16-03-2006 14:58:39 ]Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.![]()
Hans Kazan is overleden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:57 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Hans Kazan is overleden:Te slecht gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar wel
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:57 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Hans Kazan is overleden:Die was toch overreden door een goocheltruck ? of was het nou toch een toverdosisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Never let 'em see you melt." "Inside everyone there's a little nut."![]()
Hoe houden we de kraanvogels tegen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
komt marokkaantje bij dokter en zegt :Hey dokter,jij is goed luisteren naar mij.Ik mij niet goed voelen laatste tijd. Ik bang zijn dat ik vogelgriep heb. U mij helpen??
Dus dokter zegt tegen marokkaan, luister eens vriend, ik denk dat de beste oplossing is dat ik een beetje bloed van je afneem en het laat testen in het lab. Als jij volgende week nou eens terugkomt heb ik de uitslag van de test binnen en weten we of je vogelgriep hebt.
Marokkaantje gaat daarmee akkoord en komt een week later terug bij dokter: Hallo meneer dokter, jij weten of ik vogelgriep hebt opgeloopt???
Dokter: Ik heb de uitslagen binnen en u hoeft zich gelukkig geen zorgen te maken, u heeft geen vogelgriep, maaaaaaaaar uit voorzorg hebben u familie alvast geruimd.De wijze spreekt omdat hij iets te zeggen heeft, de domme spreekt alleen om iets te zeggen te hebben en mensen die hun vingers verbranden kunnen niet met vuur spelen ! ! ! ! ! !![]()
zegt de kassa tegen de turk: gezondheid !quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:11 schreef Forcefuzz het volgende:
Komt een turk bij de kassa: hatsjoe!!
De wijze spreekt omdat hij iets te zeggen heeft, de domme spreekt alleen om iets te zeggen te hebben en mensen die hun vingers verbranden kunnen niet met vuur spelen ! ! ! ! ! !![]()
Zegt de Turk tegen de kassa: Bedankt!quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:13 schreef MisTerMoB het volgende:
[..]
zegt de kassa tegen de turk: gezondheid !Moeders mooiste![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:08 schreef MisTerMoB het volgende:
komt marokkaantje bij dokter en zegt :Hey dokter,jij is goed luisteren naar mij.Ik mij niet goed voelen laatste tijd. Ik bang zijn dat ik vogelgriep heb. U mij helpen??
Dus dokter zegt tegen marokkaan, luister eens vriend, ik denk dat de beste oplossing is dat ik een beetje bloed van je afneem en het laat testen in het lab. Als jij volgende week nou eens terugkomt heb ik de uitslag van de test binnen en weten we of je vogelgriep hebt.
Marokkaantje gaat daarmee akkoord en komt een week later terug bij dokter: Hallo meneer dokter, jij weten of ik vogelgriep hebt opgeloopt???
Dokter: Ik heb de uitslagen binnen en u hoeft zich gelukkig geen zorgen te maken, u heeft geen vogelgriep, maaaaaaaaar uit voorzorg hebben u familie alvast geruimd.![]()
![]()
![]()
heef grof van je
![]()
The Fok! (short) Movie Award Doe mee!![]()
zegt de casiere, 'ehm ik zit hier hoor"quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:22 schreef Tanzkillah het volgende:
[..]
Zegt de Turk tegen de kassa: Bedankt!The Fok! (short) Movie Award Doe mee!![]()
Zegt de kassa tegen de turk 'Zozo jij bent aardig ingeburgerd, eer dergelijke beleefdheid kom ik niet vaak tegen'quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:22 schreef Tanzkillah het volgende:
[..]
Zegt de Turk tegen de kassa: Bedankt!
cassiere volledig negeerende![]()
![]()
![]()
HIJ IS DOOD! HIJ IS DOOD! HIJ IS DOOD! HIJ IS DOOD! HIJ IS DOOD! HIJ IS DOOD! HIJ IS DOOD! HIJ IS DOOD! HIJ IS DOOD! HIJ IS DOOD! HIJ IS DOOD! HIJ IS DOOD!
[ Bericht 19% gewijzigd door Bupatih op 16-03-2006 17:01:25 (Lay-out-verneukerij) ]![]()
jonge, wat doe je met et interfacequote:Op donderdag 16 maart 2006 16:49 schreef MidnightRambler het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
HIJ IS DOOD! HIJ IS DOOD! HIJ IS DOOD! HIJ IS DOOD! HIJ IS DOOD! HIJ IS DOOD! HIJ IS DOOD! HIJ IS DOOD! HIJ IS DOOD! HIJ IS DOOD! HIJ IS DOOD! HIJ IS DOOD!
The Fok! (short) Movie Award Doe mee!![]()
jemig wat ben jij een slettekop zeg dat je in topics als dit met je fotootjes moet spammenquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:19 schreef donnahvh het volgende:
nu heb ik dit![]()
[afbeelding]
wie wil er zoenen?
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*![]()
das een waarschuwingquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:03 schreef Herald het volgende:
[..]
jemig wat ben jij een slettekop zeg dat je in topics als dit met je fotootjes moet spammenen wat ben jij zielig dat je t storend vind
![]()
![]()
Geen kipquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:19 schreef donnahvh het volgende:
nu heb ik dit![]()
[afbeelding]
wie wil er zoenen?![]()
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.![]()
Ik denk trouwens dat Hans Kraaij het eerst aan de beurt is straks. Guus Meeuwis daarna aan de beurt. Dan volgt Foppe de Haan etc. etc.Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.![]()
Maak er maar grapjes overquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:46 schreef GSi het volgende:
Ik denk trouwens dat Hans Kraaij het eerst aan de beurt is straks. Guus Meeuwis daarna aan de beurt. Dan volgt Foppe de Haan etc. etc.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: