Je BMI is in ieder geval hartstikke goed, dus voor je gezondheid hoef je het niet te doen. Als je zou afvallen zou dat dus puur zijn omdat je dat zelf wil.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:26 schreef Thrilled het volgende:
Even een vraagje tussendoor.. ik zie dat er verschillende mensen van 1.85 (om en nabij) ongeveer 10/15 kilo willen afvallen.. dus meestal zit dat rond de 80/85kg en willen ze richting de 70kg..
ikzelf ben 1.84m lang en weeg nu 76.. wat is een normaal gewicht? Houd het in dat ik nog 6 kilo af moet vallen om op een goed gewicht te zitten? of zijn dit allemaal maar persoonlijke idealen?
Poeh, daar wil ik dan maar even niet aan denken! Bij 65 kilo is mijn BMI in ieder geval goed, terwijl volgens jouw regel ik dan nog 13 kilo kwijt zou moeten raken.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:55 schreef Kleintje het volgende:
In principe is het zo dat bij vrouwen het getal achter de meters - 10 ongeveer een goed gewicht is.
Bij mannen kan je het beste het getal achter de meters nemen.
Dus iemand van 1.63 kan tot ongeveer 53 kilo een gezond gewicht hebben.
Hier gaat ie erg lekker...
Dat vind ik een erg rare regel. Dan zou ik dus maximaal 55 kilo mogen wegen, terwijl mijn BMI dan nog maar net boven de 20 zit! Bijna ongezond mager dus, volgens mij klopt daar iets niet!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:55 schreef Kleintje het volgende:
In principe is het zo dat bij vrouwen het getal achter de meters - 10 ongeveer een goed gewicht is.
Bij mannen kan je het beste het getal achter de meters nemen.
Dus iemand van 1.63 kan tot ongeveer 53 kilo een gezond gewicht hebben.
Oh, je moet minimaal het getal -10 wegen, dan snap ik het!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:08 schreef Kleintje het volgende:
TOT die -10.
Dan zit je op het minimum van je BMI.
En ik had iets gehoord dat als je het getal achter je meter hebt, dat je dan aan je max. BMI zit.
Weet niet of het bij iedereen klopt
Hier hou ik het een beetje als regel.
*jaloers!*quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:08 schreef Klein het volgende:
Vanochtend lekker lang in bed blijven liggen...
1 |
haha en zou ik de afgelopen week kilo's moeten zijn aangekomen..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:26 schreef Mini_rulez het volgende:
Als je met stressen veel calorieën verbrandt, zouden de kilo's er hier af moeten vliegen!
1 |
Ja dat zou kunnen. Of ff in de OP zetten of die mensen het even willen melden als ze in het lijstje willen blijven. Als ze dat dan niet doen, kunnen we ze gewoon eruit halen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:29 schreef Mini_rulez het volgende:
Trouwens... Ik kom hier bij die lijstjes een heleboel mensen tegen die ik nog nóóit in dit topic heb gezien.
Kunnen we niet één of andere regel maken dat je na een bepaalde periode van afwezigheid gewoon uit de lijst wordt gehaald? Dan kunnen we het lijstje altijd nog bewaren voor als iemand toch terug wil komen, maar dat klopt na al die tijd waarschijnlijk toch niet meer.
Oh, dus dan klopt die theorie toch.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:29 schreef Kleintje het volgende:
* Kleintje krijgt van stress alleen maar vreetbuien...
Goed idee... Doen in het volgende topic?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:31 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen. Of ff in de OP zetten of die mensen het even willen melden als ze in het lijstje willen blijven. Als ze dat dan niet doen, kunnen we ze gewoon eruit halen.
Nouja, anders zetten we gewoon 1x een oproepje in de OP. Als er dan niemand reageert, weten we gelijk dat we dat in het vervolg niet meer hoeven te doen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:38 schreef Quinazoline het volgende:
Das ook waar. Ik vind het allebei goed, kijk maar wat het handigste is.
* Quinazoline gaat nu echt voor haar tentamen leren.
Ik ben 1,60m lang.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:08 schreef Kleintje het volgende:
TOT die -10.
Dan zit je op het minimum van je BMI.
En ik had iets gehoord dat als je het getal achter je meter hebt, dat je dan aan je max. BMI zit.
Weet niet of het bij iedereen klopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |