Dat was dus een foutje vandaar ook die edit erachter aanquote:Op woensdag 5 april 2006 15:58 schreef bacoboyb het volgende:
Had die een naam dan? Maar de scene die jij een paar post terug beschrijft is die met Alexis Drazen toch? Wat heeft die er mee te maken?
Omdat je het zo vriendelijk vraagtquote:Op woensdag 5 april 2006 16:28 schreef MrManiak het volgende:
Mag ik alstjullieblieft een vraag stellen, k heb een echt pittige vraag voor de goede kijker
in wat?quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:44 schreef burpicane het volgende:
hmm ik zal er zo eventjes 1 bedenken
Wie was de 3e huurmoordenaar in die Palmer moest doden?
Neeee dat was hem niet..quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Seizoen 1 denk ik
Martin Belkin?
Of tenminste iemand die zich voordeed als..
Yes ik heb een vraagteken!quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:34 schreef burpicane het volgende:
c0nd0r +!
Martina dacht ik..?quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:16 schreef de_sapje het volgende:
Hoe heet de zus van Andre Drazen?
dischtbijzijndequote:Op vrijdag 7 april 2006 14:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
* Applaus voor mezelf
Welk ziekenhuis wordt Janet heengebracht?
in een woestijn in de buurt van mexico?quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:14 schreef burpicane het volgende:
Het is volgens mij toch echt Hospital
ik kan geen vragen meer bedenken
Waar vindt de 'verkoop' van het virus tussen Amador en Nina plaats
ik wil niet moeilijk doen, maar is dit geen spam?quote:Op zondag 23 april 2006 09:34 schreef Bjolke het volgende:
Ik heb juist een toffe kwis gespeeld op www.kwistet.net
Een volledige kwis over 24, echt supertof !!!
Wie gaat de uitdaging aan om mij te verslaan ??
Je kan zelfs elkaar uitdagen voor een persoonlijk duel !!!
Wie daagt er mij uit?
Paul the wine guy, idd! Zie het nu pas. Whaha.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:41 schreef -Mo- het volgende:
[afbeelding]
Walt fricking Cumming AKA Paul the Wine Guy.
[afbeelding]
ITZIN.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |