LAquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:18 schreef de_sapje het volgende:
In welke stad bevond zich het oude CTU gebouw?
45 (gokje)quote:Op maandag 3 april 2006 13:05 schreef kreischer2000 het volgende:
Hoe oud is Jack?
Geen idee of het ooit gezegd is maar ik vroeg het me opeens af
In de eerste was Kim 16!quote:Op maandag 3 april 2006 13:11 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
45 (gokje)
Hoe oud is Kim in de serie? 20 - 22 schat ik.
Als Jack op z'n 24ste vader was, 24+20(of 22) = 44/(of 46) jaar .
*poke* dan even met een vraagquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:30 schreef MrManiak het volgende:
*poke*
Uiteraard, ik bel haar nog geregeld vanuit het grafquote:Op woensdag 5 april 2006 12:04 schreef -Mo- het volgende:
En dat wist jij natuurlijk nog uit je hoofd?![]()
Oh...okay...quote:Op woensdag 5 april 2006 12:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Uiteraard, ik bel haar nog geregeld vanuit het graf
Maar het zijn ook geen vragen die je makkelijk opzoekt, dat is wel mooi!
quote:Op woensdag 5 april 2006 12:07 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Oh...okay...
Maar er wordt hier dus gekeken wie het beste kan Googlen, ipv wie het meeste van 24 af weet?![]()
Nee idd... waarom worden ze dan gevraagd?quote:Op woensdag 5 april 2006 12:10 schreef c0nd0r het volgende:
In eerste instantie natuurlijk zonder Google gewoon wat je weet, maar je kan mij niet vertellen dat iemand dit soort dingen nog weet!
quote:
Als een terrorist die hij had doodgeschoten (Darn, hoe heet hij ookalweer?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:34 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als wie of wat deed Jack zich voor om achter het schema van Ted Cofell te komen? (Via de telefoon)
Sorry ik wist geen betere
quote:Op woensdag 5 april 2006 13:53 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Als een terrorist die hij had doodgeschoten (Darn, hoe heet hij ookalweer?)
Editte je die nou voor of na het goede antwoord?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:36 schreef burpicane het volgende:
erg pittig ik moet zelfs ff nadenken wie die gozer isik weet de scene maar hoe die gast heet :|
Het is die gozer die werd vermoord in zijn hotel kamer door een vrouw met een mes terwijl CTU vanuit andere kamer mee kijkt maar te laat in grijpt![]()
edit: oh die oude studievriend
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |