quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:35 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ringtones zijn zo 2003. de mijn staat altijd stil en trillen ze alleen maar
quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:30 schreef -Sandstorm- het volgende:
Aaaaarrrghh,
zit je lekker op je werk te Fokken, ontkom je er nog niet aan. Een of andere grafcollega die het broodnodig vind om zijn telefoon op het hardste volume te zetten, met een RINGTONE van USHER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tegenwoordig ontkom je nergens meer aan josti's die hun telefoon zo hard hebben staan dat omstanders een gehoorbeschadiging oplopen. In de bus, trein, winkel, bioscoop, overal
En meestal hebben ze dan ook nog een "stoere" ringtone om te laten blijken wat hun favoriete muziekkeuze is.
Tyf op, dat wil ik helemaal niet horen
Wat is er mis met een ring....ring.... ring... ouderwetse telefoongeluid ringtone, het standaardmelodietje van Nokia (tududududududududududuuuuu) of de ingeprogrammeerde Chachacha op volume 2, in combinatie met het trilalarm ?
De politie zou naast wildplassen, parkeerboetes en fietsers door de binnenstad ook moet controleren op luide ringtonerts. Dikke vette prent voor die jostis.![]()
En ja ik heb een lekker luchtje op.
Snelcursus "Miljonair worden"quote:De politie zou naast wildplassen, parkeerboetes en fietsers door de binnenstad ook moet controleren op luide ringtonerts. Dikke vette prent voor die jostis.
Toch is een trilfunctie niet altijd goed, soms voel ik hem niet...quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:35 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ringtones zijn zo 2003. de mijn staat altijd stil en trillen ze alleen maar
dat is waar, maar bij mij heeft hij een herhaal functie dus om de zoveel minuten trilt hij dan weer even. op een gegeven moment voel ik hem wel. sms dan en als iemand mij belt en ik voel hem niet dan is het jammer. als het belangrijk is bellen ze nog wel een keerquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:42 schreef Negator het volgende:
[..]
Toch is een trilfunctie niet altijd goed, soms voel ik hem niet...![]()
Samsungquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:44 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
dat is waar, maar bij mij heeft hij een herhaal functie dus om de zoveel minuten trilt hij dan weer even. op een gegeven moment voel ik hem wel. sms dan en als iemand mij belt en ik voel hem niet dan is het jammer. als het belangrijk is bellen ze nog wel een keer
Of denken van: Wat een leuke ringtone; en dan vast zitten aan zo'n uberpauper ringtone abonnement...quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:45 schreef Gizmo112 het volgende:
en dan heb je ook nog mensen die ervoor betalen
Ik vind dit en goed wetsvoorstelquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:30 schreef -Sandstorm- het volgende:
-edit-
De politie zou naast wildplassen, parkeerboetes en fietsers door de binnenstad ook moet controleren op luide ringtonerts. Dikke vette prent voor die jostis.![]()
En ja ik heb een lekker luchtje op.
Vaak maar goed ookquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:42 schreef Negator het volgende:
[..]
Toch is een trilfunctie niet altijd goed, soms voel ik hem niet...![]()
En als je telefoon zich nou in je zak bevind en je wordt gebeld .. hoe merk je dat ?quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:55 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Ik heb hem altijd maar dan ook altijd op stil staan![]()
Trilalarm ?quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:04 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
En als je telefoon zich nou in je zak bevind en je wordt gebeld .. hoe merk je dat ?![]()
Mensen die precies weten wat voor type telefoon ze hebben en daarmee gaan showen...quote:
Pocketline Swing ?quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:10 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Mensen die precies weten wat voor type telefoon ze hebben en daarmee gaan showen...![]()
![]()
Ik was al blij dat ik laatst een telefoon kon vinden zonder al die infantiele rotzooi erop; zoals polyfone ringtones, zo'n slechte camera, en al die onzin...![]()
trilfunctiequote:Op donderdag 16 maart 2006 11:04 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
En als je telefoon zich nou in je zak bevind en je wordt gebeld .. hoe merk je dat ?![]()
quote:
zet jij nje even af tegen de maatschappij zeg!quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:10 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Mensen die precies weten wat voor type telefoon ze hebben en daarmee gaan showen...![]()
![]()
Ik was al blij dat ik laatst een telefoon kon vinden zonder al die infantiele rotzooi erop; zoals polyfone ringtones, zo'n slechte camera, en al die onzin...![]()
Doet ie lang met een batterij?![]()
Heeft ie een beetje een 'groot' adressenboek?![]()
Is ie lekker klein en handzaam?![]()
Oh; hij heeft verschillende frontjes? [afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:16 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
zet jij nje even af tegen de maatschappij zeg!held !
![]()
kuthippie
Ik ook! Ik kijk om de zoveel tijd wel of er iemand iets achtergelaten heeft.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:55 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Ik heb hem altijd maar dan ook altijd op stil staan![]()
Ik denk uit een later tijdperk als jijquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:12 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
trilfunctie![]()
onder welke steen kom jij vandaan?
Ook alsie in je zak zit?quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:16 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb em ook meestal alleen op trilfunctie staan, en er gaan nog allemaal lichtjes knipperen, dus dat valt wel op
Jaquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:21 schreef Rekkie het volgende:
Ben je echt zo pessimistisch dat je overal over klaagt??
oh sorry hoor wist niet dat het zo aan je zou vretenquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:05 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Ik denk uit een later tijdperk als jij![]()
Stil en tril zijn 2 verschillende functies, bij deze omdat je het lief vraagt:
Stil: Alleen lichtje brand, dus geen ringtone/tril
Tril: "moet ik dit nu uitleggen" alleen lampje en tril ..
![]()
joh typ eens normaal...quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:09 schreef teh_m0nkey het volgende:
Mobieltjes zijn gh3y
quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:47 schreef Nosh het volgende:
Ik heb het schotse volkslied als ringtone. In doedelzakvorm.
Laat hem altijd helemaal uitspelen, omdat ik even een traantje weg moet pinken, of omdat ik te druk ben met boos zijn dat anderen niet eerbiedig hun hoed afnemen als ze het horen.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:30 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
oh sorry hoor wist niet dat het zo aan je zou vreten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |