Het gaat hier wel om oorlogsmisdaden, hoor!quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:23 schreef Okkie_ het volgende:
Ach, valt wel mee hoor!
Hoe zou jij het vinden als je vader doodgaat en jij bent naar het buitenland gevlucht ivb met een openstaande verkeersboete. Dat als je terugkomt voor de begrafenis dat je alsnog opgepakt wordt.
Ze worden niet beschuldigd van massamoord ofzo, maar van corruptie of belastingfraude ofzo
Z'n vrouw toch niet.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:25 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Het gaat hier wel om oorlogsmisdaden, hoor!
Dus ze vind dat die paar jaar zeepjes oprapen niet opweegt tegen het bijwonen van de begrafenis van haar man?quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ze gaat ook niet. Ze is bang dat ze toch opgepakt wordt.
Ze wordt ervan verdacht een rol te hebben gespeeld bij de moord op een vooraanstaand persoon. Dat vind ik toch wel vrij ernstig.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:23 schreef Okkie_ het volgende:
Ach, valt wel mee hoor!
[..]
Ze worden niet beschuldigd van massamoord ofzo, maar van corruptie of belastingfraude ofzo
Inderdaad.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:58 schreef Vhiper het volgende:
Gezocht is gezocht. Dat je dan de begravenis van je geliefden niet kan bijwonen, is dan jammer. Had je je maar moeten bedenken voordat je misdaden begaat.
Is dat een bekentenis?quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:00 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik werk als kok in de gevangenis waar hij is overleden.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:00 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik werk als kok in de gevangenis waar hij is overleden.
Bijbaan hequote:
hebben ze dan interne opleidingen in chemie?quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:03 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Bijbaan heAlleen in het weekend. Door de week studeer ik iets met Chemie idd.
Kokkerellen is een hobbie.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:07 schreef SmoothPussy het volgende:
[..]
hebben ze dan interne opleidingen in chemie?
correct. al dat gezeik over medemenselijkheid.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:58 schreef Vhiper het volgende:
Gezocht is gezocht. Dat je dan de begravenis van je geliefden niet kan bijwonen, is dan jammer. Had je je maar moeten bedenken voordat je misdaden begaat.
Zwaar topic voor je geweest, kreeg gewoon medelijden met je met zoveel kortzichtigheid.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:09 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nog steeds op je kut getrapt vanwege het naturisten verhaal ?![]()
Ok. Luv Uquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:15 schreef SmoothPussy het volgende:
[..]
Zwaar topic voor je geweest, kreeg gewoon medelijden met je met zoveel kortzichtigheid.
Ja Dus??quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:23 schreef Okkie_ het volgende:
Ach, valt wel mee hoor!
Hoe zou jij het vinden als je vader doodgaat en jij bent naar het buitenland gevlucht ivb met een openstaande verkeersboete. Dat als je terugkomt voor de begrafenis dat je alsnog opgepakt wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |