Als je bijna niets van hem kent... ---> STFU.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:20 schreef descendent1 het volgende:
[..]
haha.. daar ageerde ik destijds tegen ja...![]()
Ik vind Ice Cube niet echt wat; ooit in een wazige bui cd van gekocht (voor 2.50 euro ofzo, maar toch),![]()
Net als je beheersing der Nederlandsche taalquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:09 schreef Ludacris het volgende:
Man dat is niks, op de heenweg werd ik geplet door een varken die het nodig vond om uitgebreid een telefoongesprek te gaan voeren terwijl ik tegen het raam ge-sqaused was.
En op de terugweg een dikke lelijke vadzige chinees wiens kind het uitschreeuwde, en toen vondt ze het blijkbaar nodig om dat mormel maar borstvoeding te gaan geven.
1 woord vriend, Schandalig.
Nou inderdaad! Vond met dtquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:10 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Net als je beheersing der Nederlandsche taal
Het enige wat jij kan doen is mensen afzeiken op een slechte nederlands?quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:10 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Net als je beheersing der Nederlandsche taal
Slet zwijf. Ik ben allochtoon so sue me.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Vond met dt
Mensen die de verleden tijd gaan vervoegen
Slet zwijf?quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:12 schreef Ludacris het volgende:
[..]
Slet zwijf. Ik ben allochtoon so sue me.
Des te erger!quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:12 schreef Ludacris het volgende:
[..]
Slet zwijf. Ik ben allochtoon so sue me.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:12 schreef Ludacris het volgende:
[..]
Het enige wat jij kan doen is mensen afzeiken op een slechte nederlands?
Ik lach je uit. Hard.quote:
Woei! Nu ben ik onder de indruk zeg!quote:
Onder de indruk van wat?quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Woei! Nu ben ik onder de indruk zeg!
Held!
Nou, dat je toch de fijne motoriek hebt om je muisknopje naar het fotoboek-icoontje te bewegen! En dan ook nog de juiste codes hebt weten te vinden om een fotootje te linken!quote:
Ja miss jackson, niet iedereen laat zichzelf zo snel aantasten door de coke.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, dat je toch de fijne motoriek hebt om je muisknopje naar het fotoboek-icoontje te bewegen! En dan ook nog de juiste codes hebt weten te vinden om een fotootje te linken!
En dat terwijl het allemaal in het Nederlands is!quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, dat je toch de fijne motoriek hebt om je muisknopje naar het fotoboek-icoontje te bewegen! En dan ook nog de juiste codes hebt weten te vinden om een fotootje te linken!
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:19 schreef Ludacris het volgende:
[..]
Ja miss jackson, niet iedereen laat zichzelf zo snel aantasten door de coke.
joh mens, steek 3 pizza's naar binnenquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Woei! Nu ben ik onder de indruk zeg!
Held!
Mits met mozzarellaquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:23 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
joh mens, steek 3 pizza's naar binnen
Mensen die continue lopen te zeiken op andermans taalfouten!quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Vond met dt
Mensen die de verleden tijd gaan vervoegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |