Als je bijna niets van hem kent... ---> STFU.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:20 schreef descendent1 het volgende:
[..]
haha.. daar ageerde ik destijds tegen ja...![]()
Ik vind Ice Cube niet echt wat; ooit in een wazige bui cd van gekocht (voor 2.50 euro ofzo, maar toch),![]()
Net als je beheersing der Nederlandsche taalquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:09 schreef Ludacris het volgende:
Man dat is niks, op de heenweg werd ik geplet door een varken die het nodig vond om uitgebreid een telefoongesprek te gaan voeren terwijl ik tegen het raam ge-sqaused was.
En op de terugweg een dikke lelijke vadzige chinees wiens kind het uitschreeuwde, en toen vondt ze het blijkbaar nodig om dat mormel maar borstvoeding te gaan geven.
1 woord vriend, Schandalig.
Nou inderdaad! Vond met dtquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:10 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Net als je beheersing der Nederlandsche taal
Het enige wat jij kan doen is mensen afzeiken op een slechte nederlands?quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:10 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Net als je beheersing der Nederlandsche taal
Slet zwijf. Ik ben allochtoon so sue me.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Vond met dt
Mensen die de verleden tijd gaan vervoegen
Slet zwijf?quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:12 schreef Ludacris het volgende:
[..]
Slet zwijf. Ik ben allochtoon so sue me.
Des te erger!quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:12 schreef Ludacris het volgende:
[..]
Slet zwijf. Ik ben allochtoon so sue me.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:12 schreef Ludacris het volgende:
[..]
Het enige wat jij kan doen is mensen afzeiken op een slechte nederlands?
Ik lach je uit. Hard.quote:
Woei! Nu ben ik onder de indruk zeg!quote:
Onder de indruk van wat?quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Woei! Nu ben ik onder de indruk zeg!
Held!
Nou, dat je toch de fijne motoriek hebt om je muisknopje naar het fotoboek-icoontje te bewegen! En dan ook nog de juiste codes hebt weten te vinden om een fotootje te linken!quote:
Ja miss jackson, niet iedereen laat zichzelf zo snel aantasten door de coke.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, dat je toch de fijne motoriek hebt om je muisknopje naar het fotoboek-icoontje te bewegen! En dan ook nog de juiste codes hebt weten te vinden om een fotootje te linken!
En dat terwijl het allemaal in het Nederlands is!quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, dat je toch de fijne motoriek hebt om je muisknopje naar het fotoboek-icoontje te bewegen! En dan ook nog de juiste codes hebt weten te vinden om een fotootje te linken!
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:19 schreef Ludacris het volgende:
[..]
Ja miss jackson, niet iedereen laat zichzelf zo snel aantasten door de coke.
joh mens, steek 3 pizza's naar binnenquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Woei! Nu ben ik onder de indruk zeg!
Held!
Mits met mozzarellaquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:23 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
joh mens, steek 3 pizza's naar binnen
Mensen die continue lopen te zeiken op andermans taalfouten!quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Vond met dt
Mensen die de verleden tijd gaan vervoegen
Ik zal je nog is helpen met die puzzlequote:Op donderdag 16 maart 2006 16:38 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Mensen die continue lopen te zeiken op andermans taalfouten!![]()
![]()
Als je eigen leven toch zinloos is, ga dan alsjeBLIEFT een andere hobbie zoeken in plaats van andere mensen te "bashen" over hun taalgebruik of spelfouten, want geloof me, je doet mensen er echt geen pijn mee.
En overigens vind ik de diss van LudaCris beter als die van jullie..Stelletje betweterige zeikerds!
Jawel; heb zelfs nog die ouwe; van Straight outta Compton...quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:04 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Als je bijna niets van hem kent... ---> STFU.
quote:Als je denkt dat Ice Cube dezelfde soort muziek maakt/maakte als 50 cent --> SHUT THE BLOODY FUCK UP!
Ice Cube en 50 cent in 1 adem noemen is al schandalig voor Ice.
Het is beter DANquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:38 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
En overigens vind ik de diss van LudaCris beter als die van jullie..Stelletje betweterige zeikerds!
Jij gaat echt doodsverwensingen krijgen nu...quote:
Ach gut heeftie een spelfout ontdekt. En dat voor een VMBO er, huldequote:
in mijn tijd bestond het VMBO nog nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ach gut heeftie een spelfout ontdekt. En dat voor een VMBO er, hulde![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Het is trouwens geen spelfout, maar een vormfout ( maar dat terzijde )quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Wat heeft het feit dat wij volgens jou lelijk zijn er nou weer mee te maken?quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:56 schreef Jajong het volgende:
condor en xcuz_me. Jullie zijn lelijk, ik raad jullie aan om niet langer mensen af proberen te zeiken, aangezien jullie jezelf nogal voor schut zetten met deze infantiele uitlatingen.
Luda
Beetje zeiken omdat je tiet te zien krijgt.. gossie wat sneu voor je!!!quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:09 schreef Ludacris het volgende:
Man dat is niks, op de heenweg werd ik geplet door een varken die het nodig vond om uitgebreid een telefoongesprek te gaan voeren terwijl ik tegen het raam ge-sqaused was.
En op de terugweg een dikke lelijke vadzige chinees wiens kind het uitschreeuwde, en toen vondt ze het blijkbaar nodig om dat mormel maar borstvoeding te gaan geven.
1 woord vriend, Schandalig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |