Tuutjes drinken voor geen meter!quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:54 schreef AnthonyZeus het volgende:
Kom ik aan op het station, komt er een korte dubbeldekker trein aan...Drukke dag, veel mensen, korte klote trein...Afijn, ik moet dus krap zitten met een ouder mokkel met 3(!!) rugtassen. Ik vraag of ik hier mag zitten, jah dat mag...ze haalt haar shit weg, en eet rustig verder.
Ik pak ondertussen mijn krantje, en ga de krant zitten lezen terwijl ik mijn muziek op heb.
Op een gegeven moment vraagt ze: mag die muziek uit?
Ik vraag terug: Staat hij te hard?
Ze zegt: Ik hoor hem ja, mag hij uit?
Ik zeg terug: Ik wil hem best zachter zetten, maar uitzetten ga ik hem niet.
Gaat ze helemaal gepiqueerd naar de conducteur toe om te klagen...Conducteur gaat luisteren hoe hard hij staat en zegt: Ik heb nergens last van mevrouw, ik hoor hem nieteens.
Mevrouw gaat helemaal over de rooie en zegt dat als mijn muziek niet uit gaat, zij nooit meer met de trein reist.
Enfin...Ik zat lekker rustig inene, en de NS heeft een klantje minder...
Ook nog een klaagbaak itempje...Terwijl dat zij haar broodje en banaantje tegelijkertijd op at, dronk ze wat uit een Spa flesje, zo'n ding met een tuutje waar je uit kan zuigen. Haalt ze de dop er helemaal af, en drinkt er zo uit...Volgens mij weet dat Matjes dragende kutwijf nieteens dat dat tuutje een stuk makkelijker drinkt! Ze begon ook nog haar bek te spoelen nadat ze gegeten had...Smerig!! En dan klagen over mijn goede Prodigy, Audioslave, Ice Cube en Gorrilaz muziek!
Lezen, ik zat dus nog lekkerquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:05 schreef Tekari het volgende:
das wel erg asociaal van dat ene mevrouw dat ze dan zo tegen jou doet...
als je helemaal niets hoort dan is er toch niks aant handje? beetje over-reacting smerig rot wijf...
kzou gewoon express blijven zitten om haar op te jutten
Spreek ik duits?quote:
Jij: "Mooi, heb ik de volgende keer iig geen last meer van dat gezeik van u" ?quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:54 schreef AnthonyZeus het volgende:
Mevrouw gaat helemaal over de rooie en zegt dat als mijn muziek niet uit gaat, zij nooit meer met de trein reist.
mok·kel (het, de ~ (v.), ~s)quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:05 schreef c0nd0r het volgende:
Wat een mokkel!
Dan reist ze nooit meer met de trein denk je dat die conducteur er minder van wordt?
Zulks kunnen we missen als Maikuuul
Ze had een mullet en was minstens 40 jaar oud en dik...quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:08 schreef roedeledokie het volgende:
Heb je haar telefoonnr. gevraagd?
Ok laten we mokkel vervangen door graftakquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:09 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
mok·kel (het, de ~ (v.), ~s)
1 [inf.] meisje, jonge vrouw
verder goed verwoord![]()
Ineens, bedoel je?quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:07 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Spreek ik duits?
Ik zat lekker rustig inene (In een ander zinsverband: Inene kwam de crimineel het pand uit rennen en de politie schoot hem door zijn hoofd).
quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:54 schreef AnthonyZeus het volgende:
En dan klagen over mijn goede Prodigy, Audioslave, Ice Cube en Gorrilaz muziek!
We zijn het eens geloof ik..quote:
Hey das mijn tekstquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ok laten we mokkel vervangen door graftak
quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:11 schreef c0nd0r het volgende:
graf·tak (de ~ (m.))quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Meisje...Je bent 18, ga is muzieksmaak ontwikkelenquote:
Volgens mij snap jij het niet helemaal, ik ben de dude met de "harde"(re) muziek, en zij was het zeikende wijf wat vond dat mijn muziek uit moest in plaats van zachter te zetten...quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:22 schreef Tekari het volgende:
takke wijf moet gewoon zijn bek houden...ik zag vandaag ook zo'n mokkel (ja een echte mokkel van 18 ofzo) met Tering harde sean paul BARFFFFF music...ze zat een stukje verder weg van me maar het boeide me niet.
ik snap sowieso niet waarom mensen hun walkman altijd zo hard hebben staan...leuk...sta je daar in de trein met tering harde marrokaanse muziekze voelen zich zeker stoer
![]()
Die wordt volgend jaar opgenomen in de van dalequote:Op donderdag 16 maart 2006 10:23 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
graf·tak (de ~ (m.))
1 bloemstuk voor op een graf
2 [pej.] pessimist die door gedrag of uitspraken de goede stemming weet te bederven
![]()
veel beter![]()
dan wel in de 3e niet in het woordenboek opgegeven betekenis
Heh; maar klachten over te harde walkman (of telefoon) muziek in de trein zijn af en toe wel terecht...quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:28 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij het niet helemaal, ik ben de dude met de "harde"(re) muziek, en zij was het zeikende wijf wat vond dat mijn muziek uit moest in plaats van zachter te zetten...
Wederom...Lezen, en spellen, en ABN, want je tekst ziet er niet uit!![]()
en dan heeft hij het over taalgebruik...quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:25 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Meisje...Je bent 18, ga is muzieksmaak ontwikkelen
Uh? Wat is er mis mee dan?quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:03 schreef Rutger1983 het volgende:
[..]
en dan heeft hij het over taalgebruik...
Ice cube heeft anders best goede muziek hoor, tis niet hetzelde caliber als 50 cent.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:15 schreef descendent1 het volgende:
Op Ice Cube na had je wat mij betreft je walkman wel wat harder mogen zetten mits ik in dezelfde coupe zat natuurlijk..hoewel ik waarschijnlijk zelf ook een walkman op heb dan..![]()
Triest wijf; ik heb het wel eens aan mensen gevraagd; of ik; als ik mn muziek zo en zo hard had staan, ze het dan konden horen... was benieuwd en viel best mee op zich. Dwz: je kunt m nog best hard zetten voordat anderen er last van hebben.,.![]()
De vervoeging 'is' van het werkwoord 'zijn', is wat anders dan de tijdsbepaling "eens".quote:
Das toch een normale vraag ?quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:38 schreef Camplo het volgende:
Dat je zo vriendelijk bleef. Zo'n mensen moeten niet zeiken.
Ooit gehad vroeg er 1 of ik de deur achter me dicht wou maken. DEUR dicht.
Krijg toch de t*****
Lijkt mij ook jaquote:
Die is gek, die pokkeschuifdeuren moet je maar niet dichtschuiven als de trein nog langer dan 15 minuten stilstaat. Dat wist dat mens ook (die trein staat op EIndhoven altijd om 12:00 klaar en rijdt om 12:33 weg.)quote:
Daar zou ik niet al te trots op zijn...quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:54 schreef AnthonyZeus het volgende:
En dan klagen over mijn goede Prodigy, Audioslave, Ice Cube en Gorrilaz muziek!
Ik wel!quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
Daar zou ik niet al te trots op zijn...![]()
Volgens mij begrijp ik je niet...quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:41 schreef Camplo het volgende:
[..]
Die is gek, die pokkeschuifdeuren moet je maar niet dichtschuiven als de trein nog langer dan 15 minuten stilstaat. Dat wist dat mens ook (die trein staat op EIndhoven altijd om 12:00 klaar en rijdt om 12:33 weg.)
Ga niet deur open, deur dicht schuiven, dus kon ze de pot op![]()
haha.. daar ageerde ik destijds tegen ja...quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:32 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Ice cube heeft anders best goede muziek hoor, tis niet hetzelde caliber als 50 cent.
Als je bijna niets van hem kent... ---> STFU.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:20 schreef descendent1 het volgende:
[..]
haha.. daar ageerde ik destijds tegen ja...![]()
Ik vind Ice Cube niet echt wat; ooit in een wazige bui cd van gekocht (voor 2.50 euro ofzo, maar toch),![]()
Net als je beheersing der Nederlandsche taalquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:09 schreef Ludacris het volgende:
Man dat is niks, op de heenweg werd ik geplet door een varken die het nodig vond om uitgebreid een telefoongesprek te gaan voeren terwijl ik tegen het raam ge-sqaused was.
En op de terugweg een dikke lelijke vadzige chinees wiens kind het uitschreeuwde, en toen vondt ze het blijkbaar nodig om dat mormel maar borstvoeding te gaan geven.
1 woord vriend, Schandalig.
Nou inderdaad! Vond met dtquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:10 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Net als je beheersing der Nederlandsche taal
Het enige wat jij kan doen is mensen afzeiken op een slechte nederlands?quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:10 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Net als je beheersing der Nederlandsche taal
Slet zwijf. Ik ben allochtoon so sue me.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Vond met dt
Mensen die de verleden tijd gaan vervoegen
Slet zwijf?quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:12 schreef Ludacris het volgende:
[..]
Slet zwijf. Ik ben allochtoon so sue me.
Des te erger!quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:12 schreef Ludacris het volgende:
[..]
Slet zwijf. Ik ben allochtoon so sue me.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:12 schreef Ludacris het volgende:
[..]
Het enige wat jij kan doen is mensen afzeiken op een slechte nederlands?
Ik lach je uit. Hard.quote:
Woei! Nu ben ik onder de indruk zeg!quote:
Onder de indruk van wat?quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Woei! Nu ben ik onder de indruk zeg!
Held!
Nou, dat je toch de fijne motoriek hebt om je muisknopje naar het fotoboek-icoontje te bewegen! En dan ook nog de juiste codes hebt weten te vinden om een fotootje te linken!quote:
Ja miss jackson, niet iedereen laat zichzelf zo snel aantasten door de coke.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, dat je toch de fijne motoriek hebt om je muisknopje naar het fotoboek-icoontje te bewegen! En dan ook nog de juiste codes hebt weten te vinden om een fotootje te linken!
En dat terwijl het allemaal in het Nederlands is!quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, dat je toch de fijne motoriek hebt om je muisknopje naar het fotoboek-icoontje te bewegen! En dan ook nog de juiste codes hebt weten te vinden om een fotootje te linken!
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:19 schreef Ludacris het volgende:
[..]
Ja miss jackson, niet iedereen laat zichzelf zo snel aantasten door de coke.
joh mens, steek 3 pizza's naar binnenquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Woei! Nu ben ik onder de indruk zeg!
Held!
Mits met mozzarellaquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:23 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
joh mens, steek 3 pizza's naar binnen
Mensen die continue lopen te zeiken op andermans taalfouten!quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Vond met dt
Mensen die de verleden tijd gaan vervoegen
Ik zal je nog is helpen met die puzzlequote:Op donderdag 16 maart 2006 16:38 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Mensen die continue lopen te zeiken op andermans taalfouten!![]()
![]()
Als je eigen leven toch zinloos is, ga dan alsjeBLIEFT een andere hobbie zoeken in plaats van andere mensen te "bashen" over hun taalgebruik of spelfouten, want geloof me, je doet mensen er echt geen pijn mee.
En overigens vind ik de diss van LudaCris beter als die van jullie..Stelletje betweterige zeikerds!
Jawel; heb zelfs nog die ouwe; van Straight outta Compton...quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:04 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Als je bijna niets van hem kent... ---> STFU.
quote:Als je denkt dat Ice Cube dezelfde soort muziek maakt/maakte als 50 cent --> SHUT THE BLOODY FUCK UP!
Ice Cube en 50 cent in 1 adem noemen is al schandalig voor Ice.
Het is beter DANquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:38 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
En overigens vind ik de diss van LudaCris beter als die van jullie..Stelletje betweterige zeikerds!
Jij gaat echt doodsverwensingen krijgen nu...quote:
Ach gut heeftie een spelfout ontdekt. En dat voor een VMBO er, huldequote:
in mijn tijd bestond het VMBO nog nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ach gut heeftie een spelfout ontdekt. En dat voor een VMBO er, hulde![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Het is trouwens geen spelfout, maar een vormfout ( maar dat terzijde )quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Wat heeft het feit dat wij volgens jou lelijk zijn er nou weer mee te maken?quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:56 schreef Jajong het volgende:
condor en xcuz_me. Jullie zijn lelijk, ik raad jullie aan om niet langer mensen af proberen te zeiken, aangezien jullie jezelf nogal voor schut zetten met deze infantiele uitlatingen.
Luda
Beetje zeiken omdat je tiet te zien krijgt.. gossie wat sneu voor je!!!quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:09 schreef Ludacris het volgende:
Man dat is niks, op de heenweg werd ik geplet door een varken die het nodig vond om uitgebreid een telefoongesprek te gaan voeren terwijl ik tegen het raam ge-sqaused was.
En op de terugweg een dikke lelijke vadzige chinees wiens kind het uitschreeuwde, en toen vondt ze het blijkbaar nodig om dat mormel maar borstvoeding te gaan geven.
1 woord vriend, Schandalig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |