Mogguhquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:03 schreef Frutsel het volgende:
mogguh mensuh
wat is er mis met deze dan?quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:49 schreef wendy-tje het volgende:
Ik krijg waarschijnlijk eindelijk een rustige werkplek hier![]()
Vergeleken met dat zonnetje van de afgelopen dagen was het vandaag behoorlijk fris op de fiets.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:54 schreef wendy-tje het volgende:
valt toch best mee?
En dat doet ie ook nog eens heel hardquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:31 schreef DrMarten het volgende:
De een praat te hard en de ander probeert te praten
De afgelopen dagen vond ik het anders heerlijk weer hoorquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:46 schreef wendy-tje het volgende:
Het is ook nooit goed he? Nederlanders en het weer
ahhhquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:15 schreef wendy-tje het volgende:
Oh, dan doe je het beter dan ik, ik ben vandaag bijna 2 keer van de fiets gereden door automobilisten die denken dat fietsers nooit voorrang hebben
Met mijn Twingo met gemak 80.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:01 schreef wendy-tje het volgende:
Met onze auto haal je met mazzel 130
Je hele loon gaat daar heen manquote:
Ik weet niet hoeveel jij verdient Qquote:
heb jij groen vestquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:39 schreef Carda het volgende:
nog fftjes werken en weeekeeeeend!
Die ken ik ja..quote:
Das toevallig hequote:
klinkt overtuigendquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:13 schreef wendy-tje het volgende:
tuurlijk....
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:45 schreef wendy-tje het volgende:
Haha, en dat door iemand die pas 7 jaar in Enschede woont
Ruim 3 weken niet gesprokenquote:
LOL!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:28 schreef wendy-tje het volgende:
@frutsel: wat heb je met diertjuh gedaan? Of is de liefde al over?
Is nu zekerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:27 schreef wendy-tje het volgende:
Je ex gaat misschien ook naar enschede he?
Mooi zo!quote:Op zondag 19 maart 2006 00:45 schreef diertjuh het volgende:Ben ik ook weer na een leuke en gezellige avond.
was ut maar weer vast weekendquote:Op maandag 20 maart 2006 09:44 schreef Q. het volgende:
Is het al weer weekend?
wat belet je bier te drinken buiten het weekend om?quote:Op maandag 20 maart 2006 10:16 schreef Q. het volgende:
Was het maar weer weekend. Bier is lekkerder dan koffie.
Thuis is het geen probleem, op het werk wel.quote:Op maandag 20 maart 2006 10:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wat belet je bier te drinken buiten het weekend om?
Mijn baas is een paar weken op vakantie.quote:Op maandag 20 maart 2006 10:30 schreef wendy-tje het volgende:
Mwah, ik denk niet dat de baas het leuk vindt als je met een biertje bij de pc zit onder werktijd
Met dit weer wel. Wil je wel horen nadat je in de regen bent wezen rijdenquote:Op maandag 20 maart 2006 15:34 schreef Arma_Angelus het volgende:
best leuk, dat rijden op een motor.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:00 schreef Frutsel het volgende:
Diertjuhhhhhhhhhhhh![]()
Komt allemaal goed met je! Zeg je zovaak tegen mij![]()
Nee, dat was de herkansing.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:42 schreef badgirl18 het volgende:
Hallo mensen,
Hoe is het hier. Jammer diertje dat je die acht niet kon halen. Heb je hier nog een herkansing voor?
Hequote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:51 schreef badgirl18 het volgende:
haha zoiets. Het is wel voor rollenspelen
Vuurwapens.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:17 schreef wendy-tje het volgende:
Wie weet er trouwens een effectieve manier om homo's te verjagen van homo ontmoetingsplekken?
vertel eens het hele verhaal, kom ik met een zeer effective oplossingquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:17 schreef wendy-tje het volgende:
Wie weet er trouwens een effectieve manier om homo's te verjagen van homo ontmoetingsplekken?
Ah, je paard staat bij het vliegveld tegenwoordig?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:17 schreef wendy-tje het volgende:
Vroegah toen ik een jaar of 16 was, gingen we met een grote groep daar heen (s'avonds met scooter natuurlijkquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ah, je paard staat bij het vliegveld tegenwoordig?
Nog niet, maar ik wil ze opruimen voor het zover isquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ah, je paard staat bij het vliegveld tegenwoordig?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:13 schreef Frutsel het volgende:
Goedemorgen Friemels
Die lui komen daar al zo lang dat ik zo'n vermoeden heb dat je die niet zomaar weg krijgt daarquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:46 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik wil ze opruimen voor het zover is![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:47 schreef wendy-tje het volgende:
Ja, en een paar daagjes later is het weekend helaas alweer voorbij
Doe je toch zelf?quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:56 schreef Mojave het volgende:
't weekend voor de normale burger begint idd vrijdag middag, dat gaat voor mij niet op.
Sta daar ook eens bij stil als je het weekend verkondigd.
Truequote:Op woensdag 22 maart 2006 10:37 schreef wendy-tje het volgende:
Jij hebt inderdaad weekend als de rest van de wereld aan het werk is
Geen zin om te fietsen vandaag?quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:52 schreef Carda het volgende:
ach jah, weekend word voor mij weer veel leuke dingen doen![]()
Dat is inderdaad wel een nadeel dan...quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:48 schreef Mojave het volgende:
[..]
Trueweet je wel hoe saai dat is? lekker op stap he maandagavond
![]()
![]()
Rond eind volgende week mijn vliegopleiding af, dat is in de simulator en daar bij heb je de meest gekke tijden ivm optimale bezetting.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een nadeel dan...
Wat doe je voor werk dan?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:48 schreef Mojave het volgende:
[..]
Trueweet je wel hoe saai dat is? lekker op stap he maandagavond
![]()
![]()
daar is dit topic voorquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:12 schreef Mojave het volgende:
[..]
Vind het niet erg hoor, had gewoon zin om ff te zeuren![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
daar is dit topic voor![]()
Vliegen? Zul je wel balen dat Twente dichtgaat? Of is het burgerluchtvaart opleiding?
Nee, maar ik ga sowieso weinig stappen de laatste tijdquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:23 schreef Mojave het volgende:
[..]
Ja nou, jij gaat niet met mij stappen op maandag![]()
![]()
![]()
Toen we in December vanaf londen weer terug vlogen naar Dortmund hadden we inderdaad ook een nederlandse piloot... volgens mij zijn die er best veel in Dldquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:47 schreef Mojave het volgende:
Maar goed, de kans dat ik in NL blijf werken is vrij klein, ga liever naar Duitsland!
Cool! wat doen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:22 schreef wendy-tje het volgende:
Duitsland is ook helemaal niet verkeerd
Maar goed, eerst in oktober naar de VS
Deel ken ik helaas nog nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:13 schreef wendy-tje het volgende:
Arizona...
Aaah balen zeg! En heb je nog een herkansing???quote:
Im was fur eine position??quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:14 schreef Mojave het volgende:
Ich bin in position.
Daar worden ze ook vaak voor gebruikt ja. Altijd handig die stageaires.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:41 schreef wendy-tje het volgende:
Haha, dat was laatst bij ons ook al opvallend... wie waren er aan het verhuizen en sjouwen met zwaar spul? Juist ja, de stageaires...
Het hoort niet eens bij mn opleiding. In het begin snapte ik er ook helemaal niks van maar hoevaker je het doet hoe makkelijker het wordt maar het worst ook steeds saaier.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:44 schreef wendy-tje het volgende:
Dat lijkt me oersaai... ben blij dat ik dat niet kan!
Ik doe secretariele opleiding en dit is werk voor bedrijfsadministratie. Maar dat werd voordat ik met deze stage begon al gezegd. Dus ik wist dat dat zou komen. Maar is ook wel eens leuk om iets anders te doen dan iets wat met je opleiding aansluit.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:55 schreef wendy-tje het volgende:
Wat hoort dan wel bij je opleiding? Hebben ze gewoon geen geschikt werk voor je?
Heyquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:15 schreef Frutsel het volgende:
hi Diertjuh![]()
favoriet stagiartjuh van me![]()
hoe laat begin je dan? in oldenzaal?quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:31 schreef AngelinaJolie het volgende:
ey fruts!!
ik moet straks werken tot 22uur, kom je uit je werk nog even een bakkie bij me doen?!
Kan nog lang duren dat eten denk ik.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:17 schreef AngelinaJolie het volgende:
eet smakelijk voor diertjuh!!
vrijdagsmiddags altijd vrij hequote:Op donderdag 23 maart 2006 13:22 schreef AngelinaJolie het volgende:
nee, enschede vlak bij je werk! morgen heb ik dezelfde dienst!
quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:01 schreef badgirl18 het volgende:
Heerlijk lekker zonnetje... en hoe was je dag frutz?
Ik heb 1 mevrouw zien stelen bij een sierradenwinkeltje in Hengelo en de fiets van mijn huisgenoot is gestolen...
En ik heb hele vette oogschaduw gekocht...
quote:
zuurrrrr! en nu staat de auto nog voor de pomp?quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:13 schreef wendy-tje het volgende:
Toen ik wilde tanken met de auto vanmiddag brak de sleutel af... natuurlijk had mijn vriend de reserve sleutel en de anwb pas bij zich... en die zit in beverwijk
quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:45 schreef wendy-tje het volgende:
Dit was best een relaxte vent, met gevoel voor humor
Best knap, het zou mijn baantje niet zijn!
Tuurlijk wel... mijn Inspector X instinct kwam bovendrijven, helaas te laat, want de vrouw was al met de staart tussen dr benen verdwenen...quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:13 schreef Mojave het volgende:
[..]
en je vond het niet je plicht om er achter aan te gaan zodat de criminaliteit drastisch zou dalen?
![]()
Of doen ze alsof ze druk aan het werk zijnquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:22 schreef AngelinaJolie het volgende:
hmm... volgens mij is iedereen druk aan het werk...
Lekker! ik moet nog eventjes aan de koffie hoor!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:49 schreef wendy-tje het volgende:
Ik ben aan het doen alsof en ondertussen aan het genieten van een heerlijke kop thee
Klopt wel inderdaad...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:22 schreef AngelinaJolie het volgende:
hmm... volgens mij is iedereen druk aan het werk...
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Of doen ze alsof ze druk aan het werk zijn
Goedemorgen!
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:10 schreef diertjuh het volgende:
Ik wil nog eventjes slapen. Maar da kan niet meer![]()
![]()
Frutsie ik begin vandaag wel met mailen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:18 schreef AngelinaJolie het volgende:
[..]
het is de sterrenmunt geworden!!
Ja maar ik ben zo weer weg en jij kan het zo goedquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:31 schreef wendy-tje het volgende:
Als jij het leuk vindt moet je dat vooral doen
slijmbalquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:44 schreef Mojave het volgende:
[..]
Ja maar ik ben zo weer weg en jij kan het zo goed![]()
Maar wel lekkerquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:44 schreef wendy-tje het volgende:
earl grey is toch een klasse apart...
Nietus, al die kruidenmeuk is vies.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:14 schreef AngelinaJolie het volgende:
earl grey is vies!
Helemaal nie. Ik vind lekker.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:14 schreef AngelinaJolie het volgende:
earl grey is vies!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |