Je kan ook gewoon de lampen aandoenquote:Op donderdag 16 maart 2006 03:17 schreef David Letterman het volgende:
weer licht wordt...hoe lang gaat dat nog duren?
uurtje of 3?
+3 scherpquote:Op donderdag 16 maart 2006 03:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon de lampen aandoen![]()
Jij ziet om 6 uur 's ochtends de zon al boven de horizon? Dat het licht is okay, maar de zon is hier dan nog niet echt op hoor.quote:Op donderdag 16 maart 2006 03:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
De zon komt om 06.52 uur op ,zag ik net op teletekst.
Ik dacht om 6 uur al.![]()
ja, daarom vraag ik het ook...quote:Op donderdag 16 maart 2006 03:27 schreef ToonKloon het volgende:
Volgens mij moet jij over 3,5 uur terug je kist in ... vampier enzo
*gaap*...zag ik daar een glimp van licht?...*gaap*...quote:Op donderdag 16 maart 2006 03:51 schreef SpeedJeffrey het volgende:
En we zijn nog lang niet *gaap* moe, nog langer niet nog langer niet...
*Kijkt naar buiten*quote:Op donderdag 16 maart 2006 03:52 schreef David Letterman het volgende:
[..]
*gaap*...zag ik daar een glimp van licht?...*gaap*...
Ik woon hoog.quote:Op donderdag 16 maart 2006 03:27 schreef JeRa het volgende:
[..]
Jij ziet om 6 uur 's ochtends de zon al boven de horizon? Dat het licht is okay, maar de zon is hier dan nog niet echt op hoor.
Waag het niet om er 1 neer te schietenquote:Op donderdag 16 maart 2006 03:54 schreef SpeedJeffrey het volgende:
[..]
*Kijkt naar buiten*
*Ziet nogsteeds alleen een klein stukje van de maan*
Vogeltjes slapen nog, ik heb zin om ze wakker te maken!![]()
......
quote:Op donderdag 16 maart 2006 04:06 schreef Pony-Lover het volgende:
naar bed allemaal
http://forum.fok.nl/user/logout
ik ook...dacht toch echt in de verte een glimp van licht te zien op het zeewater...of heb ik teveel winegums gegeten?quote:
Ik gaap nooitquote:Op donderdag 16 maart 2006 03:52 schreef David Letterman het volgende:
[..]
*gaap*...zag ik daar een glimp van licht?...*gaap*...
ik slaap pas weer aankomende nacht...quote:Op donderdag 16 maart 2006 04:20 schreef SpeedJeffrey het volgende:
De verleiding naar het bed wordt toch steeds groter :$
Mietje! Wakker blijven zul je!quote:Op donderdag 16 maart 2006 04:20 schreef SpeedJeffrey het volgende:
De verleiding naar het bed wordt toch steeds groter :$
Nachtdienst ofzo in een museum waar toevallig (bijna ondenkbaar) een computer met internet staat?quote:Op donderdag 16 maart 2006 04:20 schreef David Letterman het volgende:
[..]
ik slaap pas weer aankomende nacht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |