Dan klik je toch gewoon niet dit topic aan.quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:38 schreef SuperBosch het volgende:
Dan luister je het toch niet.
Wat mij betreft daarvoor ook al , wat een vreselijk zanikend t#$##nummer.quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Na 'ik ben mezelf niet of nooit geweest' ofzo hadden ze gewoon hun smoelwerk moeten houden ja.
Ik wou dat ik het kon!quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:40 schreef Tref het volgende:
[..]
Dan klik je toch gewoon niet dit topic aan.
Ik ben mezeeeeelf niet of al die jaaaaren nooit geweest.quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Na 'ik ben mezelf niet of nooit geweest' ofzo hadden ze gewoon hun smoelwerk moeten houden ja.
Dat is anders een van hun minder aantrekkelijke nummers.quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Precies, niets mis met Acda en de Munnikquote:Op donderdag 16 maart 2006 01:53 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik ben mezeeeeelf niet of al die jaaaaren nooit geweest.
Ik ben de gangmaker op uuuut verkeerde feest
ik ben mezelf niet of nooooit geweest.
deuntje![]()
nix mis mee![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:35 schreef Tref het volgende:
Die quasi gewone jongens PvdA-muziek komt me echt de neus uit. Het gemaakte arbeiders-uiterlijk en die vervelende Amsterdamse schooiers-porums van die twee knapen maken het plaatje af.
Weg ermee!
En jij bent zeker een soort van Leonardo da Vinci, mijnheer de Homo Universalis?quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:54 schreef Xenomaniac het volgende:
Ze kunnen maar 1 kunstje. Over and over and over again.
Weg ermee!
So true..quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:13 schreef Crudus het volgende:
[..]
Van Acda & De Munnik blijf je af.
Mooie liedjes, leuke teksten. Bang dat je eens iets anders hoort dan 50 cent? Iets met inhoud?
Gij onvervalschte snoodaerd...
Mooi ja.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:27 schreef Liquidist het volgende:
[..]
So true..
Dus ik weet eigenlijk nooit echt waar ik aan toe ben
Ze tilt me op en ramt me keihard onderuit
`t Is als een schip en we zijn beiden kapitein
Ben je net een beetje leuk weg van de kade
Ben je weg, gaat het anker alweer uit
Ruzie soms om niets soms om van alles
Zeg jij ja dan zegt zij nee en andersom
't Is een nieuw schip en je moet samen leren varen
Maar staan je zeilen eindelijk lekker in de wind
Gaat het roer meteen weer om
<-- is gewoon een goeie, mooie tekst. Niks losse fladders. Een samenhangende mooie metaforische tekst
Wat boeit mij het nou hoe je de naam van dat huilporum schrijft.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:39 schreef RedFever007 het volgende:
De TT moet zijn Acda en niet Accda![]()
Tboeit (ergert) je genoeg om er een topic over te openenquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:41 schreef Tref het volgende:
[..]
Wat boeit mij het nou hoe je de naam van dat huilporum schrijft.
Jup.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:30 schreef Nawien het volgende:
[..]
T (ergert) je genoeg om er een topic over te openen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |