en nou oprukken...quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:28 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Dat is beter ja maar ik had een onbedwingbare "Ik doe net m'n .... aan" topic open drang![]()
Dat is een erfstuk uit de Duitse periode van mijn familliequote:Op donderdag 16 maart 2006 01:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Weet je zeker dat dit topic niet in 40+ hoort, je broek in ogenschouw genomen?
en op 6 mei een italiaans maatpak?quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:29 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Dat is een erfstuk uit de Duitse periode van mijn famillie![]()
Ik draag hem altijd op 4 en 5 mei![]()
Ja maar dan krijg ik altijd zoveel geile nichten en boze veganisten achter me aanquote:Op donderdag 16 maart 2006 01:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en op 6 mei een italiaans maatpak?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:31 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg ik altijd zoveel geile nichten en boze veganisten achter me aan![]()
Wat is er mis met geile nichten?quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:31 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg ik altijd zoveel geile nichten en boze veganisten achter me aan![]()
Oehquote:Op donderdag 16 maart 2006 01:38 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Wat is er mis met geile nichten?
[afbeelding]
bedankt voor je hulp hoorquote:Op donderdag 16 maart 2006 01:39 schreef David Letterman het volgende:
...een ik-houd-mijn-eigen-topic-gaande topic...
Is 10 voor 2 's nachts een raar tijdstip om je broek uit te hebben?quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:43 schreef mcDavid het volgende:
maar de hamvraag blijft natuurlijk: waarom had je je broek uberhaupt uit om dit tijdstip?
Wat een stomme broek!quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:26 schreef Pony-Lover het volgende:
....en hij zit heerlijk
[afbeelding]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat een stomme Duitse broek!![]()
ik moest het vuilnis buiten zettenquote:Op donderdag 16 maart 2006 01:43 schreef mcDavid het volgende:
maar de hamvraag blijft natuurlijk: waarom had je je broek uberhaupt uit om dit tijdstip?
wel als je nog achter de computer zit...quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:44 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Is 10 voor 2 's nachts een raar tijdstip om je broek uit te hebben?
Wanneer is het dan wel een goede tijd daarvoor?
Ik heb ooit een keer 5 uur 's nachts in mn onderbroek de vuilnis buiten gezetquote:Op donderdag 16 maart 2006 01:46 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
ik moest het vuilnis buiten zetten![]()
jah, daar doe ik ook altijd ff mijn broek voor uit!quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:46 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
ik moest het vuilnis buiten zetten![]()
Is het raarder om op dit tijdstip je broek uit te hebben of om achter je pc te zitten?quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wel als je nog achter de computer zit...
Dat zijn de lekkerste, meisjes van 18 op een driewielerquote:Op donderdag 16 maart 2006 01:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer 5 uur 's nachts in mn onderbroek de vuilnis buiten gezet
dat was in de zomer, dus het was al licht.
ik kwam mn buurmeisje tegen
van 18 jaar oud
op haar driewieler
we voelden ons beide betrapt geloof ik
geen dank, ik probeer te helpen waar het kan...quote:
Haar hoofd zag er uit als de bever van sararaats, maar dan met ogenquote:Op donderdag 16 maart 2006 01:51 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Dat zijn de lekkerste, meisjes van 18 op een driewieler![]()
Ik heb mezelf trouwens ook wel eens buitengesloten met bijna niks aan, was ook leuk![]()
Een harige kut met tanden en ogen op een driewieler dus?quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Haar hoofd zag er uit als de bever van sararaats, maar dan met ogen
Ik had het niet beter kunnen omschrijven jaquote:Op donderdag 16 maart 2006 01:56 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Een harige kut met tanden en ogen op een driewieler dus?![]()
![]()
![]()
nou daar kun je dan prima mee freestyle-evenementen-neukenquote:Op donderdag 16 maart 2006 01:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik had het niet beter kunnen omschrijven ja
In m'n onderbroek, zit een pannenkoek!quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:58 schreef Roellio het volgende:
We zijn naar een WC op zoek voor die pannekoek in m'n onderbroek!
quote:Op donderdag 16 maart 2006 02:03 schreef blrrrt het volgende:
[..]
In m'n onderbroek, zit een pannenkoek!
Een pannenkoek in m'n onderbroek.
nee manquote:Op donderdag 16 maart 2006 02:03 schreef t0y het volgende:
Ligt het aan mij of ligt het niveau hier erg laag?
Neequote:Op donderdag 16 maart 2006 02:06 schreef t0y het volgende:
Waarom heet jij pony lover. Snuif jij cocaïne ofzo?
oh, en ga mij niet vergelijken met een sexspeeltje, daar ben ik namelijk niet van gediend
heel vriendelijk van jequote:Op donderdag 16 maart 2006 01:52 schreef David Letterman het volgende:
[..]
geen dank, ik probeer te helpen waar het kan...
Wat heeft cocaïne met pony lovers te maken?quote:Op donderdag 16 maart 2006 02:06 schreef t0y het volgende:
Waarom heet jij pony lover. Snuif jij cocaïne ofzo?
oh, en ga mij niet vergelijken met een sexspeeltje, daar ben ik namelijk niet van gediend
en dat verdient ook respect...quote:Op donderdag 16 maart 2006 02:13 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ik heb lang overwogen om me eens onder een normale naam te gaan registreren maar inmiddels heb ik besloten mijn lot als Pony-lover op een waardige manier te dragen![]()
Respect! (ala Ruben Nicolaï bij de Lama's)quote:Op donderdag 16 maart 2006 02:33 schreef David Letterman het volgende:
[..]
en dat verdient ook respect...
Ik word er sterk vanquote:Op donderdag 16 maart 2006 02:33 schreef David Letterman het volgende:
[..]
en dat verdient ook respect...
nee nog nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 02:34 schreef blrrrt het volgende:
Heeft er eigenlijk ook al iemand 'slotje' geroepen?
Wel toch?quote:Op donderdag 16 maart 2006 02:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben toch heul geen ONZ mod![]()
Maar ik had je wel tuk
quote:Op donderdag 16 maart 2006 02:41 schreef Doderok het volgende:
netouq dreekegmo ,thce tein tkul taD
]etouq/[
)s: ST keozrev po ejtolS
]b/[:edneglov teh xxxxxelA feerhcs ]lru/[73:20 6002 traam 61 gadrednod]55267063#103/1/777138/cipot/ln.kof.murof//:ptth=lru[ pO]b[]etouq[
quote:Op donderdag 16 maart 2006 02:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben toch heul geen ONZ mod![]()
Maar ik had je wel tuk
Dat lukt niet echt, omgekeerd quotenquote:
Ik heb een lange "ik doe net m'n.... aan" reeks op m'n naam staanquote:Op donderdag 16 maart 2006 02:43 schreef eBay het volgende:
dit puik topic is alweer op pagina twee, ik verwacht een nieuwe reeks
Ik weet het!quote:Op donderdag 16 maart 2006 02:46 schreef Doderok het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Elke nacht hetzelfde, iedereen gaat slapen![]()
het is te belachelijk voor woorden...quote:Op donderdag 16 maart 2006 02:47 schreef Doderok het volgende:
81 users online, en het is nog maar 2:47![]()
Het zijn er 83 gewordenquote:Op donderdag 16 maart 2006 02:48 schreef David Letterman het volgende:
[..]
het is te belachelijk voor woorden...
je bent net zo kansloos...je gebruikt het woord "pauper"...quote:
Je woont alleen veronderstel ik?quote:
mogen we dan nu gaan inzetten op het tijdstip van een slotje op huidig topic?quote:
ja dat magquote:Op donderdag 16 maart 2006 02:55 schreef David Letterman het volgende:
[..]
mogen we dan nu gaan inzetten op het tijdstip van een slotje op huidig topic?
ik ga voor 7:38quote:Op donderdag 16 maart 2006 02:55 schreef David Letterman het volgende:
[..]
mogen we dan nu gaan inzetten op het tijdstip van een slotje op huidig topic?
leuk dan ga ik daar zo ook even kijkenquote:Op donderdag 16 maart 2006 02:58 schreef Doderok het volgende:
Dit interessante topique is momenteel actief:
Libido van sexy gekleden vrouwen
Inderdaad!quote:Op donderdag 16 maart 2006 03:00 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
en het is ook nog eens een kwaliteits reeks![]()
idd zeer belangrijk...quote:Op donderdag 16 maart 2006 03:02 schreef eBay het volgende:
tvp
teelpmocquote:Op donderdag 16 maart 2006 02:33 schreef Doderok het volgende:
.tfeeh naa stei dnamein raaw eodeg ginnizno teelpmok redrev ne redrev oz taag tad ne neggez ioh koo eredna ed teom
nad ne ioh tgez jiH ?nekam nav cipot nee oz re ew naag ,eeh een hO
50 ingelogde users... naar verwachting zakt dit tot 20 in de loop van de nacht...quote:Op donderdag 16 maart 2006 03:31 schreef Pony-Lover het volgende:
het moet
Die was nog niet uitgelogd.quote:Op donderdag 16 maart 2006 04:42 schreef Doderok het volgende:
Wat ziet mijn lodderig oog??
Xebrozius
Beetje komen lurken tijdens een ban![]()
Kijk dit is een mooi bijdrage aan het topicquote:Op donderdag 16 maart 2006 05:34 schreef Doderok het volgende:
Voila, wat heb ik gezegd, het zijn er al 22 geworden en de POL SC is terug actief.![]()
En ja, ik weet wat u denkt, en u hebt gelijk, dit is de nachtweblog van Fok! geworden!
Even een overzicht:
sigme en Johan_de_With hebben elkaar begroet in het [POL SC #896] Op Naar De 150 Zetels. topic. Hierbij drukte sigme haar verbazing uit over het niet-slapende zijn van JdW.
Net daarvoor had JdW enkele propagandaplaatjes uit WO2 geplaatst in Propaganda plaatjes gedurende de afgelopen eeuw
Bar-Le-Duc vroeg zich af of het wel eens teveel werd voor iemand, de interactie met andere Fok!kers.
Een mooie reactie van Maikuuul hierop:
Wtfhoe kan iemand nou kenker boos worden om een forum ?
Ik lach ( ook al word ik afgezeken ) me soms kapot om de reacties
Niet iedereen kan het zo luchtig opnemen:
rudedeltadude: dit topic wordt veroorzaakt door users als jij....
waar haal je het lef vandaan om zo inhoudloos te reageren?
Maikuuul: Sinds wanneer moet je lef hebben om iets op een forum te posten ?
rudedeltadude: omdat ik weet waar je woont?
Dat laatste slaat natuurlijk nergens op, het had moeten zijn: Sinds ik weet waar je woont![]()
Volg hier heel de discussie: Bloedlink op Fok
Ondertussen vroeg David Letterman zich af wanneer de zon zou opkomen in Ik wacht tot het...
JoPiDo opende een kansloos topic in ONZ: Mijn USB-LED-kerstboom is stuk
zoals verwacht weinig succesvol...
fs180 had een misleidend bericht geplaatst over een ongeluk waar junkiesitse in betrokken zou geweest zijn. De champagnekurken plopten reeds toen bleek dat het een wrede grap was.
Maar dit topic heeft zich grotendeels overdag afgespeeld en is hier dus van weinig belang.
In Wat gebeurde er in de wereld in jouw geboortejaar? kwam ondergetekende erachter dat Drugshond ouder was dan hij leek. Misschien zijn hondenjaren naar mensenjaren omgerekend?
Het RELTOPIC van de nacht was: [KANS] Ik heb een uurtje over..
Begon vrolijk genoeg, maar dan kwam de eerste botte opmerking van blackbully aan het adres van Xennia:
was al geintresseerd in jou prijs.
maar die geef je niet, ben je al blij dat je iets krijgt?
Xennia noemt een exorbitant bedrag, Kastanova komt erbij, en dan .. prupke![]()
Noem jij dat een vriendenprijs?
Mensch laat me niet lachen....een echte vrouw neukt hij wel daar hoeft hij niet voor bij jou aan te kloppen!!
kasta je ruikt je je sperma in verre staat van ontbinding ......in je neukslet (die je nog steeds kan gebruiken)
Dom wijf is het ook
Xennia: Ah, ''mevrouw'' Adamsappel herself is gearriveerd. Joy
prupke: liever een adamsappel dan een ROtkop
kasta: Hé bah, dit wordt weer zo'n 'hihihi, kasta je bent lelijk... Hé prupke je baard komt er weer door... Boehoe, ik ga aangifte doen ' discussie...
prupke: je bent niet lelijk
je bent eerder afzichtelijk...
kasta: 1 tip; het is in jouw geval niet zo handig om iemand anders op zijn/haar uiterlijk aan te spreken
etc...
U ziet, het is een boeiende nacht geweest![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |