Ja, mooi was die tijdquote:Op donderdag 16 maart 2006 01:20 schreef Tref het volgende:
Verlang jij nooit eens terug naar toen je een jaar of 8/9 was ?
Lekker spelen, geen zorgen, je ouders kwamen je ophalen als je ergens was wezen spelen. Na school knikkeren, lekker buiten spelen (oorlogje of verstoppertje). Relaties: had je geen last van. Meisjes/jongens interesseerden je nog niet. Lekker zorgeloos in bomen klimmen, computerspelletjes spelen en plannen maken. Toen snapte ik nooit iets van al die grote mensen die zeiden dat je maar flink moest genieten van het kind zijn: je wou ook groot zijn. Nu ben ik ergens in de twintig en begin die die "grote mensen" van toen steeds beter te begrijpen.
Bij mij ook hoor, ik verlang er gewoon wel eens naar terug. Die zorgeloosheid, heerlijk!quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, mooi was die tijd. Maar nu gaat 't ook wel gewoon goed hoor
.
Ja, inderdaadquote:Op donderdag 16 maart 2006 01:36 schreef Tref het volgende:
[..]
Bij mij ook hoor, ik verlang er gewoon wel eens naar terug. Die zorgeloosheid, heerlijk!
En dan gebeuren daardoor misschien dingen die veel vervelender zijn.quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zou enkel weer 8 jaar willen zijn, om dan dingen in de toekomst (dus eigenlijk mijn verleden) wat anders aan te pakken. Qua relaties enzo.
Das een punt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:41 schreef Aurelium het volgende:
Nee, iedereen roept dat altijd, was ik maar weer een kind etc, maar dat heb ik totaal niet. Kind zijn is kut, je mag weinig, iedereen doet kinderachtig tegen je, je moet vroeg naar bed terwijl de rest lol blijft maken beneden (familiefeestjes bv), je kon je soms zo afschuwelijk vervelen, je moet dingen eten die je niet lust, etc etc. Genoeg nadelen van het kind zijn en ik vind het daarnaast leuk om voor mn eigen eten te zorgen, zelfstandig te zijn en lekker te kunnen doen wat ik wil.
mwah, het zou denk ik niet slecht uitpakken. Het gaat erom dat ik nu weet dat een bepaald meisje ook verliefd op mij was. Maar ik was toen te stom om dat vroeger door te hebbenquote:Op donderdag 16 maart 2006 01:45 schreef mazaru het volgende:
En dan gebeuren daardoor misschien dingen die veel vervelender zijn.
Het is maar goed dat we niet in de tijd kunnen reizen, je verleden heeft je gevormd tot wat je nu bent.
Jawel, maar dat spel vind ik nou juist zo leuk van het levenquote:Op donderdag 16 maart 2006 01:52 schreef Tref het volgende:
[..]
Das een punt.
Aan de andere kant: geen rekeningen die betaald moeten worden, geen gedoe met vrouwen, geen zorgen over hoe je over kwam op je omgeving. Het spel dat de echte wereld heet, lag nog ver voor je.
Kinderen ?quote:Op donderdag 16 maart 2006 02:27 schreef Doderok het volgende:
Rotschop >>> 40+ ?
Kinderen die naar hun jeugd terugverlangen, het moet niet veel gekker worden!![]()
Een beetje dat mag nog, maar niet veel!!!![]()
Ok dan, vriendelijke mensen kan ik niets weigeren.quote:Op donderdag 16 maart 2006 02:30 schreef Tref het volgende:
[..]
Kinderen ?
Ik ben een 20'er, fijne vriend!
+ geen verplichtingenquote:Op donderdag 16 maart 2006 02:35 schreef JoPiDo het volgende:
ja, geen verantwoordelijkheid, daar droomt iedereen van!
Dat zie ik dan weer anders... Geen school meer waar ik om 15:00 al naar huis konquote:Op donderdag 16 maart 2006 08:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik zou niet graag opnieuw willen beginnen. Ben blij dat ik "volwassen" ben en dat ik niet afhankelijk ben nu. Tenminste niemand die me nu verteld wat ik moet doen, geen school waar ik tot 15:00 moet blijven zitten en gewoon de vrijheid is veel beter nu
Voor de rest blijf ik kind
Volwassen zijn hoeft niet te betekenen dat je oud bent
Ja Lego was inderdaad echt cool! Ik had allerlei gebouwen zoals politiebureau, haven etc etc daar kon ik dagen mee spelenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:35 schreef EsDe het volgende:
Ik vond Lego altijd zo cool... dagenlang kon ik dan bouwen om uiteindelijk 1 autootje te hebben... dat waren nog eens tijden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |