Zow, da's prettigquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:06 schreef PdeHoog het volgende:
Net 1,25 uur in de auto gezeten naar A'dam voor een presentatie. Zit ik net met mijn eerste bak koffie, krijg ik een telefoontje dat ik weer terug moet komen naar Rotterdam![]()
Ben ik in Rotterdam, kan ik verdorie nog een uur gaan zitten wachten tot de collega'klaar zijn met hun ding voordat ik aan de slag kan
heel jammer dat hij bij het shirt bewogen lijkt te zijnquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:32 schreef Quinazoline het volgende:
Ik heb toch wat foto's van dat portretgebeuren van gisteravond geupload naar mijn foto-album.
[afbeelding]
Op http://album.zoom.nl/user/Marleen/Marieke/ zijn er meer te zien.
Ja. What else is new?quote:
Technisch is dat diefstalquote:ik ging gister 2 treinkaartjes uit de automaat halen
betaal via pin, krijg de melding, Betaling mislukt, probeer opnieuw
en mee begint de automaat de kaartjes die ik wilde hebben te printen
dus net even kijken op mijn rekening
en jah hoor, kaartjes zijn niet gepind
dat was mooi gratis heen en weer
klopt, maar ik kan er niets aan doen dat ze het niet van mijn rekening afgeschreven hebbenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:53 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ja. What else is new?
[..]
Technisch is dat diefstal
Niet slechtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:48 schreef Ynske het volgende:de spoorwegen zijn dom
ik ging gister 2 treinkaartjes uit de automaat halen
betaal via pin, krijg de melding, Betaling mislukt, probeer opnieuw
en mee begint de automaat de kaartjes die ik wilde hebben te printen
dus net even kijken op mijn rekening
en jah hoor, kaartjes zijn niet gepind
dat was mooi gratis heen en weer
Zo is ie inderdaad ook leuk.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:54 schreef Ynske het volgende:
Ik ben even zo vrij geweest om hem even door Photoshop te halen
ik vind m zo eigenlijk best wat hebben
[afbeelding]
lol ziet grappig uit met die =jesquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:58 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Zo is ie inderdaad ook leuk.
Ik kan dat trouwens nietħ een horizontale foto verticaal maken en andersom. Hoe doe je dat= Dus aangeven welk formaat er afgesneden moet worden=
En waarom doen mijn dubbele punt en vraagteken en punt enzo het hier niet, maar overal buiten fok wel=
in PS, in de balk van je crop-tool staan maten aangegeven. Druk op de 'wissen' toets en je kan helemaal zelf bepalen welke verhoudingen. Je kan ook op de pijltjes tussen de maten klikken om lengte en breedte te wisselenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:58 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ik kan dat trouwens nietħ een horizontale foto verticaal maken en andersom. Hoe doe je dat= Dus aangeven welk formaat er afgesneden moet worden=
je toetsenbord staat op NLs ingesteld, moet op US.quote:
En waarom doen mijn dubbele punt en vraagteken en punt enzo het hier niet, maar overal buiten fok wel=
dan moet je even je toetsenbord omzetten naar engels, of juist nederlands. staat rechtsonderin je beeldscherm naast de tijd. NL/ENquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:58 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:06 schreef ableton het volgende:
[..]
dan moet je even je toetsenbord omzetten naar engels, of juist nederlands. staat rechtsonderin je beeldscherm naast de tijd. NL/EN
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:09 schreef Ynske het volgende:
dan op de pijltjes tussen width en height
dan worden die getallen omgedraaid
bij mij doet ie het toch echt altijd weer normaal als ik dat dubbele punt probleem heb..quote:
koop een echte computer dan heb je dat soort problemen nietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:12 schreef ableton het volgende:
[..]
bij mij doet ie het toch echt altijd weer normaal als ik dat dubbele punt probleem heb..![]()
![]()
Problemen met een ex die het paard wilde jatten en alles op zijn naam had gezet!!!!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:10 schreef Quinazoline het volgende:
Gefeliciteerd Kleintje! Daar was dus eerst iets mis mee begrijp ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |