Als iemand gewoon zó ongelovelijk dom is (Maikuuul, -Angel-, Nickthedick), dan kan ik me behoorlijk ergeren, jaquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:15 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
heb je wel een echt bloedlink of jankend op fok gezeten?
dus dat je zo enorm pist op een user bent door een discussie of dat je wordt gepest door een of meerder users dat je echt met stoom uit je oren of jankend achter je pc op fok zit.
ik heb wel eens met met stoom en bloed uit mijn oren op fok gediscusseerd.
om heel eerlijk te zijn weet ik het niet meer precies, maar het zou best goed kunnen dat het een discussie was met een moderator, maar dat is inmiddels alweer een tijdje geledenquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
En kun je ook uitleggen wat voor situatie dat was?
Ja, en dat was Yvonne schuldquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:15 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
dus dat je zo enorm pist op een user bent door een discussie of dat je wordt gepest door een of meerder users dat je echt met stoom uit je oren of jankend achter je pc op fok zit.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:19 schreef blackmage het volgende:
nee om eerlijk te zijn niet, ik kan er alleen maar om lachen.
het is maar een forum![]()
nou dat heb ik tegenwoordig ook, maar vroeger nam ik sommige dingen misschien te serieusquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:19 schreef blackmage het volgende:
nee om eerlijk te zijn niet, ik kan er alleen maar om lachen.
het is maar een forum![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:20 schreef kooba het volgende:
ow kut; verkeerde account ingelogd; anyway, het ging over 40.000 zegmaar
Nee, en gelukkig ook maar.quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:15 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Voss?quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:20 schreef kooba het volgende:
ow kut; verkeerde account ingelogd; anyway, het ging over 40.000 zegmaar
quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als iemand gewoon zó ongelovelijk dom is (Maikuuul, -Angel-, Nickthedick), dan kan ik me er behoorlijk aan ergeren, ja.
ik snap dwc gelijk helemaalquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:22 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Man, ik heb 3 keer op je gereageerd in een topic
![]()
Linkje voor jou misschien?:
hoog sensitief...ja want denk jij ervan?
![]()
ik lees al heel heel lang geen reacties meer.quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:25 schreef Aurelianus het volgende:
Ik kan soms wel janken als ik af en toe eens wat reacties op de frontpage lees, maar veel emotioneler dan dat wordt ik niet tijdens het fok!ken.
frontpage is idd soms wel heel erg om tequote:Op donderdag 16 maart 2006 00:25 schreef Aurelianus het volgende:
Ik kan soms wel janken als ik af en toe eens wat reacties op de frontpage lees, maar veel emotioneler dan dat wordt ik niet tijdens het fok!ken.
Helemaal niet, ik ben die discussie met jou, -Angel- en jullie metersdikke plaat voor jullie kop nog lang niet vergetenquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:22 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Man, ik heb 3 keer op je gereageerd in een topic
![]()
Linkje voor jou misschien?:
hoog sensitief...ja want denk jij ervan?
![]()
Leuke verjaardag gehad maikuul?quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:29 schreef Maikuuul het volgende:
Wtfhoe kan iemand nou kenker boos worden om een forum ?
Ik lach ( ook al word ik afgezeken ) me soms kapot om de reacties
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |