abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36074046
We hebben een primeur: als eerste forum op Fok! heeft Truth nu de mogelijkheid om filmpjes en.of plaatjes te uploaden naar onze eigen Truth filespace op één van de Fokservers (Nandorin, om precies te zijn).

Hoe gaat dit? Voorlopig kunnen alleen de mods van deze mogelijkheid gebruik maken, dit hebben we zo gedaan vanuit veiligheids-overwegingen. Je kunt dus je plaatjes en filmpjes, als je die zelf niet kan hosten of als die op een plek staan waar ze niet lang zullen blijven, bij ons uploaden. De mods hier hebben de gegevens waarmee ze middels FTP kunnen uploaden.

Waarom zou ik dat doen? Omdat je bv wel foto's hebt, maar geen plek om ze te hosten. Of je ziet ergens een filmpje op een site waar die maar even zal staan. Je wilt zeker stellen dat dat filmpje bewaard wordt - dan kun je die dus daar neerzetten. Als dat materiaal is wat van een andere site afkomstig is, vraag dan wel even of we die mogen mirrorren. Wel zo netjes, en het kan je een aanklacht schelen
  donderdag 16 maart 2006 @ 01:49:03 #2
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_36075857
ok...cool maar beschouwen julle daar ook echte docus zonder C recht onder ?

oftewel wat is de limit..of is die bespreekbaar naar de docu die je aanbied ?

hoewel ik vind dat je het beste plaatjes op je eigen webspace kunt draaien...scheelt bandbreedte en queries voor fok .
  donderdag 16 maart 2006 @ 01:51:35 #3
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_36075878
Wel mooi dat je zegt dat de mogelijkheid er is, maar niet vertelt hoe je dat dan moet doen.
  donderdag 16 maart 2006 @ 01:54:13 #4
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_36075897
me dunkt dat dit
quote:
De mods hier hebben de gegevens waarmee ze middels FTP kunnen uploaden.
de ingang is
  donderdag 16 maart 2006 @ 01:58:17 #5
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_36075934
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 01:54 schreef merlin693 het volgende:
me dunkt dat dit
[..]

de ingang is
Ja, dat snap ik ook wel. Maar geef dan even netjes aan of je de boel moet mailen of dat je linkjes moet sturen of wat je dan ook moet doen. En naar welk adres. Ook handig. Het is, kortom, een leuk gebaar, maar bepaald niet volledig.

Het lijkt wel een post in TRU.
  donderdag 16 maart 2006 @ 02:03:20 #6
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_36075977
Jammer dat het alleen TRU is Wel mooi voor TRU
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  donderdag 16 maart 2006 @ 04:49:11 #7
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_36076614
iteejer goed inititatief iid, ik neem aan dat de plaatjes en korte filmpjes naar de mods gemaild kunnen worden en vervolgens een link wordt doorgegeven aan de betreffende persoon om deze te kunnen plaatsen in het topic. Erg goed van jullie.. succes ermee.. ik zal zelf geen plaatjes opsturen omdat ik die zelf kan hosten, maar mijn op mijn domein worden filmpjes geweigerd en je wordt er zelfs vanaf gehaald als je het doet! (ben ik laatst achter gekomen) Ik neem aan dat jullie dat niet doen..en dat eventuele filmpjes lang blijven staan..wat is de totale grote van de diskquota iteejer?
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_36076736
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 04:49 schreef displission het volgende:
iteejer goed inititatief iid, ik neem aan dat de plaatjes en korte filmpjes naar de mods gemaild kunnen worden en vervolgens een link wordt doorgegeven aan de betreffende persoon om deze te kunnen plaatsen in het topic. Erg goed van jullie.. succes ermee.. ik zal zelf geen plaatjes opsturen omdat ik die zelf kan hosten, maar mijn op mijn domein worden filmpjes geweigerd en je wordt er zelfs vanaf gehaald als je het doet! (ben ik laatst achter gekomen) Ik neem aan dat jullie dat niet doen..en dat eventuele filmpjes lang blijven staan..wat is de totale grote van de diskquota iteejer?
We doen nog niet aan quotering, het is nu nog een 'fair use policy'. Dat is één van de redenen om dit nu nog via de mods (of it-admins) te spelen.
Uiteindelijk zullen we een zware fileserver gaan installeren, en als we dat hebben kunnen we ook gaan nadenken over een mooi grafisch frontend waar users zelf kunnen oploaden.
Een maat voor de maximale grootte is niet te geven: ook anderen zullen hier gebruik van gaan maken, en wat er beschikbaar is hangt mede daar van af.
Voorlopig kun je echter gewoon je gang gaan! Maar gebruik het wel met verstand, upload geen dingen waarvan zeker is dat ze toch wel blijven staan.
En nee, we gaan geen filmpjes verwijderen (tenzij je op permanente basis complete dvd's wil hosten ) , doel van dit is juist om plaatjes en filmpjes permanent aanwezig te kunnen houden.
pi_36076739
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 01:58 schreef broer het volgende:
Ja, dat snap ik ook wel. Maar geef dan even netjes aan of je de boel moet mailen of dat je linkjes moet sturen of wat je dan ook moet doen. En naar welk adres. Ook handig. Het is, kortom, een leuk gebaar, maar bepaald niet volledig.

Het lijkt wel een post in TRU.
Het gaat via de mods of it-admins. Als je iets te hosten hebt, gaat dat dus in overleg met hun. Die zullen dan wel zeggen of dat bestandje gemaild moet worden, of een url vragen waar ze het zelf kunnen downen, of vragen het zelf naar een andere ftp-server even te uploaden. Al naar gelang de situatie. Een klein plaatje is simpel per mail te versturen, een filmpje van 40mb zul je toch anders moeten aanpakken. Dus, gewoon even overleg.
pi_36078901
en via irc is natuurlijk ook een goede optie, ook voor eventuele grotere bestanden, want DCC, oftewel Direct Client to Client kan je gewoon een tijdje open laten staan en werkt onafhankelijk.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  donderdag 16 maart 2006 @ 15:43:00 #11
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_36088074
Uhm nou ja ik heb een waslijstje in de aanbieding ...
Mocht er belangstelling zijn zal ik mijn dcc verbinding eens open zetten richting Iteejer ? of Mirage?
Nou ja ik hoor het wel, hier is het lijstje..
-The.Corporation (2 delen)
-The Monopoly men
-Griggs - The destruction of America (2 delen)
-alex jones - martial law 911 (3 delen)
-Gnn Tv Aftermath Unanswered Questions Of 9-11
-Pallywood
-David Icke - Ruled By The Gods (6 delen)
-Grass 99
-The secret (4 delen)
-John Major Jenkins radio interview
-London terror games nieuws clip
  † In Memoriam † donderdag 16 maart 2006 @ 19:52:47 #12
135486 Manu82
How you doin'?
pi_36095360
Iteejer heb je mail gestuurd, zou je die zooi in het Gert Timmerman kunnen plaatsen?
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_36110245
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 19:52 schreef Manu82 het volgende:
Iteejer heb je mail gestuurd, zou je die zooi in het Gert Timmerman kunnen plaatsen?
Materiaal staat online, ik heb je de linkjes teruggemaild, want het is wel zo eerlijk dat je je eigen materiaal onder eigen naam kunt plaatsen
pi_36220873
hopelijk krijg je niet de illuminatie achter je aan iteejer
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  vrijdag 24 maart 2006 @ 16:42:25 #15
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_36332795
goed bezig
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  donderdag 6 april 2006 @ 17:07:53 #16
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_36712979
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:43 schreef Tiesemans het volgende:
Uhm nou ja ik heb een waslijstje in de aanbieding ...
Mocht er belangstelling zijn zal ik mijn dcc verbinding eens open zetten richting Iteejer ? of Mirage?
Nou ja ik hoor het wel, hier is het lijstje..
-The.Corporation (2 delen)
-The Monopoly men
-Griggs - The destruction of America (2 delen)
-alex jones - martial law 911 (3 delen)
-Gnn Tv Aftermath Unanswered Questions Of 9-11
-Pallywood
-David Icke - Ruled By The Gods (6 delen)
-Grass 99
-The secret (4 delen)
-John Major Jenkins radio interview
-London terror games nieuws clip
Een update :
-Alex Jones - 911 The Road To Tyranny
-Alex Jones - America Destroyed By (human) Design
-Alex Jones - Matrix Of Evil (Revised)
-Ales Jones - The Lone Gunmen March 2001
-Alex Jones - Walmart The High Cost Of Low Prices
-Enron - The Smartest Guys In The Room
-Gnn - What The Bleep Do We Know about the New World Order
-Gnn - Tv Aftermath Unanswered Questions Of 911
-Jordan Maxwell - The Inner World Of The Occult revealed
  maandag 12 juni 2006 @ 23:02:04 #17
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_38796411
linkje naar Truth Filespace?
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  † In Memoriam † maandag 3 juli 2006 @ 02:02:42 #18
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_39464738
Voorlopig even dicht totdat ik weet hoe en wat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')