quote:
Op donderdag 16 maart 2006 04:49 schreef displission het volgende:iteejer goed inititatief iid, ik neem aan dat de plaatjes en korte filmpjes naar de mods gemaild kunnen worden en vervolgens een link wordt doorgegeven aan de betreffende persoon om deze te kunnen plaatsen in het topic. Erg goed van jullie..
![]()
succes ermee.. ik zal zelf geen plaatjes opsturen omdat ik die zelf kan hosten, maar mijn op mijn domein worden filmpjes geweigerd en je wordt er zelfs vanaf gehaald als je het doet! (ben ik laatst achter gekomen) Ik neem aan dat jullie dat niet doen..en dat eventuele filmpjes lang blijven staan..wat is de totale grote van de diskquota iteejer?
We doen nog niet aan quotering, het is nu nog een 'fair use policy'. Dat is één van de redenen om dit nu nog via de mods (of it-admins) te spelen.
Uiteindelijk zullen we een zware fileserver gaan installeren, en als we dat hebben kunnen we ook gaan nadenken over een mooi grafisch frontend waar users zelf kunnen oploaden.
Een maat voor de maximale grootte is niet te geven: ook anderen zullen hier gebruik van gaan maken, en wat er beschikbaar is hangt mede daar van af.
Voorlopig kun je echter gewoon je gang gaan! Maar gebruik het wel met verstand, upload geen dingen waarvan zeker is dat ze toch wel blijven staan.
En nee, we gaan geen filmpjes verwijderen (tenzij je op permanente basis complete dvd's wil hosten
![]()
) , doel van dit is juist om plaatjes en filmpjes permanent aanwezig te kunnen houden.