Ik heb geen enkel familielid wat gehandicapt is, en inderdaad het is goed om tegen dingen aan te trappen, maar iemand die belachelijk wordt gemaakt omdat hij een arm mist door een ongeluk vind ik te belachelijk voor woorden.quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:34 schreef Homdeck het volgende:
Ach gossie pizzakoppo is op zijn tere zieltje getrapt als het onderwerp gehandicapten ter sprake komt. Zelf schopt ie tegen alles in iedereen aan, maar als het over gehandicapten gaat is er ineens een gebrek aan respect. Waarschijnlijk heb je een gehandicapte in je familie en komt het te dichtbij, hoezo hypocriet.
M.a.w. ik vind dit een kuttopic![]()
Heb je trouwens ook linkjes waar gehandicapten belachelijk gemaakt worden? En dan bedoel ik een post waar het gebrek aan respect vanaf druipt. Vond dat in het topic wat jij aanhaalt erg meevallen namelijk.quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel familielid wat gehandicapt is, en inderdaad het is goed om tegen dingen aan te trappen, maar iemand die belachelijk wordt gemaakt omdat hij een arm mist door een ongeluk vind ik te belachelijk voor woorden.
ik moet zo langzamerhand echt kotsen van die reakties van jouquote:Op donderdag 16 maart 2006 08:48 schreef Polen het volgende:
[..]
Knoopjes maken kan je ook best aan machines overlaten.
Helemaal mee eens, en hier kan helaas een slotje opquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:54 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik moet zo langzamerhand echt kotsen van die reakties van jou
Wat ben jij een respectloos wezen zeg
quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:50 schreef Polen het volgende:
Italianen zijn de narren van de mensheid. Dat is gewoon genetisch bepaald.
God is een hoax!quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:03 schreef beertenderrr het volgende:
fouten van god zijn het! (de geestelijke dan)
Kijk eerst eens naar de woorden van TS voor je je kortzichtigheid op andere posters botviert.quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:54 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik moet zo langzamerhand echt kotsen van die reakties van jou
Wat ben jij een respectloos wezen zeg
Maaar maaar ik ben niet begonnen, hij is begonnenquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:03 schreef Polen het volgende:
[..]
Kijk eerst eens naar de woorden van TS voor je je kortzichtigheid op andere posters botviert.
De reden van dat er volgens jou een slotje op dit topic kan is dat jij er niet in slaagt respect op te brengen voor een gehandicapte.quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, en hier kan helaas een slotje op![]()
en dat geeft jou een vrijbrief om dergelijke reakties, te posten ?quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:03 schreef Polen het volgende:
[..]
Kijk eerst eens naar de woorden van TS voor je je kortzichtigheid op andere posters botviert.
HOAXquote:
Dat dit topic al vanaf het begin een aanfluiting is, TS op geen enkele wijze zijn geblaat jegens 'respectlozen' kan onderbouwen met enig respect van zijn zijde naar diegenen die respectloos zouden worden behandeld door genoemde respectlozen, geeft weliswaar geen vrijbrief om dergelijke reacties te posten, waren zij gemeend, maar zou mogelijk wel kunnen zorgen voor het duiden van de dubbele betekenis van de reacties.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:06 schreef buzzer het volgende:
[..]
en dat geeft jou een vrijbrief om dergelijke reakties, te posten ?
Gooi er maar een slotje op, ik ben van mening dat het niveau van bepaalde users hier te laag is, om werkelijk te begrijpen wat het woord respect inhoudt. Een eindeloze discussie zou gevolg zijn waar ik geen zin in heb, praten met dit soort nazistische mensen hoef ik niet!quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:08 schreef Tha_T het volgende:
God zo, ik heb het nu 1 keer opgeruimd en ik heb ab-so-luut geen trek in dat soort posts hoor![]()
Kuttopic of niet, dat geeft geen vrijbrief om mee te posten
Stond naar ik meen bij buzzer in de sig. Denk daar eens aan
zoiets stond inderdaad in mijn sig..quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:08 schreef Tha_T het volgende:
God zo, ik heb het nu 1 keer opgeruimd en ik heb ab-so-luut geen trek in dat soort posts hoor![]()
Kuttopic of niet, dat geeft geen vrijbrief om mee te posten
Stond naar ik meen bij buzzer in de sig. Denk daar eens aan
en dan ga jij het topic volkalken met posts die het facisme benaderen ? sorry, maar dat vind ik echt een zeeeeer zwak excuusquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:11 schreef Polen het volgende:
[..]
Dat dit topic al vanaf het begin een aanfluiting is, TS op geen enkele wijze zijn geblaat jegens 'respectlozen' kan onderbouwen met enig respect van zijn zijde naar diegenen die respectloos zouden worden behandeld door genoemde respectlozen, geeft weliswaar geen vrijbrief om dergelijke reacties te posten, waren zij gemeend, maar zou mogelijk wel kunnen zorgen voor het duiden van de dubbele betekenis van de reacties.
Je gebruikt het woord respect veel zie ik. Maar je hebt niet eens respect voor Italianenquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:11 schreef Polen het volgende:
[..]
Dat dit topic al vanaf het begin een aanfluiting is, TS op geen enkele wijze zijn geblaat jegens 'respectlozen' kan onderbouwen met enig respect van zijn zijde naar diegenen die respectloos zouden worden behandeld door genoemde respectlozen, geeft weliswaar geen vrijbrief om dergelijke reacties te posten, waren zij gemeend, maar zou mogelijk wel kunnen zorgen voor het duiden van de dubbele betekenis van de reacties.
eens!quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
die in de ogen van sommigen als inferieur beschouwd worden
Dat maak jij ervan. Ik zie een topic als deze meer als gelegenheid om gewoon normaal te posten en niet achterlijk lopen blaten dat gehandicapten de kots van God isquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:08 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Dit topic openen vroeg om zulke reacties.
Wat weet jij in godsnaam van respect? je maakt de ene naar de andere in mijn ogen nazistische opmerking! Je bent een ouderwets denkende knul met een kale schedel en waarschijnlijk lonsdale aan met legerkistjes!quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:11 schreef Polen het volgende:
[..]
OOhh, wanneer ik de ideëen die de TS erop nahoudt post, ben ik de fascist. Helder!quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:12 schreef buzzer het volgende:
[..]
en dan ga jij het topic volkalken met posts die het facisme benaderen ? sorry, maar dat vind ik echt een zeeeeer zwak excuus
quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Gooi er maar een slotje op, ik ben van mening dat het niveau van bepaalde users hier te laag is, om werkelijk te begrijpen wat het woord respect inhoudt. Een eindeloze discussie zou gevolg zijn waar ik geen zin in heb, praten met dit soort nazistische mensen hoef ik niet!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |