Ah, me did not knowquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Die werkt, en zien we op z'n vroegst tegen vijven.
ik werk ook (af en toe) en ik fok op werkquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Die werkt, en zien we op z'n vroegst tegen vijven.
Oh hè, dan ben ik als vijfde geëindigd als goede subtopperquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:06 schreef dramslag het volgende:
alweer vierde
Aangezien Mwanatabu niet reageert, stel ik voor dat of Buzzer of Numero Uno als vorige prijswinnaars uitslag doet.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:34 schreef Maikalo het volgende:
Uitslag anyone?
Ohoo, ik had helemaal niet door dat ik eventueel misschien zou moeten/mogen jureren.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:39 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Aangezien Mwanatabu niet reageert, stel ik voor dat of Buzzer of Numero Uno als vorige prijswinnaars uitslag doet.
Anders doe ik het![]()
Wauw,quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:19 schreef SocialDisorder het volgende:
3e Devano: Van Hooijdonk tegen Paauwe: 'Ok. Ik hou hem vast, schiet jij zo hard mogelijk de bal tegen z'n kop...'
2e MarNMGN: Nieuwe top40 hit: ''Put your hands off me, Pi-air!''
1e Mwanatabu: Van Hooijdonk gaat erg diep om zijn tegenstander af te leiden van de bal...
Gefeli
Dies leuker met CAPSquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:46 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Smicer: "Mag ik straks alsjeblieft je shirt?''
enquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:13 schreef methodmich het volgende:
[afbeelding]
Neeeeeee, leipe viking, we heten geen Tsjechoslowakije meer!
Tweedst:quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:53 schreef Terreros85 het volgende:
[afbeelding]
Smicer woedend na het zien van een Deense cartoon over zijn persoon in de Jylland Posten
quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
"Lange" Vladimir Smicer: "Jij gooide dat ijsblokje, hè?"
quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:46 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Smicer: "Mag ik straks alsjeblieft je shirt?''
Tweede plaatsquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:38 schreef waterreus23 het volgende:
Scheidsrechter is gedrag klagende spelers zo zat, hij slaat ze gewoon tegen de vlakte
Eerste plaats en de fok-wisselbeker:quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
Opeens weet je het: je wilt een motor
quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:38 schreef BB-King het volgende:
Scheids: "Shit, m'n deodorant vergeten!!!"
Snap em nietquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:20 schreef Mwanatabu het volgende:
[afbeelding]
Zij...voor...zij....sluit...en ik ben het mannetje, gesnopen?
Danslesquote:
Het is dat ik niet gewonnen heb, anders had ik een bedankkaartje gestuurd.quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Uitslag
3.) Beschouw
2.) Maikolo
1.) Methodmitch
Deze is echt geweldig! Is het niet aardig dat ik speciaal voor jullie even ruimte heb gemaakt in mijn drukke schema?
kikkerquote:Op zondag 9 april 2006 18:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[afbeelding]
Deze al geweest?
Zo niet uitslag over een uurtje of 24.
Eerste keer in de prijzenquote:Op zaterdag 8 april 2006 16:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Uitslag
3.) Beschouw
2.) Maikolo
1.) Methodmitch
Deze is echt geweldig! Is het niet aardig dat ik speciaal voor jullie even ruimte heb gemaakt in mijn drukke schema?
Ik werd de eerste keer eerste...quote:Op maandag 10 april 2006 10:20 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Eerste keer in de prijzen. Beetje laat met reactie maar goed
![]()
2.quote:Op zondag 9 april 2006 18:44 schreef SocialDisorder het volgende:
3 ballen in het veld, en de keeper raakt nog niets.
1.quote:Op zondag 9 april 2006 19:35 schreef numero_uno het volgende:
Schwaffel of Schwalbe?
Gefeliciteerdquote:Op maandag 10 april 2006 11:16 schreef Mwanatabu het volgende:
Rudolf Luinge weet ternauwernood het vege lijf te redden na Ajax-Roda
Ik REN al! sorrysorry 5 minuutjesquote:Op dinsdag 11 april 2006 08:46 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
MWANTUBU!!!!
Wij willen een foto!!!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:26 schreef bergkampf het volgende:
Oud en nieuw is 31 december, onthoud dat nou toch eens
Zal ik doen als je je niet meldt.quote:Succes allemaal! Mocht ik morgen om 21 uur nog geen uitslag hebben gegeven, mag Beschouw het in mijn plaats doen. Heb weinig online tijd de komende dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |