Maar wel langskomen omdat het zo "dichtbij" isquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:52 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Prachtig , als je maar niet in ONZ het topic opent ivm met m'n ban daar
![]()
@Croupouque, ik snap ook serieus niet dat je hier aan mee zou willen doen, hoe interresant kan het zijn vraag ik me af. Maar goed.....
You've got mequote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:03 schreef nikky het volgende:
[..]
Maar wel langskomen omdat het zo "dichtbij" is
Het is op deze manier wel mogeljik om uit te leggen wat fok nu eigenlijk is en dat mensen altijd nog verkeerd over inet denken. Men heeft nog altijd negatieve gedachtes erachter. Men ziet een sulletje met jampotglazen een zinnetje tikken en er komt een zinnetje op terug.. Dat is wat veel mensen denken.
Ik hoop dan ook zeker met deze docu dat dit misschien wat "opheldering" kan geven aan mensen.
Je PI verraad jequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:05 schreef ijsmeis het volgende:
Ik weet 't ook niet.
Hm.. word wel benieuwdd naar het eindresultaat.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:02 schreef heiden6 het volgende:
Er is een trailer.
Dit ben ik overigens niet, wie het wel is zou ik niet weten.
Over anderhalve maand, is de bedoeling.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:23 schreef nikky het volgende:
Ik ben benieuwd naar de uitkomst van de docu. Zou hem graag willen zien
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:33 schreef heiden6 het volgende:
Als ik een vermoeden zou moeten uitspreken ga ik voor Dr_Flash.
Ah. Ik was te lui om even in zijn fotoboek te kijken.quote:
HAHAHAHA!quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:47 schreef __Saviour__ het volgende:
En dan noem je die docu Meet The Fokkers
Ja er is heel veel in gekniptquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:34 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb zojuist de docu gezien, had hem op DVD ontvangen. Ziet er leuk uit. Er is wel enorm veel geknipt, van de negen interviews van elk 2,5 uur is uiteindelijk een docu van 29 minuten overgebleven.
Goed in elkaar gezet, maar vond het erg selectief gezien het brede interview. Vivi en ik zijn overigens niet in de docu opgenomen, de rest komt om en om aan het woord. Yvonne maakt uiteraard een verpletterende indruk.
Ik vond het wel leuk dat ik jou zag pratenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:19 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja er is heel veel in geknipt
Maar leuk geworden.. En ik vind het jammer dat jij en Vivi er niet op zijn komen te staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |