dus jij schopt kinderen van 3 als het nodig is?quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:09 schreef Frasier het volgende:
Dan had je 'm maar een doodschop moeten verkopen.
kinderen zijn ook gewoon stomquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:09 schreef __Saviour__ het volgende:
je kunt gewoon niet met kinderen omgaan.
Nee hoor.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:10 schreef Snoezepoesje het volgende:
kinderen zijn ook gewoon stom
achjoh die gaan later toch wel junken...quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:11 schreef mazaru het volgende:
Blowtjes draaien in een speeltuin vol met kleine kinderen is soooo NOT DONE![]()
speeltuintje achter het alfrinkquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:13 schreef jjenn het volgende:
hahaha welk speeltuintje was t?
misschien was het mijn buurtkindje wel
Ik heb niks tegen blowen of blowers, maar je doet het gewoon niet in de buurt van kleine kinderen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:12 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
achjoh die gaan later toch wel junken...
en ze wisten niet eens wat er in het zakje zat.
hequote:Op woensdag 15 maart 2006 21:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen blowen of blowers, maar je doet het gewoon niet in de buurt van kleine kinderen.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:18 schreef Kurk het volgende:
Vieze kutkinderen. Spugende kutkneutertjes moet je gewoon doodtrappen tot het niets anders meer is dan een rode hoop dood vlees.
mm maybe notquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:13 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
speeltuintje achter het alfrink
Die speeltuintjes zijn er voor de kindertjes, zelfs voor de kutkindertjes.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:19 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
hedie kinderen kunnen toch ook weggaan
We zullen er aan denken als er over een jaar of 10 Kurk-kloontjes rond lopen...quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:18 schreef Kurk het volgende:
Vieze kutkinderen. Spugende kutkneutertjes moet je gewoon doodtrappen tot het niets anders meer is dan een rode hoop dood vlees.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:20 schreef veldmuis het volgende:
HAHAHAA PAUPER DIE ONDERGETUFT WORDT DOOR EEN KUTKIND EN DAN GAAT JANKEN OP FOK HOE TRIEST BEN JE DAN
!quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:20 schreef mirannie het volgende:
[..]
We zullen er aan denken als er over een jaar of 10 Kurk-kloontjes rond lopen...
nou nou nou... beetje lief zijn voor elkaarquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:28 schreef XiChico het volgende:
Wat ben je toch ook een achterlijke josti
EN DAN STUURT HIJ DE URL VAN HET TOPIC NAAR ZIJN VRIENDIN VIA MSN EN DIE REAGEERT STEEDS HIER!! HAAAHAA!quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:20 schreef veldmuis het volgende:
HAHAHAA PAUPER DIE ONDERGETUFT WORDT DOOR EEN KUTKIND EN DAN GAAT JANKEN OP FOK HOE TRIEST BEN JE DAN
dat zou grappig zijn als hij idd een vriendin had...quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:29 schreef tonks het volgende:
[..]
EN DAN STUURT HIJ DE URL VAN HET TOPIC NAAR ZIJN VRIENDIN VIA MSN EN DIE REAGEERT STEEDS HIER!! HAAAHAA!
DAT BEN JIJ!quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:30 schreef Snoezepoesje het volgende:
[..]
dat zou grappig zijn als hij idd een vriendin had...
Zoals eerder gezegd, dat kind is goed opgevoed, aangezien het meteen op jullie begon te spugen, achterlijke junkie pubers in een kinderspeeltuin.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:26 schreef Kurk het volgende:
[..]
!
Mijn kinderen spugen niet. Ik houd ze droog. Kurkdroog.!!! _O!1-!11 _O!!!-
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!11
![]()
![]()
![]()
!!111!!!11
Sinds wanneer is dat danquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:31 schreef flugeltje het volgende:
Eej, does nie TS bashen.....
Staat in de FAQ dat dat niet mag hoor....
Bash ik jou wel!quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:31 schreef flugeltje het volgende:
Ik was er niet eens bijquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:32 schreef mirannie het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd, dat kind is goed opgevoed, aangezien het meteen op jullie begon te spugen, achterlijke junkie pubers in een kinderspeeltuin.
Klaagbaak: de FAQ en de regeltjesquote:
quote:Het lijkt een ware sport te zijn geworden in Klaagbaak om de topicstarter zo veel mogelijk te beledigen, en vooral te bashen. Dit soort reacties kunnen een topic heel erg snel verpesten, en vaak loopt het dan ook alleen maar uit op rellen en flame posts. Kortom, als je alleen maar van plan bent de topicstarter te gaan beledigen, dan hoeft je wat ons betreft helemaal niet te reageren. Flames of beledigingen kunnen dan ook zonder pardon door een moderator worden verwijderd.
Das ook nie lief...quote:
vast niet, maar ik vind het geen stijl.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:36 schreef Snoezepoesje het volgende:
[..]
alsof die kinderen er spontaan een trauma aan overhouden...
spugende kinderen verdienen 'n ontzettend kwaaie snauw en/of een fluim terug.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:38 schreef Snoezepoesje het volgende:
idd of ze nou aan t blowen waren of niet, spugende kinderen verdienen een schop
hmm... ok ok... ik zal je gelijk geven...quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:41 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
spugende kinderen verdienen 'n ontzettend kwaaie snauw en/of een fluim terug.
Als je zo'n kind een rotschop verkoopt, kan je het hele verhaal gelijk aan oom agent gaan uitleggen... En dan kom je weer op het blowen uit, dus dat kon wel 'ns lastig worden.
Nou.. kijk is niet normaal dat zo kindje begint te spuwenquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:41 schreef Camplo het volgende:
Zelfde als die onzin van pak iemand van je eigen leeftijd. Als een 12 jarige zo stom is en constant grote bek heeft dan verkoop je hem toch een knal? Moet ie maar ophouden. Zo zie ik dat.
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:44 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Nou.. kijk is niet normaal dat zo kindje begint te spuwen
maar zij moeten ook uit een kinderspeeltuintje blijven.. en lekker ergens gaan blowen
quote:
ja... heeft hij al gezegdquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Waren de daders nederlands ?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:20 schreef veldmuis het volgende:
Mag je wel huilie-roepen? Ik vind TS namelijk een huilie.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:31 schreef flugeltje het volgende:
Blijkbaar toch wel. Het waren welopgevoede kinderen die niet in aanraking wilden komen met drugs!quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:12 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
achjoh die gaan later toch wel junken...
en ze wisten niet eens wat er in het zakje zat.
Niet luisteren naar die gothic, gewoon ts bashenquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:16 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Mag je wel huilie-roepen? Ik vind TS namelijk een huilie.
Als ze zich willen gedragen als pubers worden ze ook behandeld als pubers. Simpel.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:09 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
dus jij schopt kinderen van 3 als het nodig is?
Waarschijnlijk een Peruaan..quote:
!quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:04 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een Peruaan..
Aangezien die dol zijn op Lama's..quote:
Goed voor je skunkjunk. Je scheet zeker 16.7 mil. kleuren toen die vader kwamquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:06 schreef junkiesietze het volgende:
Damnnnn!
Was ik vanmiddag ff in een speeltuintje met 2 gasten een blow aan het draaien.. met allemaal kinderen er omheen maar jah fuck dat weetje.
Dus wij rustig praten en dat ding fixen.. komt er opeens! een kind met een stok ala honkbalknuppel.
En die begind ff doodleuk op me scooter te rammen met dat ding! Dat kind was echt 3 ofzo dus ik zat daar zo van wtf wat doe je !
Dus ik pak die stok en gooi m weg.
Komt dat kind naar gast nummer 1 die de blow aan het draaien was... en spuugt zo achterop zijn jas!
Dus gast 1 wou m zo een doodschop verkopen...maarja dat ding was een jaar of 3
Toen ging dat kind opeens achter gast nummer 2 aan!. Rennen jonge:D want hij wou niet bespuugt worden
toen was dat kind weer ff weg... komt ie terug.. spuugt ie VOL op me jas![]()
![]()
![]()
![]()
dus ik werd pissed! en niet zo'n beetje ook!
dus ik roep zo: van wie is dit kutkind! haal dat ding naar binnen of ik rij me scooter door je huis heen !
en toen kwam de vader dat kind halen en naar binnen brengen...
zo voed je je kind toch niet opbeetje op mensen laten spugen..
jweeeeel!!! ontkenningsdingus!!! aaahahahahaquote:
Maar jij ook, dus opzich boeit het me niet.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:26 schreef Cosworth het volgende:
Kinderen zijn sowieso goor en vies en moeten afgeschaft worden.
vergeten in te loggen als je kloon?quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:29 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Maar jij ook, dus opzich boeit het me niet.
Nee. 'Jij' sloeg op de TS.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:53 schreef CRoNiXX het volgende:
[..]
vergeten in te loggen als je kloon?
Hij heeft een scooter wat wil jequote:Op donderdag 16 maart 2006 11:42 schreef wamp1e het volgende:
zo mooi dat de ts niet meer reageert nu iedereen m een loser vind.
jezus check die scapinobroek + schoenenquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
[afbeelding]
Wie kan er ff een tuffend kind fotosoepen.
mijn kleren he... kosten meer dan jou opvoedingquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:36 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
jezus check die scapinobroek + schoenen
wat een pauper
't was misschien geinig geweest als je paps en mams wat minder geld in kleding hadden gestoken en wat meer in jouw opvoeding... en schoolgeld, enzo.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:11 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
mijn kleren he... kosten meer dan jou opvoeding
is niet te zien aan je kleren/scooter.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:11 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
En ook nog es een pauperkop en het totaalplaatje is daarmee compleetquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:44 schreef Tommeke het volgende:
En ook nog een pauperscooter, dus ik begrijp dat jochie wel
Dat zou wel niet andersom gelden; aangezien jouw opvoeding een godsgruwelijk vermogen zou kosten... die je ouders blijkbaar niet kunnen betalen..quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:11 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Dat ventje van 3 had met die honkbal knuppel op je harses moeten slaan ipv op je kutscooterquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:06 schreef junkiesietze het volgende:
wannabe cool verhaal
quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:06 schreef junkiesietze het volgende:
en toen kwam de vader dat kind halen en naar binnen brengen...
zo voed je je kind toch niet opbeetje op mensen laten spugen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |