dus jij schopt kinderen van 3 als het nodig is?quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:09 schreef Frasier het volgende:
Dan had je 'm maar een doodschop moeten verkopen.
kinderen zijn ook gewoon stomquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:09 schreef __Saviour__ het volgende:
je kunt gewoon niet met kinderen omgaan.
Nee hoor.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:10 schreef Snoezepoesje het volgende:
kinderen zijn ook gewoon stom
achjoh die gaan later toch wel junken...quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:11 schreef mazaru het volgende:
Blowtjes draaien in een speeltuin vol met kleine kinderen is soooo NOT DONE![]()
speeltuintje achter het alfrinkquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:13 schreef jjenn het volgende:
hahaha welk speeltuintje was t?
misschien was het mijn buurtkindje wel
Ik heb niks tegen blowen of blowers, maar je doet het gewoon niet in de buurt van kleine kinderen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:12 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
achjoh die gaan later toch wel junken...
en ze wisten niet eens wat er in het zakje zat.
hequote:Op woensdag 15 maart 2006 21:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen blowen of blowers, maar je doet het gewoon niet in de buurt van kleine kinderen.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:18 schreef Kurk het volgende:
Vieze kutkinderen. Spugende kutkneutertjes moet je gewoon doodtrappen tot het niets anders meer is dan een rode hoop dood vlees.
mm maybe notquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:13 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
speeltuintje achter het alfrink
Die speeltuintjes zijn er voor de kindertjes, zelfs voor de kutkindertjes.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:19 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
hedie kinderen kunnen toch ook weggaan
We zullen er aan denken als er over een jaar of 10 Kurk-kloontjes rond lopen...quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:18 schreef Kurk het volgende:
Vieze kutkinderen. Spugende kutkneutertjes moet je gewoon doodtrappen tot het niets anders meer is dan een rode hoop dood vlees.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:20 schreef veldmuis het volgende:
HAHAHAA PAUPER DIE ONDERGETUFT WORDT DOOR EEN KUTKIND EN DAN GAAT JANKEN OP FOK HOE TRIEST BEN JE DAN
!quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:20 schreef mirannie het volgende:
[..]
We zullen er aan denken als er over een jaar of 10 Kurk-kloontjes rond lopen...
nou nou nou... beetje lief zijn voor elkaarquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:28 schreef XiChico het volgende:
Wat ben je toch ook een achterlijke josti
EN DAN STUURT HIJ DE URL VAN HET TOPIC NAAR ZIJN VRIENDIN VIA MSN EN DIE REAGEERT STEEDS HIER!! HAAAHAA!quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:20 schreef veldmuis het volgende:
HAHAHAA PAUPER DIE ONDERGETUFT WORDT DOOR EEN KUTKIND EN DAN GAAT JANKEN OP FOK HOE TRIEST BEN JE DAN
dat zou grappig zijn als hij idd een vriendin had...quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:29 schreef tonks het volgende:
[..]
EN DAN STUURT HIJ DE URL VAN HET TOPIC NAAR ZIJN VRIENDIN VIA MSN EN DIE REAGEERT STEEDS HIER!! HAAAHAA!
DAT BEN JIJ!quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:30 schreef Snoezepoesje het volgende:
[..]
dat zou grappig zijn als hij idd een vriendin had...
Zoals eerder gezegd, dat kind is goed opgevoed, aangezien het meteen op jullie begon te spugen, achterlijke junkie pubers in een kinderspeeltuin.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:26 schreef Kurk het volgende:
[..]
!
Mijn kinderen spugen niet. Ik houd ze droog. Kurkdroog.!!! _O!1-!11 _O!!!-
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!11
![]()
![]()
![]()
!!111!!!11
Sinds wanneer is dat danquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:31 schreef flugeltje het volgende:
Eej, does nie TS bashen.....
Staat in de FAQ dat dat niet mag hoor....
Bash ik jou wel!quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:31 schreef flugeltje het volgende:
Eej, does nie TS bashen.....
Staat in de FAQ dat dat niet mag hoor....
Ik was er niet eens bijquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:32 schreef mirannie het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd, dat kind is goed opgevoed, aangezien het meteen op jullie begon te spugen, achterlijke junkie pubers in een kinderspeeltuin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |