abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36067982
Een vraag aan de vrouwen (en misschien ook wel mannen!): Heeft één van jullie wel eens moeten huilen omdat de kapper een foutje heeft gemaakt met het knippen van je haar?

Eerlijk zeggen.
pi_36068039
Nee, tuurlijk niet
Jij wel dan?
pi_36068051
Ik heb een bad hair life. Dus huilen is vrij zinloos dan.
The gum you like, is coming back in style.
  woensdag 15 maart 2006 @ 20:53:01 #4
78698 Gianluca
de stationshoerenhater
pi_36068058
WTF natuurlijk niet..groeit toch weer aan
Kom niet in mn buurt je begaat een flater, in een straal van 5 kilometer schiet ik elke bitch neer
pi_36068063
Mijn zus wel eens.

Ik kan me moeilijk voorstellen dat dat zo emotioneel is voor iemand.
Maar goed ik ben dan ook een lompe lul.
pi_36068137
De kapper heeft mijn haar eens compleet verneukt Waarbij het huilen me iig nader stond dan het lachen

Zeg ik tegen die vent: doe dit en maar, maar vooral niet te kort. Wat doet die schurftige eikel??? HIJ KNIPT HET KORT!! Want dat vond hij wel lekker fris voor de zomer. Alsof het me iets kon schelen wat hij wil, ík moet er mee rondlopen

Ik heb nog een hekel aan die schurftvent en ben die kapsalon NOOIT meer binnengegaan
  woensdag 15 maart 2006 @ 20:55:37 #7
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_36068143
Bij mijn broer hadden ze het wel eens zo gedaan dat het om te huilen was . De eerste drie weken nadat hij naar de kapper was geweest kon hij niets aan zijn haar doen omdat ze het helemaal ingesmeerd hadden met verschillende soorten zooi .
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_36068239
Ik heb wel eens gehuild toen ik iemand anders kapsel zag... mag dat ook?
пусть всегда будет солнце
pi_36068470
Ik zei eens tegen een kapster ,doe het maar lekker kort.... Nou dat heb ik geweten,ze had het zo kort geknipt dat je achter en aan de zijkanten gewoon mijn hoofdhuid kon zien,ze had er echt een jongenskapsel van gemaakt.Had het niet eens echt door omdat het bovenop wat langer was enzo maar toen ik thuis kwam en het nog eens goed bekeek heb ik echt even gehuild,voelde me net een jongen
01-08-2008
pi_36068591
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 21:06 schreef Pure-Poison het volgende:
Had het niet eens echt door omdat het bovenop wat langer was enzo maar toen ik thuis kwam en het nog eens goed bekeek heb ik echt even gehuild,voelde me net een jongen
Dat is nog het stomme. Bij de kapper denk je nog: nou, vooruit. Maar thuis is het dan walgelijk
pi_36068794
quote:
Ik zei eens tegen een kapster ,doe het maar lekker kort.... Nou dat heb ik geweten,ze had het zo kort geknipt dat je achter en aan de zijkanten gewoon mijn hoofdhuid kon zien,ze had er echt een jongenskapsel van gemaakt.Had het niet eens echt door omdat het bovenop wat langer was enzo maar toen ik thuis kwam en het nog eens goed bekeek heb ik echt even gehuild,voelde me net een jongen
Maar waarom? Het groeit toch wel weer aan?
  woensdag 15 maart 2006 @ 21:23:41 #12
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_36069003
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 20:52 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik heb een bad hair life. Dus huilen is vrij zinloos dan.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
  woensdag 15 maart 2006 @ 21:25:08 #13
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_36069050
Mensen kappers houden van KORT!
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_36069192
Ja....

Ooit eens mijn schoonzus mijn haar laten knippen, ze had de kapperschool gedaan en even recht knippen zou dus gewoon moeten lukken, gewoon even wat dood haar weghalen en iets inkorten.
Had nog zo gezegd, wat je ook doet, mijn haar mag niet boven de onderkant van mijn schouderbladen komen.

Toen het eenmaal klaar was(knippen ging scheef, dus steeds korter) was het net onder mijn kaaklijn.
Dat was echt een mega schok voor me en heb serieus even zitten huilen voor de spiegel boven, mijn lange haar dat tot op mijn kont was net daarvoor.

'S avonds in bed ook weer met de tranen in mijn ogen toen ik uit gewoonte mijn haar wilde wegleggen op mijn kussen en dat dat haar er niet meer was.

Echt een trauma was dat, serieus...
Ben erg gehecht aan het lange zwiebelhaar, de enige andere keer dat het korter is geweest was toen ik nog niet zelf mocht kiezen en dat zag er niet uit met mijn hoofd vol kruinen
Dit was dan nog wel te lang om de kruinenh te laten pieken, maar te kort om over mijn schouders te vallen.
Voelde me echt naakt, berooit, incompleet.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_36069265
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 21:16 schreef MrBean het volgende:

[..]

Maar waarom? Het groeit toch wel weer aan?
Ja maar je kapsel is voor mij een belangrijk iets van je uitstraling/uiterlijk en als dat voor mijn gevoel voor geen meter geknipt is en ik me net een jongetje voel (endat zelfs je vader dat zegt!) voel ik me echt ellendig hoor.Natuurlijk groeit het weer aan maar je loopt voor je gevoel wel even een paar weken voor joker.
01-08-2008
pi_36069317
Het spijt me wel, maar ik kan me er echt niet in verplaatsen. Die hele wereld van piekende kruinen en kruinende pieken zal me een worst wezen.

Met 8 week is toch alles weer wat langer, ga ik naar de kapper en maakt hij het weer netjes.

Maar ja, dat is een mannending natuurlijk.
pi_36069346
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 21:29 schreef erodome het volgende:
Ja....
Ja drama kan het me helemaal voorstellen zeker als je dat lange haar gewend bent
01-08-2008
pi_36069356
quote:
This brings back memories

Onze thuiskapster zei dat ze iets leuks wist voor me.. en binnen no time waren mijn lange haren eraf. Echt hartstikke kort. Ik werd overal voor jongen aan gezien. Verschrikkelijk. En mijn moeder vond mijn haar nog leuk ook. Ik heb er echt een blijvend trauma aan over gehouden
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
  woensdag 15 maart 2006 @ 22:02:07 #19
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_36070317
ja echt wel toen de kapper had bedacht om mn haarlijn van achteren te knippen in n M vorm, zodat t beter aan zou groeien, maar ik zag er uit als n jongen van achteren het was echt afgrijselijk!
en een andere keer toen ik zei dat mn haar niet zo kort moest zijn dat je mn hoofdhuid er heen kon zien en ze nou juist mijn haar zo kort knipte dat je mn hoofdhuis erdoorheen kon zien....ggggrrrrr
  donderdag 16 maart 2006 @ 22:20:55 #20
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_36100217
neej. mijn haar is altijd verneukt. wacht met spaning op de dag dat ik kaal word.
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_36100657
Nee gelukkig is me dat niet gebeurd

Ik heb lang haar(tot net boven me billen)maar ga altijd naar de zelfde die me knipt

Moet er niet aan denken dat me haar verknipt word
Salsa Española
pi_36100922
Ja.

Ik was klaar bij de kapper en keek eens in de zaak rond. Toen zag ik via een spiegel iemand staan. Ik bedacht bij mezelf dat dat echt een ontzettend stom en lelijk kapsel was dat die persoon had. Tot ik mezelf herkende...
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_36100934
Ja, wel 2x zelfs. Eén keer wilde ik een blonde lok. Ipv een lok van fl5,- zei ik dat die maar voor fl.10,- moest. Resultaat was een oranje/gele lok in donkerbruin/zwart haar.. Een lok van fl.10,- was toen nog enorm. Toen ik thuiskwam en iedereen binnen het gezin gelijk in lachen uitbarstte ben ik al jankend naar boven gevlucht. Ik vond het zelf ook vreselijk. Ik was toen 11 jaar.
Eén keer wilde ik er de dode puntjes af en toen was ik opeens 20 cm haar kwijt. Ik had echt de tranen in mijn ogen van boosheid. Tja, ze kon er niks meer aan doen zei ze. Ik hoefde niet te betalen maar het duurde wel bijna 2 jaar voordat ik die lengte weer had.
Go hard or go home
pi_36101045
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 22:42 schreef Quinazoline het volgende:
Ja.

Ik was klaar bij de kapper en keek eens in de zaak rond. Toen zag ik via een spiegel iemand staan. Ik bedacht bij mezelf dat dat echt een ontzettend stom en lelijk kapsel was dat die persoon had. Tot ik mezelf herkende...
Leuke zin, maar niet echt realistisch, toch?
pi_36104592
toen ik klein was moest ik altijd huilen bij de kapper, maar dat kwam omdat ik behoorlijk dik haar heb en de kapper er altijd gewoon keihard met de tondeuse doorheen rosde, het ding bleef altijd steken (m'n moeder vertelde me later dat ik bij de kapper eens 4 tondeuses gesloopt heb met m'n haar in 1 haarknipbeurt). Verder nooit, deed het vroeger altijd gewoon heel kort, kan weinig foutgaan. Nu waag ik me echt niet meer bij de kapper, vertrouw die lui voor geen meter laat het gewoon m'n moeder doen, die kan prima knippen. en ben veel te gehecht aan m'n haar (70 cm)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')