Dat is nog het stomme. Bij de kapper denk je nog: nou, vooruit. Maar thuis is het dan walgelijkquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:06 schreef Pure-Poison het volgende:
Had het niet eens echt door omdat het bovenop wat langer was enzo maar toen ik thuis kwam en het nog eens goed bekeek heb ik echt even gehuild,voelde me net een jongen![]()
Maar waarom? Het groeit toch wel weer aan?quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:06 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik zei eens tegen een kapster ,doe het maar lekker kort.... Nou dat heb ik geweten,ze had het zo kort geknipt dat je achter en aan de zijkanten gewoon mijn hoofdhuid kon zien,ze had er echt een jongenskapsel van gemaakt.Had het niet eens echt door omdat het bovenop wat langer was enzo maar toen ik thuis kwam en het nog eens goed bekeek heb ik echt even gehuild,voelde me net een jongen![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:52 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik heb een bad hair life. Dus huilen is vrij zinloos dan.
Ja maar je kapsel is voor mij een belangrijk iets van je uitstraling/uiterlijk en als dat voor mijn gevoel voor geen meter geknipt is en ik me net een jongetje voel (endat zelfs je vader dat zegt!) voel ik me echt ellendig hoor.Natuurlijk groeit het weer aan maar je loopt voor je gevoel wel even een paar weken voor joker.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:16 schreef MrBean het volgende:
[..]
Maar waarom? Het groeit toch wel weer aan?
Ja drama kan het me helemaal voorstellen zeker als je dat lange haar gewend bentquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:29 schreef erodome het volgende:
Ja....
This brings back memoriesquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:06 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik zei eens tegen een kapster ,doe het maar lekker kort.... Nou dat heb ik geweten,ze had het zo kort geknipt dat je achter en aan de zijkanten gewoon mijn hoofdhuid kon zien,ze had er echt een jongenskapsel van gemaakt.Had het niet eens echt door omdat het bovenop wat langer was enzo maar toen ik thuis kwam en het nog eens goed bekeek heb ik echt even gehuild,voelde me net een jongen![]()
Leuke zin, maar niet echt realistisch, toch?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:42 schreef Quinazoline het volgende:
Ja.
Ik was klaar bij de kapper en keek eens in de zaak rond. Toen zag ik via een spiegel iemand staan. Ik bedacht bij mezelf dat dat echt een ontzettend stom en lelijk kapsel was dat die persoon had. Tot ik mezelf herkende...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |