quote:
Op donderdag 16 maart 2006 22:11 schreef Kanjer het volgende:Tja.
Ik heb een Acer laptop en een Samsung D500.
Heb een BT stikkie geinstalled, D500 laten zoeken naar nieuwe apparaten, eenmalig een code invoeren, eerst op de D500, daarna zelfde uiteraard op de laptop direct aangevinkt ältijd toestaan"
En klaar, zend vanaf iedere plek in huis een foto ofzo naar de laptop.
OP laptop BT bestanden openen, uitwisselingsmap en daar staat dan alles.
piece of cake eigenlijk.
Bij mij ook geen piece of cake.
Stickje geinstalleerd, code ingevoerd, verzenden van pc naar telefoon lukt. Niet via het samsung programma, maar gewoon op het object rechtermuisknop, en verzenden naar bleutooth apparaat.
Nu heb ik dus het programma PIM en file manager 2.0 ingeinstalleerd van de samsung site.
Hij blijkt op COM4 te zitten, en snelheid wist ik niet precies wa tik daar moest instellen, dus daar maar wat gedaan..
Nouja, hij maakt wel verbinding dan, want de telefoon piept en geeft de naam van mijn laptop aan, en of ik deze verbinding wil accepteren. Dan kies ik ja. Vervolgens gaat het programam iets doen wat lijkt op synchroniseren (bluetooth symbool in schermpje telefoon knippert rood), en op het pc scherm verschijnt ook een ander beeld. Maar na een tijdje stopt hij hiermee, en staat erniks op mijn scherm?? En heeft ie dus niets binnengehaald????
Nouja, dat is dus het probleem. Er is wel een verbinding, maar deze werkt niet naar behoren.
Verder vraag ik me af of ik wel het goede programma gebruik met die PIM en file manager 2.0, want ik die daar dus allemaal stuff staan van adresboekgegevens enzo synchroniseren, maar het enige dat ik wil is wat filmpjes en fotos overzenden...
Help!
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."