Ja, maar ze hebben vandaag niks gedaan blijkbaar. Tot nu toe stond er altijd wel iets bij de track en trace.quote:
hij is vandaag in bestelling geweest.quote:Zending in distributieroute 14-03-2006 Bergen op Zoom , bestelling
Hij komt morgen, wedden? Heb het al zo vaak gehad. Komt veel voor in kleine dorpjes.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:26 schreef Klonk het volgende:
hij is gister voor het eerst in de route opgenomen (niemand thuis ?), vandaag weer (niemand thuis), ligt er geen briefje van een dat ze het hebben aangeboden / dat ie op het postkantoor is ?
14-3 in bestelling, een postbode loopt nooit geen 2 dagen rond met een pakketje zonder dat ie terugkomt op het depotquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:27 schreef HPoi het volgende:
[..]
Hij komt morgen, wedden? Heb het al zo vaak gehad. Komt veel voor in kleine dorpjes.
Het gebeurd nogal eens dat hier op maandagmorgen 7:00 de postbode wat in de bus flikkert wat er zaterdag had moeten zijn!quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
14-3 in bestelling, een postbode loopt nooit geen 2 dagen rond met een pakketje zonder dat ie terugkomt op het depot![]()
Ach de pakketbezorger van de TPG komt hier ook weleens pakketjes brengen in een bestelbus van de groenvoorziening.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:32 schreef Klonk het volgende:
postbode en pakketservice bezorger is wel ff iets heel anders, dus wat de postbode doet heeft niets met pakketservice te maken (en andersom)
14-3 is toch gisteren? Voor vandaag (15-03) staat er niets genoteerd...quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
hij is vandaag in bestelling geweest.
pakketservice werkt idd veel met subcontractors (niet dat het daar veel beter van wordt....)quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:36 schreef HPoi het volgende:
[..]
Ach de pakketbezorger van de TPG komt hier ook weleens pakketjes brengen in een bestelbus van de groenvoorziening.![]()
Ik heb het pakketje verstuurd, ben dus niet de "ontvanger" Ik heb de 'ontvanger' een mailtje gestuurd maar nog niets vernomen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:37 schreef Klonk het volgende:
wat ik al net al zei, de track trace word niet real time bijgewerkt.
maar nogmaals de vraag heb je een briefje in de bus gekregen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |