Ikzelf heb hem meestal op M (Manual) staan als het licht erg verschillend is, zoniet dan staat hij bij mij dan op A (Aperture), met sluitertijden moet je gewoon een beetje spelen ben daar zelf ook nog niet helemaal uit, lage sluitertijden iig wel om nog wat sfeerlicht te kunnen vangen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:04 schreef aapstok het volgende:
Ik heb wel wat vragen. Welke stand van je camera gebruik je en waarom (manual of shutter/aperture priority). En welke sluitertijd gebruik je meestal?
En op welke stand zet je je flitser? en bounce je die nog ergens op, op het plafond ofzo of misschien met een diffuser erop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop