Ja klopt. Alleen ik kan nergens meer ticktes vinden, ticketservice zijn ze al uitverkocht enzo.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nu al uitverkocht?! De voorverkoop was toch pas vandaag begonnen?![]()
Hmm, ik belde vanmiddag het Amsterdams Uitburo, en daar zei ze dat het uitverkocht was..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:27 schreef Breuls het volgende:
http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=455268&l=NL&C=
Volgens mij kun je nog bestellen hoor. Tenzij die site gewoon achterloopt natuurlijk.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:36 schreef Breuls het volgende:
Probeer gewoon vanaf die link te bestellen. Ergens moet er een controle op beschikbaarheid zitten, anders zouden ze het risico lopen teveel te verkopen.
Dat cookies gedoe stond er vanmiddag nog niet. Toen stond er gewoon dat er geen kaarten beschikbaar meer waren. Iemand enig idee hoe ik dit ga oplossen?quote:Uw browser moet uitgerust zijn met cookies.
U kan echter wel uw ticketstelefonisch reserveren, ma t/m za van 9.00 tot 21.00 uur.
Meisje+blond.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:39 schreef Breuls het volgende:
Cookies aanzetten?
Toen ik vanmiddag wilde bestellen kreeg ik dus een melding dat er geen kaartjes meer waren.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:27 schreef Breuls het volgende:
http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=455268&l=NL&C=
Volgens mij kun je nog bestellen hoor. Tenzij die site gewoon achterloopt natuurlijk.
Heb ik, staat op het laagste wat mogelijk is 'alles cookies accepteren' én vanmiddag had ik er nog geen last van dusquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:43 schreef Breuls het volgende:
Effe zoeken in je instellingen, 'accepteer cookies' of iets vergelijkbaars in het Engels aanvinken.
Dus bestellen gaat niet echt, zeg maarquote:Voor uw keuze zijn geen tickets verkrijgbaar.
Probeert u a.u.b. het volgende:
Wijzig het aantal aangevraagde plaatsen.
Als u een bepaalde sectie hebt gekozen, kies dan nu voor "Best beschikbaar".
Als u desondanks geen tickets vindt, probeer het dan later nog eens. Naarmate de datum van het evenement dichterbij komt kunnen er nog plaatsen beschikbaar komen.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:51 schreef soul114 het volgende:
Support act: Spinto Band
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |