Present !quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:16 schreef OO00ooltje het volgende:
En gaat er nog iemand 21 november naar Paradiso waar the Kooks dan optreden? Ik heb iig net mn kaartjes besteld![]()
Thnx voor de tip! Even kijken of ik ook kan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:16 schreef OO00ooltje het volgende:
En gaat er nog iemand 21 november naar Paradiso waar the Kooks dan optreden? Ik heb iig net mn kaartjes besteld![]()
Gehyped is het misschien wel een beetje, maar ze onderscheiden zich wel muzikaal imho. Ze klinken een stuk frisser dan vele andere bandjes die voortkomen uit die momentele britrockmanie.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:19 schreef Kolkus het volgende:
Vond ze op Lowlands erg tegenvallen, hoor weinig bijzonders in de muziek.
Typisch geval van Engelse hype?!
De india op Lowlands is niet eens zo belachelijk veel groter dan Paradiso, heur. Vooral niet inc de balkons, dan is de India zelfs kleinerquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:34 schreef Elusive het volgende:
zo'm band moet je ook niet op een festival zien op zo'n groot podium
zo'n klein lief zaaltje als paradiso is hier uitermate voor geschikt
mijn kaartjes zijn binnen!![]()
Ik twijfel....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:10 schreef MaJo het volgende:
Weet nog niet of ik ga, zit wat concerten betreft al weer aardig wat uit te geven op het momentZou ze graag nog wel een keer zien, en Paradiso is wel een vette zaal. Jij hebt ze helemaal opgegeven Lien of wil je ze wel een tweede kans geven?
Ik wil eigenlijk welquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik twijfel....
Ik wil ze best een herkansing geven anders. Zal ik zo kaartjes halen?Kom toch alng de ticketshop op leidse
In 6,5 uur valt best wel meequote:
Even naar aub gebeld, zijn idd nét uitverkochtquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk welAls er nog kaartjes zijn mag je ze wel halen
![]()
Nou ja, niks aan te doen dan. Gaan we volgende keer welquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
Even naar aub gebeld, zijn idd nét uitverkocht
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nou ja, niks aan te doen dan. Gaan we volgende keer welAlleen hopen dat het dan niet HMH ofzo is
Ik probeer stoer te maskeren dat ik het stiekem wel jammer vindquote:
Ik misschien toch ook wel een klein beetje ondanks te lowlands-teleurstellingquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik probeer stoer te maskeren dat ik het stiekem wel jammer vind![]()
Maar wij gaan naar We are Scientistsquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik misschien toch ook wel een klein beetje ondanks te lowlands-teleurstelling![]()
WAS swsquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar wij gaan naar We are ScientistsEn naar Kaiser Chiefs (ja ga mee, wordt leuk!!!)
Nu al uitverkocht?! De voorverkoop was toch pas vandaag begonnen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:47 schreef Cyaa het volgende:
KUT uitverkocht =*(
En ik wilde nog wel gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |